تاريخ انتشار: 11 مرداد 1400 ساعت 00:15:08
بخشی از واقعیت‌ها را برای حفظ وحدت ملی به مردم نگفتیم

رئیس‌جمهور گفت: آنچه با مردم گفتیم چیزی برخلاف واقعیت نبود ولی بخشی از واقعیت را به مردم نگفتیم چون آن را مفید نمی‌دانستم و می‌ترسیدم به وحدت ملی صدمه بزند.
به گزارش کاروکارگر، حسن روحانی روز یکشنبه در آخرین جلسه هیئت دولت دوازدهم، گفت: در گذشته با مردم صحبت و اعلام کردیم چیزی برخلاف واقعیت نبوده است و آنچه واقعیت بود را به مردم گفتیم. البته بخشی از واقعیت را به مردم نگفتیم و از نظر من نمی‌شد آنها را بیان کنیم به دلیل اینکه من آنها را مفید نمی‌دانستم. رئیس‌جمهور افزود: یک هدف بسیار بلندی که همه باید دنبال کنیم وحدت ملی است. می‌ترسیدم این دُُُرّ گرانبها صدمه ببیند. به همین دلیل بسیاری از مسائل را به جان خریدیم و خیلی از اشکالات را پاسخ ندادیم برای اینکه انسجام ملی و وحدت ملی در کشور ما حفظ شود.روحانی ادامه داد: مردم ما به خوبی آگاهی دارند که شرایط این دولت در چهار سال نخست با چهار سال دوم یکسان نبود. در چهار سال اول از لحاظ داخلی، بین المللی و سرمایه اجتماعی و امید مردم به آینده شرایط بهتری داشتیم. در چهار سال دوم کمی متفاوت بود. به هر حال در چهار سال اول در دوران تعامل با جهان بودیم و به خودمان کاملاً اطمینان داشتیم که حریف قدرت‌های بزرگ در مذاکره هستیم.
وی بیان کرد: حتی ‌یک در میلیون تردید نداشتم که در مذاکره با جهان شکست نمی‌خوریم و شکست نخوردیم و باز هم اگر مذاکره‌ای بود شکست نمی‌خوریم. آنقدر دیپلمات‌ها و حقوقدان‌های قوی و توانمند در خط مقدم داریم که دیدیم که در مقاطع بسیار حساس به پیروزی رسیدیم.

  تعداد بازديدها: 2118
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=90326
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.