تاريخ انتشار: 19 شهريور 1400 ساعت 22:20:36
درگیری مسلحانه در یکی از بزرگراه‌های تهران / پلیس: سارقان با زورگیری خودرو از یک شهروند، از محل متواری شدند

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، جزئیات تیراندازی سارقان مسلح را در بزرگراه شهید همت تشریح کرد.وی با اشاره به اینکه در تیراندازی متقابل یک نفر از متهمان زخمی و همچنین یک نفر از مأموران نیز از مجروح شد، عنوان کرد: مجرمان با برجای گذاشتن خودرو خود به صورت پیاده از محل فرار کردند و با زورگیری یک دستگاه خودروی 207 از یک شهروند، از محل متواری شدند.

تسنیم: رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، جزئیات تیراندازی سارقان مسلح را در بزرگراه شهید همت تشریح کرد.

 سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در تشریح اتفاق روی داده مبنی بر تیراندازی سارقان مسلح در بزرگراه شهید همت در شامگاه روز گذشته (18 شهریور) اظهار کرد: عوامل کلانتری 140 باغ‌فیض شب گذشته حین گشت‌زنی در بزرگراه شهید همت به یک دستگاه خودروی پژو پارس با سه نفر سرنشین مظنون شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران افزود: مأموران برای بررسی بیشتر موضوع، به خودروی مذکور نزدیک شده که سرنشینان خودرو به محض مشاهده پلیس اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کرده و پس از مقابله به مثل عوامل انتظامی، متهمان با به جا گذاشتن خودرو خود از محل فرار کردند.

وی با اشاره به اینکه در تیراندازی متقابل یک نفر از متهمان زخمی و همچنین یک نفر از مأموران نیز از مجروح شد، عنوان کرد: مجرمان با برجای گذاشتن خودرو خود به صورت پیاده از محل فرار کردند و با زورگیری یک دستگاه خودروی 207 از یک شهروند، از محل متواری شدند.

به گفته این مقام انتظامی، از این افراد، چهار قبضه سلاح جنگی و هفت تیغه خشاب سلاح کلاشینکف برجای ماند.

موقوفه‌ای متذکر شد: تلاش برای دستگیری مجرمان ادامه دارد.

  تعداد بازديدها: 807
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=90669
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.