تاريخ انتشار: 04 مرداد 1400 ساعت 23:54:27
کیمیای تنهایی

✍️کیمیا علیزاده و تعدادی دیگر از جوانان کشورمان در قالب تیم پناهندگان با پرچم المپیک به میدان مسابقات آمدند تا شاید برخی مقامات عالی ایران درک کنند که تا در مناصب قدرت هستند بسیاری دیگر قادر به زندگی در خاک کشورشان نیستند. قصه چهره مغموم و اندوهگین کیمیا علیزاده با نام سه رنگ علیزاده بر کمربند سفید ورزشی پس از پیروزی در برابر ناهید کیانی دیگر دختر کشورمان شاید زمینه مناسبی است که بسیاری بیندیشند که بلاتشبیه همانطور که امام علی علیه السلام در خطبه های بی نظیرش فرمود در نبردی چون جمل و نهروان و حتی صفین هیچ مسلمانی نمی تواند پیروز میدان باشد.
✍️پس از شدت گرفتن حرکت های اعتراضی مردمان خطه خشکیده خوزستان که با فریاد همدردی و حمایت برخی نقاط دیگر کشورمان از آذربایجان تا لرستان و تهران تا ... را همراه بود. معاون اول رئیس جمهور ، فرمانده کل سپاه و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بعنوان مقامات عالی رتبه و البته با حداقل ده روز تاخیر برای دیدار ، همدردی ، عذر خواهی ، مدیریت میدانی بحران یا هر چیز دیگری جدا جدا و هر یک به تنهایی وارد استان شدند و هر یک به شکلی با مردم تکیده و عاصی خوزستان دیدار داشتند .
✍️اما معاون اول رییس جمهور ، فرمانده کل سپاه و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام هم ایکاش در سفر همزمان جدا جدا و با هزار وعده درک می کردند که مهمترین پیام سفرشان به مردم خوزستان و ایران این است که ایران اینان حتی در تظاهر به مردم داری و به اندازه سفری کوتاه دو روزه هم هرگز قادر به تحمل هم نیستند.
✍️مردان و زنانی حتما قابل ستایش و بزرگ موفق شدند آلمان خاکستر نشین اشغالی پس از جنگهای اول و دوم جهانی و علی رغم سقوط میلیاردی ارزش پول ملی چنان از نو بسازند که در سه مقطع متوالی به برترین کشور صنعتی جهانی تبدیل و از قدرتمندترین واحد پول ملی برخوردار باشد چنانچه امروز هم بار اصلی تعادل اقتصادی ۳۶ کشور اروپایی را در برابر دلار آمریکا و یوان چین عهده دار است.
✍️اما اینکه چرا مردان و زنان آلمان از دو نوبت پی در پی بزرگترین سقوط ممکن پول ملی سربلند بیرون آمدند و مردان منصب نشین کشور ما در ایرانی آباد و مملو از نعمت در برابر بارها سقوط ارزش پول ملی چون مادران فرزند مرده شیون کرده و به صورت چنگ می زنند حتما بعنوان ریشه سیه بختی اقتصاد و قدرت اجتماعی ایران قابل تامل است.
✍️دولت جدید که در اعلام بی اعتمادی اکثریت حائزین رای انتخاب و در شرف آغاز است هنوز نه در ارائه راهبردهای مشخص مدیریت مسائل و موضوعات کلیدی داخلی و خارجی که حتی در ایده انتخاب افراد دارای پشتوانه اجتماعی بعنوان مقامات عالی اجرایی مستاصل و تا این لحظه در سخنان رئیس جمهور جدید جریان فکری حامی انتخاب رئیسی قادر نیست حتی به اندازه یک کلمه ایده راهبردی را از سخنان رئیسی استخراج تا با بسیج مجموعه تبلیغاتی مانند تلویزیون و مطبوعات منعکس و مورد تبلیغ قرار دهد.
✍️رئیسی برای ورود به عرصه بسیار کلیدی و راهگشای روابط خارجی باید بداند چرا پس از دیدار مقام معظم رهبری (مشهد ۴فروردین۹۴) با اردوغان رئیس جمهور ترکیه که رهبری فرمودند :
امروز آمریکا و صهیونیست ها از اختلافات داخلی برخی کشورهای اسلامی خوشحال هستند و راه حل این مشکلات، همکاری کشورهای اسلامی و انجام اقدامات عملی مناسب و سازنده است و افزودند قدرت هر یک از کشورهای مسلمان در دنیای اسلام در واقع قدرت امت اسلامی است و سیاست کلی جمهوری اسلامی ایران این است که کشورهای اسلامی یکدیگر را تقویت و از تضعیف هم خودداری کنند. گروهی بلافاصله چند ماه در همان سال سفارت و کنسولگری عربستان در تهران را مورد هجوم قرار داده و روابط ایران و عربستان و سپس برخی دیگر از کشورهای عربی و اسلامی را به نفع اسرائیل به پائین ترین سطح ممکن ساقط کردند. ۴مرداد۰۰

  تعداد بازديدها: 3667
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=90279
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.