تاريخ انتشار: 08 آبان 1400 ساعت 23:40:49
آتیلا تا کریمی

✍️اینکه آتیلا پسیانی از هنرمندان دیر آشنای تئاتر ، سینما و تلویزیون در برنامه شبکه مجازی طی گفتگو با فریدون جیرانی در بخشی از سخنانش به ندیدن ۱۷ساله تلویزیون اشاره کرد که مطلب جدیدی نبوده و تکرار گفته بسیاری از هنرمندان است ، اما اینکه خانم مجری نو رسیده به برنامه تلویزیون با اظهار تعجب از بینندگان می پرسد که نظر شما در مورد ادعای بازیگری که به بازی در هیچ سریال تلویزیونی نه نمی گوید چیست؟ هم در سبک و سیاق جهت گیری تخریبی تلویزیون موضوع جدیدی نیست . البته شاید هشدار مجددی است به تمام اهل هنر تا سیاست که هر شکل و سطحی از ابراز نظر متفاوت یا مغایر با خواست تلویزیون حاکمیتی جز با اهانت ، تخریب تا داغ و درفش همراهی نخواهد بود.
✍️اینکه آرزو کنیم تا این مجری نو رسیده جویای نام و نان به سبک و سیاق مجرای تلویزیونی هم در آینده نچندان دور به راه و نتیجه مجریانی چون آزاده تا نجمه یا شهریاری تا حسینی و بسیاری دیگر نرسد حتماً مناسب است اما بسیار بودند و هستند افرادی چون آتیلا تا عبدی و مرحوم شکیبایی تا مهرجویی و فرهادی که برای بودنشان جز مهر و محبت مردم اتکایی نداشته و اصولاً با بودنشان مایه آبروی تلویزیون بوده و هستند ، هنرمندانی که برای بودن هرگز تن به خواست و ممیزی تلویزیون ندادند و تلویزیون را ناچار از پذیرش خواسته های خود کردند.
✍️اگر مجری جوان که جز  تند گویی به سبک مرحومه آزاده یا نجمه یا همگویی و شوخی با آقایان مجری و میهمان علی الظاهر هنر دیگری ندارد اگر اندک آشنایی عملی با شرایط کار بازیگری در تئاتر ، سینما و تلویزیون داشت می دانست که بسیاری از بازیگران به دلائل عدیده قادر یا مایل به دیدن کارهای تلویزیونی علی الخصوص سریال های مربوط به خود نیستند ، وضعیتی که برای بازیگرانی که دستی در کارگردانی و تدوین دارند پر رنگتر است . اما همه بازیگران حتی در جایگاه استاد نصریان تا آتیلا پسیانی بر تماشای تئاتر و حضور در کنسرت زنده و هنر نمایی هایی از این دست تاکید دارند.
✍️اینکه تلاش برای تخریب و تنبیه آتیلا پسیانی که قطعاً همسن پدر خانم مجری جویای نام جدید تلویزیون از سابقه بازیگری و کارگردانی تئاتر ، سینما  و تلویزیون برخوردار است همزمان با هجوم و تلاش برای تخریب علی کریمی فوتبالیست صریح اللهجه و محبوب کشورمان به جرم داشتن منزل شخصی بزرگ و زیبا انجام می شود شاید پیامی آشکار به تمام افراد محبوب اجتماعی است که اگر خدمتگزاری را نپذیرند و با مردم و برای مردم بگویند و گام بردارند برخورد قهرآمیز خواهد شد هر چند مانند خانواده مقامات رانتی و فاسد هرگز دستی در غارت بیت المال نداشته و با اتکا بر جایگاه پدر یا پدر همسرشان به برج و بارو نرسیده باشند.
✍️اینکه تخریب آتیلا پسیانی تا علی کریمی به برنامه ۲۰.۳۰ سپرده می شود یعنی صاحبان تلویزیون در همراه سازی گروه مرجع محبوب مردم به شدت مستاصل و راهی جز تضعیف آشکار نیافتند بی آنکه بدانند افراد مورد تخریب جریان فکری حاکم بر تلویزیون محکوم به دریافت محبت و محبوبیت بیشتر مردمی هستند ، چنانچه علی آقای دایی در برابر دو دهه فشار تخریبی جریان حاکم بر تلویزیون و برخی باشگاه ها تا فدراسیون اظهار کرد: همیشه فکر می کنم خدا بغلم کرده و از دست این قوم هیچ کاری بر نمی آید. ۸آبان۰۰

  تعداد بازديدها: 2470
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=91164
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.