تاريخ انتشار: 08 تير 1400 ساعت 23:42:07
این کجا و اون کجا

✍️شهر سردشت اولین شهر جهان بود که در تاریخ ۷ تیر ۶۶ توسط ارتش بعث عراق مورد حمله شیمیایی قرار گرفت. بیش از ۸هزار کشته و مجروح شیمیایی و ایجاد وحشت ناشی از این وحشیگری دستاورد عراق از این حمله بود، اما ایران به دلیل مصادف شدن بمباران شیمیایی سردشت با مراسم بزرگداشت شهدای انفجار دفتر حزب جمهوری روز بمباران شیمیایی را ۸ تیر اعلام کرد که همواره با اعتراض مردم سردشت مواجه و به موضوع اختلافی کشور و سردشت تبدیل شد، لذا مراسم بزرگداشت شیمیایی سردشت در کردستان ۷ تیر و در کشور ۸ تیر برگزار می شود.
✍️ایران بنابر دلائلی که هرگز برای مردم توضیح داده نشده و روشن نیست مدتها موضوع بمباران شیمیایی سردشت را رها و با وقوع فاجعه بمباران شیمیایی حلبچه عراق در تصویب روز جهانی مبارزه با کاربرد سلاح های شیمیایی در سالروز بمباران حلبچه نقش بسزایی داشت در حالیکه عنوان اولین شهر مورد بمباران شیمیایی جهان یک سال قبل از حلبچه به شهر سردشت اطلاق شده بود اما پس از تثبیت سالروز بمباران شیمیایی حلبچه به عنوان روز جهانی مبارزه با کاربرد سلاح های شیمایی متاسفانه مقامات کشورمان گویی از خواب بیدار و ۸ تیر را به جای ۷ تیر بعنوان روز ملی مبارزه با کاربرد سلاحهای شیمیایی اعلام کردند که نه با سالروز جهانی همخوانی دارد نه با روز وقوع بمباران شیمیایی شهر سردشت منطبق است.
✍️وقتی احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری هم علی رغم بیانات مقام معظم رهبری مدعی است حدود ۴میلیون رای باطله انتخابات حداقلی ۲۸خرداد مهندسی شده بود یعنی فقیه شورای نگهبان هم بر خلاف تمام مدعیان ۸۸ که مهندسی انتخابات را غیر ممکن اعلام می کردند به این باور رسیده است که مهندسی انتخابات ایران حتی در سطح آراء باطله
ممکن ، قابل دسترس و به ادعای احمد خاتمی ععضو فقهای شورای نگهبان انجام شده است.
✍️دکتر حشمت الله فلاحت پیشه رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پس از اعلام هزینه پرداختی ۳۰ میلیارد دلاری ایران در جنگ سوریه بلافاصله با مهندسی آرای اعضای کمیسیون امنیت ملی از ریاست کمیسیون برکنار و حجت الاسلام سردار مجتبی ذوالنور نماینده بسیار جنجالی و ضد دولت قم بعنوان رئیس جایگزین انتخاب گردید، اما سردار ذوالنور علی رغم پذیرش رویه سکوت محض در برابر موضوعات بین المللی مثل آمریکا ، برجام ، fatf و ... در آستانه تشکیل دولت از ریاست کمیسیون برکنار شد که با وام گرفتن از مرحوم ایرج میرزا باید یادآور شد دانه فلفل سیاه و خال مه رویان سیاه /هر دو جانسوزند اما این کجا و آن کجا
✍️اینکه آمریکا ، روسیه و چین تا انگلیس علی رغم تمامی توانمندی های علمی ، پزشکی ، اقتصادی و ... برای مقابله با کرونا روی یک یا دو مورد واکسن متمرکز ، تولید و در کمترین زمان ممکن با تزریق حدود ۴ میلیارد دُز تمامی ملت شان را  واکسینه کرده سایر کشورها را نیز در یک پروسه معقول جهانی در نوبت واکسیناسیون قرار می دهند یعنی مدل ایرانی معقول و درست نیست.
✍️ایران که از همان ابتدا با ادعای پیگیری همزمان پروسه تحقیق و تولید ۸-۷ واکسن با سرگروهی تبلیغی برکت را آغاز کرد هنوز هم در تیر ۱۴۰۰ به واکسیناسیون ایرانی نرسیده است و برای تکمیل واکسیناسیون ۳٪ جمعیت باید ملتمس دریافت چند دُز واکسن چینی و روسی بماند. نکته جالب اینکه همزمان با تکرار ادعای ایجاد صف خرید واکسن ایرانی باید شاهد خرید و فروش ۸۰۰ هزارتومانی نوبت تزریق باشیم.
✍️سخنگوی سپاه اظهار کرد: دشمن می‌گوید مشارکت در انتخابات ایران کم بود اما ملت ما فریب آن را نمی‌خورد اینکه امثال سردار شریف هنوز نمی دانند ۵۵٪ بیشتر از ۴۵٪ است، اعلام دشمن هم تاثیری در بزرگی ۵۵٪ نسبت به ۴۵٪ ندارد مهم نیست، اما اینکه مردم ایران را که با جمعیت ۵۵ درصدی به صندوق رای بی اعتنایی کردند را ناآگاه به معنای اعداد بداند قطعا قابل بخشش نخواهد بود، علی الخصوص که بخشی از جمعیت بی اعتماد یا بی اعتناء به انتخابات اخیر همچون انتخابات حداقلی ۹۸ را ۷۰٪ حائزین حق رای مردم تهران تشکیل می دهند.
✍️خبرگزاری فارس با انتشار عکس دو نفره شهید بهشتی و رهبری عملا علاوه بر رویه مبتنی بر جعل خبر وارد حوزه جعل عکسهای خبری هم شده است. اینکه خبرگزاری فارس با جعل و سانسور عکس سه نفره شهید بهشتی ، رهبری و مرحوم آیت الله هاشمی به عکس دو نفره شهید بهشتی و رهبری چه هدفی را دنبال می کند با توجه به کینه و دشمنی آشکار جریان فکری حاکم بر زنجیره رسانه هایی مانند فارس موضوع پیچیده و مبهمی نیست، اما اینکه چرا دفتر مقام معظم رهبری با این حجم از دروغ پردازی که قطعا در آینده نزدیک بر دفتر هم تحکم خواهند کرد چنانچه خبرگزاری تسنیم همزاد دیگر خبرگزاری فارس با مخاطب قرار دادن سردار وحید حقانیان از مسئولان ارشد دفتر رهبری ایشان را به شدت مورد هشدار قرار دادند سکوت کرده و عکس العملی ندارند قابل تامل است. ۸تیر۰۰

  تعداد بازديدها: 2575
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=90027
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.