تاريخ انتشار: 21 شهريور 1400 ساعت 00:09:32
هل من مبارز

✍️سردار محمد کوثری هم فرمود آقایان اصلاح طلب اگر دلشان برای افغانستان می سوزد بروند و در آنجا بجنگند. اینکه امثال محمد کوثری هم دچار توهم آزمودگی شدند بماند، اما ایکاش کوثری می توانست بگوید طی هشت سال دفاع مقدس ، حضور ایران در بوسنی ، حضور در افعانستان دهه هفتاد و هشت و حضور نظامی ایران در سوریه دقیقاً در کدام جبهه سلاح در دست گرفته و جنگیده است؟ چرا زمانی که دوستانش در ۱۳۷۷ پس از حمله طالبان به کنسولگری ایران در مزار شریف طرح رسمی حمله نظامی ایران به افغانستان را مطرح کردند که با مقاومت حجت الاسلام روحانی و برخورد تند مقامام معظم رهبری نادیده گرفته شد نگفتند هر کس مایل به جنگ است شخصاً به افغانستان رفته و بجنگند؟
✍️حتماً بسیاری نمی دانند که حاج احمد متوسلیان که بسیار از او می شنوند اصولاً ارتقاء سازمان نظامی تیپ ۲۷ به لشکر ۲۷ محمد رسول الله را ندید و اولین فرمانده لشکر ۲۷ حاج ابراهیم همت بود ، سپس لشکر به دست با کفایت حاج عباس کریمی ، محمدرضا دستواره و سپس شخص محمد کوثری ستاد نشین (۷۹ - ۶۵) سپرده شد ، اما وقتی بین دوستان جنگ سخن از لشکر ۲۷ است قطعاً و کلام از حاج احمد غیرتمند آغاز و به دستواره شیر مرد ختم می شود و هرگز کسی از رزمندگان لشکر ۲۷ به اندازه کلمه از کوثری نشنیده است.
✍️اینکه امثال کوثری و شریعتمداری هل من مبارز سر می دهند چیزی نیست جز اینکه ناصرالدین شاه  هم برای تصویرگری کمال الملک لباس رزم می پوشید و شمشیر حمایل می کرد و الا اگر می توانستند مناسب بود نام شهدای خانواده و فامیل درجه یک دارای شرف شهادت در هشت سال دفاع مقدس و هشت سال حضور ایران در سوریه اعلام را می کردند.
✍️شاید سوال مناسبی است اگر بپرسیم طی هفته های گذشته هجوم طالبان به تمامیت افغانستان که بعد از اعلام خاتمه حضور آمریکا در افغانستان انجام شد آیا کسی پیشنهاد ورود نظامی ایران به افغانستان را مطرح کرده است؟ اگر هیچ کس چنین پیشنهاد و درخواستی نداشته است پس چرا محمد کوثری چنین افراد موهومی را تحت عنوان اصلاح طلب مورد خطاب و عتاب قرار می دهند؟ ضمنا اینکه مگر امثال کوثری افتخار حضور و همرزمی در جنگ ۳۳ روزه تا غزه را داشتند؟ واقعا چرا کوثری در جنگ بوسنی در برابر صربها و نیروهای آمریکا حاضر نبود؟ چرا در سال ۷۷ افتخار همراهی با سردار سلیمانی در پنجشیر احمد شاه مسعود را نداشت؟ آیا کوثری برای جنگیدن اصول و آداب خود را دارد، آیا از طریق سازمان نظامی کشور امکان اعزام وجود دارد، آیا تلاش برای چنین اعزامی جرم محسوب نمی شود.
✍️اطمینان دارم حتی امثال محمد کوثری هم می دانند که حتی حضور در جبهه های بی در و پیکر ما در دفاع مقدس اینطور نبود که در حدود ۱۰۰۰ کیلومتر نوار مرزی و صدها جبهه رویارو، کسی بتواند شخصاً راهی مناطق جنگی شده و اسلحه برداشته و بجنگد بلکه حضور تک تک رزمندگان در تمام سلسله مراتب رزمی در چارچوب یگان های رزمی معنا داشت، هر چند چند نفری هم بودند که در نهایت بی کفایتی و فقدان شایستگی بر جای بزرگان گمارده شدند. اما از امثال کوثری انتظار است تا حداقل حرمت نام پاسدار را حفظ کند و به تکرار این قبیل اظهارات مبتلا نشود.
✍️اما ایکاش امثال محمد کوثری در حداقل ممکن امکانات رسمی در مقیاس یک صدم آنچه در سوریه یا لبنان و یمن و عزه هزینه شده است را آماده تا موضوع اعزام غیرتمندان مدافع شیعیان افغانستان برنامه ریزی شود، اما قبل از این محمد کوثری مقید به آداب مجلس شورای اسلامی بگوید چرا از اعزام بچه های افغانستان (لشکر فاطمیون) که در ایران آموزش دیده و به سوریه اعزام شده بودند برای اعزام به کشورشان ممانعت شد؟ چرا اجازه ندادید از شرف و خاک کشورشان دفاع کنند؟ ۲۰شهریور۰۰

  تعداد بازديدها: 2507
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=90672
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.