تاريخ انتشار: 22 شهريور 1400 ساعت 00:08:06
ضرورت ابهام زدایی

✍️نمازگزاران طرفدار حجت الاسلام سید سعید لواسانی امام جمعه برکنار شده لواسانات با طرح شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه خطاب به نماینده ولی فقیه در شورای سیاستگذاری ائمه جمعه راهپیمایی کردند. شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه شاید از پُر کاربردترین شعائر سیاسی بعد از انقلاب باشد که از مقابله با مقامات دولت موقت آغاز ، علیه بنی صدر ادامه تا مرحوم منتظری ، مرحوم آذری قمی یا مرحوم هاشمی و سید حسن خمینی و بسیاری دیگر گسترش یافته و نماز گزاران جمعه لواسان هم در حمایت از امام‌جمعه ی برکنار شده و علیه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مورد استفاده قرار دادند.
✍️اینکه نمازجمعه گزاران لواسان حجت الاسلا حاج علی اکبری نماینده مقام معظم رهبری در شورای سیاستگذاری ائمه جمعه را نماد فساد یا حمایت از مفسدین زمین خوار و کاخ ساز لواسان بدانند قطعا دیگر برای کسی مهم نیست چون کاخ سازان لواسان و سایر نقاط خوش آب و هوا خارج از دایره مقام زادگان نبوده و نیستند.
✍️اما اینکه نمازجمعه گزاران لواسان حجت الاسلام علی اکبری نماینده ولی فقیه در شورای سیاستگذاری ائمه جمعه را مورد خطاب قرار دهند حتماً قابل تامل و با توجه به سابقه قدرت تخریبی این برچسب غیر دینی باید فرصتی برای اندیشیدن همه صاحب منصبان ملبس به لباس روحانیت باشد . اولین روحانی قربانی این شعار نظریه پرداز ولایت فقیه مرحوم منتظری بود،  حال تکرار کنیم که چاقو دسته خودش را نمی بُرد.
✍️دکتر شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه تلویزیونی به صراحت اظهار کرد: جلو واردات واکسن را به امید تولید واکسن داخلی برکت گرفتند که به دلیل همین سوال و پاسخ مجری برنامه از کار تعلیق شد. دکتر عین اللهی وزیر بهداشت جدید اعلام کرد با تکیه بر اقدامات گذشته و با امداد الهی موفق به ادامه واردات گسترده واکسن شدیم که حداقل تا ۱۲۰ میلیون دُز برنامه ریزی شده ادامه خواهد داشت. سخنگوی کمیسیون اصل نود اظهار کرد: سیاسی کاری و ثروت اندوزی در واردات به موقع واکسن اخلال کرد.
✍️کارشناسان و تحلیلگران کشورمان هم معتقدند؛
*ممنوعیت واردات واکسن آمریکایی و انگلیسی که تنها واکسن های دارای مجوز مصرف اضطراری در مقطع مذکور بودند عامل تاخیر در واکسیناسیون شد.
*بخش دیگری معتقدند بی کفایتی ، ناکارآمدی رئیس جمهور وقت و وزیر بهداشت عامل تاخیر در تامین واکسن خارجی و واکسیناسیون بود.
*گروه سوم معتقدند واکسیناسیون مافیای قدرتمند دارد و درمان اعم از مراکز حکومتی و دولتی مانند ستاد اجرایی ، مراکز نظامی ، عناصر مدیریتی وزارت بهداشت یا مافیای غیر حکومتی غیر دولتی حاکم بر بازار مخل واردات واکسیناسیون بودند.
*گروه چهارم معتقدند تاخیر در تامین واردات واکسن مورد نیاز کشور حداقل در حد ۱۲۰ میلیون دُز فارغ از خواست و خارج از اراده ما به دلیل بد عهدی کشورهای انگشت شمار تولید کننده مانند چین و روسیه یا کوبا واقع شده و سهم اشتباهات عوامل چهارگانه داخلی هم در تشدید بحران عدم دسترسی به موقع به واکسن بی تاثیر نبوده است.
✍️دادستان کل کشور می تواند با تشکیل پرونده کامل و جامع خواستار تشکیل دادگاهی مستقل و البته دارای اختیار ویژه گردد تا براساس گزارش کار گروه تخصصی غیر حکومتی و غیر دولتی در مورد عوامل تاخیر در تامین واکسن وارداتی و واکسیناسیون تصمیم گیری و اعلام رای کند تا لااقل مردم بدانند داغداری معادل یک جنگ را به دلیل بی کفایتی چه کسانی متحمل شدند و شاید به این حقیقت برسند که هیچ کس کوتاهی نداشته و همه با تمام توان ممکن خدمت کرده اند.

  تعداد بازديدها: 2479
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=90683
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.