تاريخ انتشار: 03 شهريور 1400 ساعت 00:51:38
فراگیری کهریزک

✍️رئیس قوه قضاییه دستور داد تا دادستان کل کشور بدون فوت وقت پیرامون زندان اوین و رفتار مامورین با زندانی و یا زندانی با زندانی با سرعت و دقت بررسی جامع به عمل آورده و نتیجه را به رییس قوه گزارش نمایید. اما مسئله رفتار غیر انسانی برخی ماموران چیزی نیست که با دستورات شکلی مورد رسیدگی و خاتمه یافته تلقی گردد ، در بازدید چند روز قبل ایشان از اوین آیا هیچ ناله و دردی در زندانیان نبوده است؟
✍️اینکه هک سامانه تصویری زندان اوین پرده از بخش کوچکی از اعمال خشونت و رفتار غیر انسانی برداشت مسئولین قوه قضائیه و غضنفرآبادی بدانند که وقتی اوین زیر چشم میزبان چنین حوادثی است فهم وقایعی از این دست در سایر زندان های مشابه و  زندانهای دور دست غیرقابل تصور نخواهد بود.
✍️مجلس شورای اسلامی طی روزهای گذشته همانطور که در برابر مرگ گسترده ایرانیان بر اثر کفایتی ملی مدیریت کرونا صُم و بُکم ساکت است در مورد فجایع منتشر شده از رفتار  مامورین اوین نیز صُم و بُکم ساکت بود هر چند به نقل از حجت الاسلام غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی مجلس نوشتند که تصاویر انتشار یافته از بدرفتاری ماموران در زندان اوین شان جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال می برد.
✍️البته غضنفرآبادی می تواند همپای تلویزیون در مظلومیت جان فلوید اشک ریخته و سوگوار باشد و از بد رفتاری ماموران پلیس فلان ایالت آمریکا گریه کند .
✍️سعید عمرانی معاون قضایی دادستان هم نشان داده که کم از امثال غضنفرآبادی نیست چنانچه در بازدید از سازمان بهشت زهرا و دیدار با اعضای ستاد بحران این سازمان اظهار کرده: در بحران کرونا شاهدیم که فضای بهشت زهرا بیش از هر زمان دیگری معنوی شده است و عجبا که گسترش مرگ را به رشد معنوی جامعه می شناسند ، شاید به همین دلیل رشد عدد سیاه مرگ کرونایی را هم مقدس و قابل تقدیس بدانند و عوامل این روسیاهی را شایسته تقدیر و مدال افتخار معرفی کنند.
✍️روح الامینی پدر نماینده شده یکی از دانشجویان قربانی وحشیگری کهریزک در ۸۸ هم امروز که در موافقت بی معنا در حمایت از فلان وزیر پیشنهادی پشت تریبون مجلس قرار گرفت ساکت بود و در عکس العمل به رفتار شبه کهریزک با جوانانی همچون فرزند مقتولش متاسفانه مانند سایر نمایندگان به حسی تام رسیده است.
✍️اما مقامات و ضابطین قضایی هم بدانند شاید قول امام (ره) که معتقد بودند عالم محضر خدا است باید باور کنند که هر کجا دوربینی هست شاید کسانی جز مقامات محیط هم در حال دیدنشان باشند و مانند هک گروه سایبری عدالت علی بخواهند که همه را در دیدن شریک کنند. ۳شهریور۰۰

  تعداد بازديدها: 2313
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=90510
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.