تاريخ انتشار: 12 مرداد 1400 ساعت 21:15:07
جهت اطلاع

*رسانه ملی در آخرین روزهای دولت دوازدهم هم دست از انتقادات یک‌ سویه برنداشت. این رسانه، در شبکه‌های مختلف بدون اشاره به مشکلات متعدد کشور، سنگ‌اندازی‌های تاریخی!! و به خصوص تحریم‌ها و بایگانی لوایح مختلف بین‌المللی، آمار دقیقی از افزایش قیمت‌ها در هشت سال گذشته ارائه کرد آنهم با جدول و به ریز!! به نظر می‌رسد این انتقادهای یک ‌سویه در ماههای آینده نیز ادامه داشته باشد تا به مخاطب القا شود که مسبب مشکلات کشور دولت روحانی است و با این شگرد تبلیغاتی، عوامل اصلی ایجاد مشکلات پنهان بمانند، همان عواملی که رئیس‌جمهور روحانی در آخرین جلسه هیات دولت دوازدهم گفت: بعضی از واقعیات را به خاطر اینکه وحدت ملی صدمه نبیند به مردم نگفتم.
*برگزاری مراسم تحلیف رئیس‌جمهور جدید با حضور هیات‌های خارجی از ده‌ها کشور جهان و مهمانان داخلی در شرایط بسیار سخت کرونائی، برخلاف شیوه‌نامه‌های بهداشتی مربوط به این بیماری خطرناک است. حضور صدها نفر از عوامل امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی و تشریفاتی در محل برگزاری مراسم، با هیچیک از دستورالعمل‌های بهداشتی مرتبط با حفاظت جامعه از کرونا سازگاری ندارد. مردم با تغییر رئیس‌جمهور در انتظار حل مشکلات خود هستند نه اقدامات تشریفاتی. این مراسم می‌تواند در مجلس و بدون حضور مهمانان برگزار شود.
*منابع خبری اسراییلی از توافق رژیم صهیونیستی و گوگل برای متصل کردن اراضی اشغالی و عربستان با کشیدن کابل فیبر نوری خبر دادند. روزنامه عبری‌زبان «یسرائیل هیوم» فاش کرد که قرار است رژیم صهیونیستی و نمایندگان گوگل، راه‌اندازی یک پروژه «کابلی» را اجرایی کنند که از اراضی اشغالی به عربستان و سپس به عمان و هند کشیده می‌شود. قرار است یوعاز هندل، وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی و نمایندگان گوگل امروز راه‌اندازی پروژه موسوم به «رامان – کابل آبی» را به امضا برسانند. این طرح شامل یک کابل فیبر نوری زیر آب است و از ایتالیا راه‌اندازی شده و از اراضی اشغالی و سمت عربستان عبور کرده و سپس به عمان و هند کشیده می‌شود.

*جمهوری اسلامی

  تعداد بازديدها: 762
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=90355
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.