تاريخ انتشار: 03 شهريور 1400 ساعت 19:53:49
عدم اشاره نمایندگان مجلس به مرگ بیش از ۷۰۰ ایرانی

✍️نمایندگان امروز هم جلسات مجلس برای بررسی اعتبار نامه وزرای پیشنهادی را طبق روال با تلاوت آیاتی از قران آغاز کردند. امروز هم هیچ یک از اعضای هیات رئیسه و نمایندگان مجلس به مرگ بیش از ۷۰۰ ایرانی اشاره نکردند و مخبر که از ریاست ستاد اجرایی به معاونت اول رییس جمهور و فرماندهی اقتصادی کشور ارتقاء یافته است در مورد واکسن برکت نپرسیدند.
✍️امروز هیچ یک از نمایندگان نتوانست از شنیدن پیام تکان دهنده نوجوانان و مردان دست فروش بازارچه بندرعباس بگویند. هیچ کفن پوشی هم برای دفاع از مظلومیت دست فروشی که گفت باید صبح تا شام برای یک لقمه نان کار کنیم و افزود عمداً ماسک نمی زنیم شاید کرونا گرفته و بمیریم و خلاص شویم، به خیابان نیامد و هیچ مرجع تقلیدی درس را تعطیل نکرد، حتی سردار سرتیپ ضرغامی که برای توضیحات برنامه وزارت جدید پشت تریبون قرار گرفت و بارها از شهرهای ساحلی جنوب کشور به عنوان ظرفیت برتر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی نام برد به استقبال و آرزوی مرگ توسط مردم گرسنه و فقر زده این استان ها اشاره نکرد.
✍️فرماندهی پلیس کرج با افتخار اعلام کرد ضارب طلبه امر به معروف کننده را در کمتر از چند ساعت شناسایی و دستگیر کردند تا در مراجع قضایی پاسخگوی عمل مجرمانه خود باشد اما هنوز هیچ مقام انتظامی و قضایی نتوانسته پشت تریبون آمده و از شناسایی و دستگیری ماموران خاطی و مبتلا به رفتار غیر انسانی اوین بگوید.
✍️رئیسی که با ادعای ایجاد تحول در قوه قضائیه آمده بود رفت تا اژه ای بیاید به سبک خود از ایجاد تحول بگوید، هنوز هیچ کس پاسخگوی قتل فجیع جوان دانشجوی زندان فشافویه نیست و بسیاری از زندان های کشور فاقد سامانه تصویری قابل هک و افشای تصاویر هستند. هنوز دوری از مرکز معنایی جز آزادی عمل بیشتر در اعمال رفتار غیر انسانی و خشونت آمیز بیشتر ندارد.
✍️قبلاً از ملاقات سال ۸۹ با مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی در قم نوشتم که تکرار می کنم، پرسیدم در بدو ورود ، قوه قضائیه را ویرانه و خرابه نامیدید حالا پس از ده سال چه می گویید؟ مرحوم شاهرودی پس از لحظاتی لبخند و تامل فرمود حدود دو سال بعد از حضور در قوه به این نتیجه قطعی رسیدم که قوه قضاییه قابل اصلاح و فساد زدایی نیست لذا به دفتر رهبری گفتم در قوه نمی مانم و بعدها به ناچار هشت سال دیگر را با ایمان به اینکه هیچ کاری نمی توان کرد و علی رغم میل باطنی و صرفاً به اصرار رهبری در این منصب ماندم.
 ۳شهریور۰۰

  تعداد بازديدها: 2305
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=90512
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.