تاريخ انتشار: 31 مرداد 1400 ساعت 20:56:03
هدیه دیپلمات به نمایندگان

✍️عبدالهیان وزیر پیشنهادی رئیسی برای تصدی وزارت امور خارجه در بخشی از سخنانش اظهار کرد: من حتما از ظرفیت بزرگ مجلس در دیپلماسی استفاده خواهم کرد که می تواند به منزله افزایش حضور نمایندگان در سفرهای خارجی هیاتهای اعزامی وزارت خارجه و سایر وزارتخانه ها و هم به منزله فعال سازی سفرهای نمایندگان تحت عنوان گروههای دوستی پارلمانی است . البته یکی از نمایندگان موافق ضمن انتقاد از فیلم تقطیع شده مربوط به عبدالهیان که از ضعف جدی مکالمه زبان انگلیسی است تاکید فرمود عبدالهیان معاونت سابق حوزه عربی و آفریقایی وزارت خارجه به زبان عربی مسلط است که نشانه بارز تمایل و علاقه ایشان به حوزه خاورمیانه است بی آنکه متوجه باشد ترکیه ، افغانستان ، پاکستان هم در خاورمیانه جای دارند.
✍️براساس آمار وزارت بهداشت که به زعم بسیاری به نظر می رسد دیگر قابل اعتماد نیست ۶۸۴ ایرانی دیگر طی ۲۴ساعت گذشته بر اثر کرونا فوت کردند و هزاران خانواده دیگر کشورمان را داغدار کردند بی آنکه حتی یک نماینده مجلس از صداقت ذکر این تعداد هموطن بی دفاع و مظلوم فوت شده از طریق تریبون مجلس برخوردار باشند. ۶۸۴ ایرانی دیگر فوت کردند بی آنکه هیچ یک از نمایندگان مجلس از صداقت حداقلی در اعتراض به مخبر رییس ستاد اجرایی مدعی واکسن سازی در تیراژ چند ده میلیون در ماه که به ادعای شهریاری رییس کمیسیون بهداشت مجلس مانع واردات به موقع واکسن به ایران بودند برخوردار نبودند. البته امروز به نقل از سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه اعلام فرمودند که به زودی واکسن کرونایی ساخت سپاه آماده تزریق خواهد شد و پرسیده اند از کجا معلوم آمریکا به ما واکسن فلج کننده ندهد؟
✍️مجری برنامه جهان آرا شبکه نظامی افق در ایجاد ارتباط با میهمان برنامه که از مقامات طالبان بود از فرار مردم افغانستان حتی با آویزان‌شدن از هواپیمای آمریکا پرسید که میهمان برنامه اظهار کرد: مردم کدام کشور در برابر امکان رفتن به آمریکا از هواپیما آویزان نمی شوند آیا مردم ایران چنین نمی کنند؟ که مجری برنامه اظهار کرد حداقل مردم ما به هواپیمای آمریکایی آویزان نمی شوند! اما شاید مجری برنامه ضمن ضرورت درک رعایت ادب در انجام مصاحبه با میهمانان برنامه باید بداند که ایرانیان بدون آنکه از تجربه حکومت خشونت سیاه طالبان برخوردار بوده باشند بزرگترین اقلیت خارجی مهاجرت به آمریکا را تشکیل می دهند اقلیت مهاجری که از حیث تحصیلات در بالاترین رتبه بین مهاجرین به آمریکا قرار دارند.
✍️رئیسی سیزدهمین رئیس جمهور در معرفی کابینه و در واکنش به اعتراض مکرر مبنی بر نادیده گرفتن بانوان در کابینه اظهار کرد: نسبت به استفاده از ظرفیت بانوان غفلت نکرده و نخواهیم کرد. علی الظاهر رئیسی و تیم همراهش با ادعای توجه لازم به توانمندی و ظرفیت بالای مدیریتی بانوان مدعی هستند که در حدود ۴۰میلیون بانوی ایرانی که در اواخر دهه هفتاد بالغ بر ۶۲٪ ظرفیت آموزش عالی ایران را در اختیار داشته و نرخ تحصیلات عالی در بین بانوان ایران را به بالاترین سطح ممکن رساندند حتی یک نفر برای تصدی مدیریت عالی دیده نمی شود و هیچ بانوی ایرانی قادر به اداره یک وزارتخانه نیست و البته توضیح نمی دهند که مگر نتیجه حکومت ۴۲ ساله مردانه ایران چیزی جز شرایط فلاکت بار امروز ما است که دولتمردان حاضر در مجلس و نمایندگانش حتی از صداقت حداقلی ابراز تاسف در برابر فوت ۶۸۴ ایرانی از کرونا طی ۲۴ ساعت نیستند و فرماندهان ارشدش هنوز نگران فلج ساختن مردم ایران در پوشش فروش واکسن آمریکایی هستند. ۳۱مرداد۰۰

  تعداد بازديدها: 2670
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=90483
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.