تاريخ انتشار: 16 شهريور 1400 ساعت 22:37:16
نفوذ در مراکز نظامی (گاندو۳)

✍️سازمان سازنده سریال مضحکه گاندو برای تلویزیون که همه مقامات و مردم ایران را شیفته و آلوده به جاسوسی برای انگلیس معرفی می کند، ایکاش می توانستند صادقانه به اسامی سه انگلیسی اشاره کنند که طی صد سال گذشته مانند خیل ایرانیان در سریال با جاسوسی به کشورشان خیانت کرده باشند یا لااقل تابعیت کشوری جز انگلستان را پذیرفته باشند.
✍️اینکه چرا به شکلی مضحک تلاش کردند مامور کار بلد MI6 را که یک ایران را در چارچوب منافع انگلستان به بازی می گیرد به یکباره عامل و جاسوس روسیه معرفی کند که کشورش را به یک زنجیر طلا می فروشد باید از طراحان سریال پرسید، اما اینکه روسیه با استخدام مامور MI6 که بسیاری از ایرانیان را در اختیار دارد به دنبال چیست حتما باید روزی از سازمان جاسوسی روسیه سوال کرد، اما علی الظاهر سازندگان سریال درک نکرده اند که انگلیس در ایران را عامل اجرایی خواسته های روسیه معرفی کردند.
✍️برخلاف ادعای مضحک سازمان سازنده گاندو حتی وحید رهبانی با سابقه سال ها اقامت در کانادا (فرمانداری کل تحت حاکمیت ملکه انگلستان) می داند که بریتانیای کبیر انگلستان نیست بلکه به اتحاد چهار کشور انگلستان ، ایرلند شمالی ، ولز و اسکاتلند اطلاق می شود که فرمان ملکه انگلستان را لازم الاجرا می دانند لذا سفرای انگلستان بر خلاف فهم سازندگان سریال می توانند در مواقع لازم به نمایندگی از ملکه انگلستان و تحت عنوان بریتانیای کبیر با سایر کشورها مکاتبه و گفتگو داشته باشند.
✍️ایکاش مقامات سازمان سازنده گاندو در تلویزیون روزی درک کنند که انگلستان با تند خویی و فحاشی کوچک نمی شود، ایکاش می فهمیدند که ۲۳ کشور با انگلستان پیمان همسویی دارند که برخی مانند کانادا،  استرالیا ، زلاندنو و ... فرمانداری کل و تحت امر ملکه انگلستان اداره می شوند و تعداد بیشتری براساس پیمان همسویی و منافع مشترک قادر به اتخاذ مواضع بین المللی مغایر با انگلستان نیستند، یعنی انگلستان برخلاف تمامی کشورهای جهان می تواند از ۲۳ رای دائمی در مجمع عمومی سازمان ملل برخوردار باشد.
✍️اینکه از ساخت سریال دائی جان ناپلئون پیش از انقلاب تا کیف انگلیسی و حالا گاندو تلاش می کنند مردم و مقامات ایران را شیفتگان و وادادگان در برابر عناصر انگلیسی نمایش دهند و به مردم ایران چنین القا کنند که انگلیس حاکمشان است حتماً نکته قابل تاملی است، اما تصاویر مراسم ختم مرحوم آیت الله حکیم در یکی از مراکز اسلامی لندن که با حضور تعداد قابل ملاحظه روحانیون مقیم انجام شد هم در کنار تعداد قابل توجه مراکز شیعه شناسی و اسلامی متعلق به مراجع و علما می تواند حکایت دیگری باشد.
✍️عسکری رئیس صدا و سیما در نشست با عوامل نمایشی گاندو مدعی اطلاع از اطلاعات بسیاری کرد که یعنی به اطلاعات سری و شاید بکلی سری پرونده های اطلاعاتی سپاه اشراف دارد، اینکه عسکری داماد شهید آیت الله شاه آبادی یا برادر همسرش حمید شاه آبادی معاونت سیما می توانند از حیث صداقت قابل اعتماد باشند حرفی نیست اما اطلاعات سپاه هم باید توضیح دهد سازندگان سریال گاندو یا عسکری چنانچه مدعی شدند واقعا به اطلاعات پرونده های امنیتی جاسوسی سپاه دسترسی باز دارند؟
✍️حال که عسکری و سازندگان گاندو مدعی دسترسی باز به پرونده های امنیتی هستند مناسب است با فوریت گاندو ۳ را جهت بازسازی حقایق کم و کیف عوامل نفوذی در مراکز حساس نظامی مانند مواردی که به شهادت سردار تهرانی مقدم ، خروج و سرقت اسناد محرمانه از مراکز نظامی ، هدایت فرزندان مقام عالی رتبه نظامی برای پناهندگی به امریکا ، دانشمندان هسته ای ، سردار سلیمانی ، انفجار مراکز هسته ای ، سردار شهید فخری زاده و ... را تهیه و برای پخش آماده کنند. ۱۶شهریور۰۰

  تعداد بازديدها: 2312
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=90640
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.