تاريخ انتشار: 10 مرداد 1400 ساعت 01:04:17
مقابله با آمریکایی‌ها هر لحظه می‌تواند آغاز شود

هیات هماهنگی گروه‌های مقاومت عراق اعلام کرد که نتایج گفت‌وگو با واشنگتن را به رسمیت نمی‌شناسد و مقابله با نیروهای آمریکا در این کشور هر لحظه ممکن است که آغاز شود.
به گزارش ایسنا، یک منبع در هیات هماهنگی گروه‌های مقاومت عراق در گفت‌وگو با شبکه روسیا الیوم با اشاره به موضوع اخراج نظامیان آمریکا از این کشور اظهار کرد: مقابله با نیروهای آمریکا هر لحظه ممکن است که آغاز شود؛ چراکه واشنگتن در موضوع خروج از عراق جدی نیست.وی افزود: ما کاملا آماده مقابله هستیم و این ما هستیم که آغاز و پایان این مقابله را تعیین می‌کنیم.
این مقام ادامه داد: آمریکا می‌خواهد اراده عراقی‌ها و خواسته آنها برای پایان دادن به اشغالگری در عراق را دور بزند.
در همین حال، سعد السعدی، از رهبران عصائب اهل الحق عراق و عضو هیئت هماهنگی گروه‌های مقاومت این کشور در این باره تاکید کرد: صحبت درباره هرگونه آتش‌بس با آمریکا نادرست است و نتایج دور چهارم گفت‌وگوهای راهبردی میان بغداد و واشنگتن توسط دولت آمریکا به دولت مصطفی الکاظمی نخست‌وزیر عراق دیکته شده است و گروه‌های مقاومت نتایج این گفت‌وگو را به رسمیت نمی‌شناسند؛ چراکه دروغ و باطل است.
وی افزود: گروه‌های مقاومت عراق به مقابله با پایگاه‌های آمریکا و اشغالگری این کشور با همه وسایل و تجهیزات نظامی ادامه می‌دهند و هیچ گونه آتش‌بس میان هیئت هماهنگ‌کننده مقاومت و اشغالگران آمریکا وجود ندارد.

  تعداد بازديدها: 825
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=90322
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.