تاريخ انتشار: 12 تير 1400 ساعت 22:01:53
چند نکته

✍️امروز نوشتند تنها ایران بابت برجام هزینه پرداخت کرده است، اما حاضر نیستند حداقل یک بار صادقانه توضیح دهند ایران بابت برجام چه هزینه ای پرداخت کرده است؟ اما شاید سوال مناسب این باشد که هیات عالی نظارت بر برجام که با فرمان مقام معظم رهبری در تیر۹۵ با عضویت روحانی ، لاریجانی ، ظریف ، سردار دهقان ، دریابان شمخانی ، صالحی ، جلیلی و ولایتی تشکیل شد علی رغم مسئولیت تصمیم‌گیری محوله چرا تا کنون ساکت است؟ چرا کمیته بررسی تطبیق نتایج مذاکرات وین که به ریاست شمخانی و عضویت وزارت خارجه ، سازمان انرژی اتمی ، دو نماینده رئیسی و دو نماینده قالیباف تشکیل شده علی رغم مسئولیت تصمیم گیری در مورد توافق وین هنوز ساکت است؟
✍️سردار حاجی زاده فرمانده هوا فضای سپاه مسئول هدف قرار دادن هواپیمای مسافری اوکراینی را (که از فرودگاه امام خمینی تهران برخواسته بود) به جای موشک کروز آمریکایی و انتشار اخبار کذب را به عهده داشت، اخیرا مدعی شد اگر تبلیغات مسموم امروزی در دفاع مقدس بود عده‌ای در خیابانها شعار نه اهواز نه دزفول جانم فدای تهران سر می دادند. اینکه حاجی زاده به دلیل نداشتن سابقه حضور مستقیم در میادین جنگی فاقد شناخت درستی از شرایط دوران دفاع مقدس باشد مهم نیست، اما اینکه هنوز هم معنای اینکه عراق ۲۵ میلیون نفری در هشت سال جنگ بالغ بر ۱۷ میلیون رزمنده داشت و در ایران ۴۵ میلیونی بار جنگ بر دوش حدود ۲ میلیون رزمنده سنگینی می کرد نداند، قابل قبول نیست.
✍️اینکه سردار حاجی زاده درک درستی از حقوق برابر تمام مردم برای اعلام نظر آزادانه در مورد سرنوشت خود و آینده کشور نداشته باشد هم مهم نیست، اما اینکه ادعا کند در دوران دفاع مقدس و پس از اولین پیروزی نظامی تحت عنوان فتح المبین چگونه برخی مقامات عالی رتبه سیاسی و نظامی کشورمان با دروغ بستن به امام خمینی!!! دفاع از خاک لبنان و سوریه را بر آزاد سازی خاک کشورمان بالاتر دانسته و نیروی رزمی برای جنگ در سوریه و لبنان اعزام کردند قطعا قابل پذیرش نیست. مقاماتی که مستقیما مسئول اعزام و اسارت احمد متوسلیان فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول الله به دست فالانژیست های لبنان هم هستند. بنابراین ایکاش سردار حاجی زاده بداند که در روزهای آغازین اشغال ایران توسط عراق برخی مقامات عالی رتبه سیاسی - نظامی ایران بجای تمرکز بر دفاع مقدس شعار انحرافی جانم فدای سوریه و لبنان سر دادند.
✍️اینکه سردار حاجی‌زاد تاکید می کند ویروس دست ساز داعش در اندیشکده های آمریکایی با هدف ایجاد جنگ در کشورهای اسلامی شکل گرفته نیازمند ارائه ادله عقلانی و اسناد و مدارک قابل راستی آزمایی است که حداقل تاکنون از طرف مقامات سیاسی - نظامی کشورمان ارائه نشده است، اما اینکه مدعی است داعش با هدف ایجاد جنگ در کشورهای اسلامی تشکیل گردید با ادعای قبلی برخی مقامات عالی رتبه سیاسی - نظامی کشورمان که مدعی بودند داعش برای ساقط کردن حکومت ایران سازماندهی شده است تناقض دارد.
✍️اینکه سردار حاجی زاده مدعی است برخی خواص و مسئولین بلند مرتبه کشورمان قائل به مبارزه با داعش در مبداء نبودند قطعا صحت ندارد چرا که حضور نظامی و منابع مالی ایران برای کمک به مقابله با مخالفین بشار اسد حداقل چهار سال قبل از شکل گیری داعش آغاز گردید.
✍️اینکه سجاد مخبر فرزند ریاست ستاد اجرایی فرمان امام که از بزرگترین بنگاه های اقتصادی حکومتی غیر دولتی ایران محسوب می شود عضو هیات مدیره چند شرکت عمومی غیر دولتی است در اقتصاد ایران چه می کند بماند، اما اینکه علی رغم انتشار اخباری مبنی بر تبانی برخی مقامات سیاسی ، اقتصادی و بهداشتی با ستاد اجرایی به کندی واکسیناسیون ایرانیان منجر شده تا انعقاد قرار داد خرید حداقل ۱۰۰- ۸۰ میلیون دُز واکسن برکت به ارزش چند ده هزار میلیارد تومان منعقد گردد هنوز مورد بررسی و اطلاع رسانی مقامات قضایی قرار نگرفته است.
✍️عسگری رئیس سازمان صدا و سیما اظهار کرد: اینترنت ملی با استفاده از الگوی چینی و روسی در حال برنامه ریزی است اما عسکری در مورد نسبت اینترنت ملی و وطنی با الگوی چینی و روسی توضیح نداد، لذا شاید سوال مناسبی است اگر بپرسیم آیا از نظر مقامات عالی رتبه ایران الگوی ملی همان مدل روسی و چینی است؟ آیا روسیه و چین بخش کوچکی از امپراطوری بزرگ جمهوری اسلامی ایران در جهان امروز محسوب می شوند؟ آیا ایران را ساب سیستم الگوی چین یا روسیه یا چین-روسیه می دانند؟
۱۲تیر۰۰

  تعداد بازديدها: 3250
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=90061
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.