تاريخ انتشار: 09 شهريور 1400 ساعت 00:18:11
قحط الرجال

✍️سردار دکتر وحیدی وزیر کشور سیزدهمین دولت در برنامه تلویزیونی اظهار کرد: مگر قحط الرجال است که برای استان ها مدیر پروازی انتخاب شود؟ قحط الرجال به تعبیر ساده فارسی یعنی مگر آدم قحطی است که فقط از برخی افراد خاص برای انتصاب در پست های حکومتی استفاده شود؟ واقعا چرا برخی مقامات عالی رتبه در مملکت ۸۲ میلیون نفره که علی الظاهر همه مقامات چپ تا راست یا بالا تا پایین به شعور و ما می توانیم این ملت علی الخصوص از جنس جوان اذعان و باور دارند ، مگر آدم قحطی است که مثلاً همین سردار دکتر وحیدی باید از سال ۵۹ بر مسند مدیریت و قدرت تکیه زده باشد؟
✍️مگر در آین مملکت آدم قحطی است که مقامات تا به زحمت ماموران بهشت زهرا از صندلی جدا و به دیار باقی نشتابند مسند ریاست به دیگران نرسد؟! بنابر تصویر طنزی که اخیراً باز تولید شد مگر می شود علی جنتی بازنشسته شود اما احمد پدر ۹۴ ساله علی بر مسند ریاست شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری و شاید ده جای دیگر نشسته و بماند؟! واقعاً مگر به فرمایش سردار وحیدی در این مملکت قحط الرجال یا آدم قحطی است که برخی را تنها با مرگ بتوان از مسند ریاست و قدرت حکومتی جدا کرد؟!
✍️شاید همین رسوب مدیریتی سالمندان است که سردار وحیدی می فرماید: در صدد ارتقای کیفیت و کفایت حکمرانی است می خواهد حکمرانی را در داخل مردم تعریف و تثبیت کند . اینکه فرموده سردار چیست حداقل برای من قابل درک نبود و چند بار بازخوانی اظهارات سردار راه بجایی نبرد و ایکاش سردار هم درک کند که قرار است وزیر خدمات کشوری از پایتخت تا دورترین بخش و روستای مملکت باشد .باید ساده بفهمد و ساده بگوید و فلسفه بافی را برای اهل سفسطه و در انتهای دوران وزارتش بگذارد.
✍️اینکه حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور سیزدهم فرمودند: مسئولین برای اصلاح ساختارهای فساد آفرین و قطع دست های پنهان رانت و فساد اقدام کنند حتماً حرف حکیمانه و درستی است اما دیگر محلی از اِعراب ندارد چون به فرمایش رهبری مسئولین مورد خطاب دیگر کسی نیست جز خود رئیسی که باید پاسخگو باشد البته از این پس رئیس قوه قضائیه چون خلقش رئیسی در دوره قبل می تواند بنشیند و خطاب به رئیسی چنین اظهارات دلسوزانه و انقلابی داشته باشد.
✍️قاضی زاده هاشمی نائب رییس دوم مجلس و عضو کمیسیون بهداشت و درمان هم با فراموشی نسبت به شعارهای پوچ ما می توانیم برند برکت گویی با اطمینان از پوچی برکت سازی اظهار کرد: امیدواریم که شاید تعبیر جدیدی از همان ما می توانیم قبل باشد تا ماه آینده ۶۰ میلیون دُز واکسن خارجی وارد و واکسیناسیون را انجام دهیم . نکته جالب اینکه تولید واکسن در کوبا هم مانند روسیه به گِل نشسته و در صدد واکسیناسیون با واکسن وارداتی هستند یعنی دو کشوری که مقرر بود اتکای ما می توانیم باشند در انجام واکسیناسیون از همه محتاج ترند.
✍️بالاخره پس از حدود ده روز  ،خبر کوتاهی در مورد کمتر از سه میلیون واکسن تحویلی برکت به وزارت بهداشت طی چند ماه گذشته منتشر شد ، یعنی خط تولید واکسن برکت که باید تا امروز بنابر ادهای مکرر مخبر دزفولی رئیس ستاد اجرایی فرمان امام و معاون اول فعلی رئیسی بیش از چهل میلیون دُز واکسن برکت تولید و تحویل وزارت بهداشت داده باشد قصد خروج از میزان تولید صفر را نداشته و از تولید واکسن برکت ستاد اجرایی علی رغم سرمایه گذاری و ده ها میلیون دلار ارز دریافتی خبری نیست.
✍️رئیس سازمان زندان ها با انتشار بیانیه رسمی از برخوردهای غیر انسانی ماموران اوین با زندانیان عذرخواهی کرد اما حجت الاسلام مصدقی معاون اول قوه قضاییه اظهار کرد: برخی تصاویر منتشر شده از اوین مونتاژ و ربطی به قوه قضاییه ندارد. حجت الاسلام نوروزی نائب رئیس کمیسیون قضایی هم اظهار کرد: تصاویر منتشر شده کار صهیونیست ها است هر چند حجت الاسلام شجاعی رئیس کمیسیون اصل نود مجلس بر خلاف حجت الاسلام نوروزی و حجت الاسلام مصدقی اظهار نمود: تخلف مدیران و ماموران زندان اوین در برخورد غیر انسانی با زندانیان محرز است.
✍️بهرحال فارغ از اظهارات مقاماتی از این دست که حتماً تمامی ندارد باید باور کنیم که آنچه بجایی نرسد فریادی است که بگوید دو رئیس قوه قضائیه که هر دو سال های بسیار طولانی و به نوبت دادستان و معاون اول قوه قضاییه هم بودند چرا در دو بازدید پی در پی از اوین هیچ ندیدند و فقط از گُل و بلبل بازداشتگاه که نه از دانشگاه اوین گفتند؟ چرا کسی حجت الاسلام رئیسی و حجت الاسلام  اژه ای را به دلیل شرایط غیر انسانی حاکم بر اوین مورد سوال قرار نمی دهد؟ به فرمایش سردار وحیدی مگر در ایران ۸۲ میلیون نفره قحط الرجال است ؟ ۸شهریور۰۰

  تعداد بازديدها: 2317
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=90571
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.