تاريخ انتشار: 17 تير 1400 ساعت 00:19:14
دولت سید بزرگوار

✍️خانم مجری جوان برنامه صبحگاهی گفتگو محور شبکه دو طی روزهای اخیر و امروز با پرداختن به چرایی تاخیر در واکسیناسیون و با تاکید بر آمادگی شرکت تابعه ستاد اجرایی برای تامین واکسن مورد نیاز واکسیناسیون کشور که به برکت معروف شده است، رئیس جمهور و دولت را به کارشکنی و بی تدبیری متهم و آرزو کردند با آغاز به کار دولت این سید بزرگوار مشکلات مرتفع و واکسیناسیون ملی به سرعت انجام شود.
✍️معاون قضایی دادستان کل کشور که در هیچ جا و مسئله ای تاکنون نبوده و نیست به یکباره در صحنه تحلیلگری تلویزیون حضور یافته و پس از مقدمه چینی ارائه شده رئیس جمهور روحانی و دولت را رسماً به کارشکنی ، ایجاد زمینه چپاول و نابودی منابع عمومی ، تولید بدهی پانصد هزار میلیارد تومانی برای خزانه دولت و اجرای راهبرد زمین سوخته متهم کرد ، معاون قضایی دادستان تاکید کرد: دولت این سید بزرگوار باید کشوری مملو از ویرانی و صندوقی مملو از بدهی را تحویل گرفته و کارش را آغاز کند.
✍️تیتر طیفی از روزنامه های دو هفته گذشته بی ارتباط با جریان خبری مذکور نیستند، تیتر دیروز یکی از روزنامه نوشت: دولت این سید بزرگوار باید حداقل دو سال ابتدایی دولتش را صرف آوار برداری کند تا برآورد حجم خسارات وارده ممکن و بازسازی آغاز گردد. روزنامه دیگری تیتر کرد: جبران خرابی ها فرصت بسیاری می خواهد. تیتر روزنامه دیگری آورده: ساختن بر خلاف ویران کردن بسیار دشوار است.
✍️جریان خبری که برخلاف ادوار گذشته  و پس از اعلام پیروزی رئیسی حالا در صدد است سطح انتظارات جامعه را از دولت رئیسی به حداقل ممکن رسانده و از هر اقدام معمول رئیس جمهور به معجزه و عنایت ویژه الهی تعبیر و ظهور عصر دولت اسلامی به سالاری سید بزرگوار خراسانی را بشارت دهند، همانطور که بودجه و هزینه کرد دولت اول احمدی نژاد توسط این جریان، پاک تر و حلال تر از شیر مادر اعلام می شد که به پاکی جامعه منجر می شود که البته به حلقه انحراف و به فرمایش دکتر زاکانی جامعه چپاول و غارت شده رسید.
✍️اینکه چرا ادعای بزرگ مرحوم آیت الله شاهرودی ریاست اسبق قوه قضائیه که در آغاز ریاست بر قوه قضاییه تحویلی از شیخ محمد یزدی فرمود: ویرانه تحویل گرفتم، توسط جریان فکری حاکم مورد بحث و تیتربازی قرار نگرفت، اما بعدها مرحوم شاهرودی فرمود پس از دو سال دور اول ریاست بر قوه به رهبری عرض کردم که قوه قضائیه اصلاح ناپذیر است و قصد کناره گیری دارند که موافقت نشد.
✍️اینکه مرحوم شاهرودی قوه قضائیه را غرق در فساد و اصلاح ناپذیر می دانست یا مرحوم آیت الله احمدی نماینده چند دوره مجلس و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی معتقد بود فساد تا عمق جان کشورمان رخنه کرده و دیگر نمی شود کاری کرد یا آقایان دکتر زاکانی و دکتر قاضی زاده در مناظره انتخاباتی فریاد زدند که سال هاست کشور در حال غارت و چپاول است حتما برای یکایک هموطنان که صرفا براساس ادای به تکلیف و وفای به عهد با شهدای معظم پای صندوق رای رفتند محرز و مسجل است، چنانچه همین روزها بسیاری به پروژه پیچیده فساد در اعطای مدیریت واکسیناسیون به برکت اشاره می کنند.
✍️دکتر قاضی زاده هاشمی نایب رئیس مجلس و کاندیدای انتخابات اظهار کرد: شرم آور است که ایرانیان برای دریافت واکسن کرونا ناچار از سفر به ترکیه ، ارمنستان ، آذربایجان و ... هستند که قطعا حرف درستی است، اما اینکه چرا به عوامل موثر در شکل گیری چنین شرایطی اشاره نمی کنند بماند، هر چند روحانی هم علی رغم صدور کیفر خواست شفاهی و ابتدایی معاون دادستان حاضر نیست به وضوح چرایی استیصال ایران در دسترسی معمول به جریان بین المللی تولید واکس در جهان اشاره کند و هنوز جسارت ندارد بگوید با دستور ممانعت از ورود مهمترین برند پُر تولید واکسن کوید ۱۹ به ایران ، بدعهدی مکرر روسیه و چین در تامین نیاز حداقلی واکسن کشورمان ، الزام فعالیت تاخیری مراکز علمی چون پاستور ، رازی و ...  چگونه باید واکسیناسیون را متکی به برکت تعریف کرد.
✍️امروز خانم مجری جوان شبکه دو وقتی هیجان زده از کوتاهی دولت در ارسال بیش از ۲ میلیون دُز تحویلی واکسن برکت به سیستان و بلوچستان مظلوم می گفت، مدیر علمی برکت که مهمان برنامه بود با لبخند توضیح داد که تاکنون فقط ۳۲۰هزار دُز تحویل وزارت بهداشت شده است که برای رعایت پروتکل بهداشتی و ادامه مطالعات بالینی باید به شکل خاصی در مناطق مختلف کشور توزیع و تزریق گردد که خانم جوان با لبخند تلویزیونی ادامه داد که انشاءالله با آغاز بکار دولت این سید بزرگوار موانع به سرعت برطرف و سلامتی به مردم هدیه گردد. ۱۶تیر۰۰

  تعداد بازديدها: 2722
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=90115
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.