تاريخ انتشار: 18 شهريور 1400 ساعت 22:41:21
چون سگ اصحاب را دادند دست

✍️وقتی امثال جریان فکری مدعی ضرورت همراهی ایران با طالبان می شوند و مخالفت با تفکر سلفی داعش و طالبان را به شیفتگی نسبت به آمریکا معنا می کنند و با بانوان معترض طلبان همزمان در کابل و تهران برخورد می شود باید هم ببینیم که امثال حسین شریعتمداری مدعی می شوند که علاقمندان مخالفت با طالبان ثبت نام کندد و بروند در پنجشیر بجنگند.
✍️بنظرم پیشنهاد شرافتمندانه ای است مشروط بر آنکه حکومت و مراکز نظامی مسئول هم بتوانند صادقانه مسیر اعزام به پنجشیر را ایجاد کنند تا ببینند جوانان غیرتمند ایران در هنگامه دفاع از شیعیان و مظلومان افغانستان را نه فقط در راهپیمایی اربعین که در شرافتمندی پنجشیر خواهند یافت.
✍️نکته حائز اهمیت اینکه مدیر مسئول ابدی کیهان مدعی سنجش آمادگی حضور جوانان غیرتمند ایران در نبرد با طالبان می شوند و از مشارکت نظامی پنهان چهارساله در سوریه و رویارویی شجاعانه سه ساله در برابر داعش سخن می گویند که گویی خود و هیچ یک از اعضای خانواده و نزدیکانش طی هشت سال دفاع مقدس و سه سال مقابله با داعش شرف حضور در صحنه جنگ را داشته و زخم ها برداشته و داغ ها دیده اند. امثال شریعتمدار طوری از حضور در جنگ سخن می گویند که گویی متوسلیان ، همت ، خرازی و برادران باکری و ... حدود ۳۰۰هزار شهید دفاع مقدس و چند هزار شهید غیرتمند مدافع حرم و مقابله با داعش در یگان های رزمی تحت فرماندهی اینان جنگیده و شرافتمندانه به شهادت رسیدند.
✍️حضرت مولانا چه زیبا در توصف این جماعت همیشه طلبکار که جامعه را به پستی می خواهند فرمود ؛  
سر شیران عالم جمله پست
چون سگ اصحاب را دادند دست
باید اندیشمندان و زخم خوردگان جنگ و وارثان به حق شهدای معظم انقلاب اسلامی تا مردان دفاع مقدس و مدافعان غیرتمند حرم هوشمندانه در میدان باشند تا به نامشان قلم نزنند و دوغ بجای دوشاب نفروشند و قیم مابانه بر جوانان فهیم ، مومن و غیرتمند ایران حکم نرانند. رحمت و مغفرت خدا بر روح بلند شهدای هفده شهریور و مرد پاک میدان دینداری و مبارزه مرحوم آیت الله طالقانی که جز برای رضای خدا و اقامه حق و عدالت گام برنداشتند و شرافتمندانه جان نثار کردند. ۱۸ شهریور۰۰

  تعداد بازديدها: 2478
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=90662
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.