تاريخ انتشار: 08 تير 1400 ساعت 02:47:47
تعیین زمان ظهور مصلح جهانی بشریت!

✍️استاد اسدالله بادامچیان عضو ارشد موتلفه اسلامی معتقد است در غرب عزا گرفتند چون قرار است در ایران دولت انقلابی و جهادی روی کار بیاید. اینکه گزاره مورد نظر نظریه پرداز موتلفه اسلامی قرین صحت است یا مبتنی بر ادعاست بماند. اما این واقعیت که ادعای مذکور این روزها توسط افراد جریان های قدرت با ادبیات مشترک در حال تکرار است باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد.
✍️جریان فکری و سیاسی مذکور در حال باز تولید اعتقادی مبنی بر تعیین زمان ظهور مصلح جهانی بشریت هستند اعتقادی انحرافی که در دولت احمدی نژاد آغاز و بال و پَر گرفت، اعتقادی که در آستان مقدس سازی دولت رئیسی یا به فرمایش حلقه انحرافی سید خراسانی که به نشانه نزدیکی و مقدمه ظهور تعبیر می شود در حال باز تولید و تشدید است.
✍️پس از عقیده سازی برخی امامان جمعه به مقدس سازی دولت سید خراسانی که قرار است به ظهور برساند امثال استاد بادامچیان پا را فرلتر گذاشته و مدعی است ابراهیم رئیسی رسالت پاکسازی و پالایش جمهوری اسلامی ایران از تسلط و نفوذ غربگرایی را بعهده دارد. یعنی معتقدند از ۲۲بهمن۵۷ تا کنون جمهوری اسلامی ایران تحت هدایت و مدیریت نفوذ تفکر و باورهای غربی قرار داشته است.
✍️بررسی صحت و سقم ادعای مذکور مبنی بر آلودگی انقلابیون و جمهوری اسلامی ۴۲ ساله به غربزدگی است بماند، اما اگر ادعای امثال استاد بادامچیان عضو ارشد موتلفه اسلامی را پذیرفته و قابل اعتنا بدانیم شاید سوال درست این است که اهالی غربگرای مستقر در جمهوری اسلامی ایران در چه لباس و پوششی طی ۴۲ سال ماندگار و عناصر متعهد و انقلابی را حذف کردند؟ کدام جریان های فکری و سیاسی انقلابی به نام انقلاب و به دست جریان نفوذی غربگرا حذف شدند؟
✍️باید امثال بادامچیان و خیل امامان جمعه همراه و جریان های فکری مانند شورای ائتلاف جبهه اصولگرایی به رهبری امثال حدادعادل و محصولی تا مجموعه پایداری امثال رسایی توضیح دهند امثال ابراهیم رئیسی حائز چه ویژگیهای متمایز هستند که می توانند رهبر حرکت غربالگری جمهوری اسلامی ایران از نفوذ ۴۲ ساله غربگرایی باشند؟چرا امثال رئیسی ، موتلفه ، حدادعادل ، محصولی و بسیاری دیگر علی رغم برخورداری از مناصب کلیدی و مواهب بسیار حکومتی طی ۴۲ سال گذشته از گزند ضربه جریان پُر قدرت غربگرا در امان و مصون بودند؟
✍️چرا این حجم از توطئه چینی و قدرت نمایی جریان غربگرا نهایتا به ظهور دولت ابراهیم رئیسی که به گَمان حدادعادل فرامین رهبری را می فهمد ، باور می کند و اجرا خواهد کرد رسیده است؟ یعنی جریان قدرتمند ۴۲ ساله حاکم  برخلاف ادعای ابتدایی تا این حد ناتوان و مستاصل بوده است؟ چرا علی رغم ادعای امثال بادامچیان و حدادعادل در ماهیت غربگرایی دولت های قبلی شاهد تعریف و تمجید بسیار پُر تکرار امام خمینی و مقام معظم رهبری بوده ایم؟ آیا جریان های فکری نزدیک به امثال حدادعادل و بادامچیان معتقدند مقام معظم رهبری قادر به شناخت زنجیره قدرتمند عناصر نفوذی در بالاترین سطح مقامات کشور نبوده و نیست؟!
✍️اینکه امثال بادامچیان و حدادعادل چه می اندیشند و چه ادعایی دارند بماند، اما واقعیت این روزهای کشورمان چیز دیگری است که بنابر اخبار منتشر شده خانوارهای بسیاری به دلیل گرفتاری در فقر مطلق برای زندگی بسیار بسیار معمولی دیگر قادر به اجاره ارزان ترین نوع مسکن نیستند و برای اجاره کانتینر به انبارهای حومه تهران و شهرها هجوم می برند. گورخواب های زمستانی هنوز هم هستند و در سرمای زمستان جایی جز گور ندارند. هنوز باید شاهد خبر خودکشی مبهم دانشجوی دکتری کشور بود. هنوز هم هیچ مقام مسئولی در کشورمان قادر به فهم معنای ساده ادامه روند صعودی ورودی دختران نسبت به پسران به دانشگاهها نیست.
✍️هنوز هیچ مقام مذهبی علی الخصوص در جایگاه امام جمعه حاضر به نقل داستان برخورد غیر انسانی افسران پلیس وطنی با سالمندان مراجعه کنند برای دریافت واکسن کرونا به جای تکرار قصه پوچ شهادت جورج فلوید قاچاقچی مسلح در خطبه های نماز جمعه نیست.
✍️هنوز همه با هر گرایش و باوری می توانند سخنران و مدعی خون شهید بهشتی باشند در حالیکه فرزندان اندیشمند و نجیب شهید بهشتی باید به جرم نشر باورهای مبتنی بر آزاد اندیشی شهید بهشتی متحمل حبس و محکومیت گردند، شاید که مصداق حاکمیت جریان نفوذی غربگرا چیزی جز این نیست که به نام بهشتی فرزندانش را نقره داغ کنند. ۷تیر۰۰

  تعداد بازديدها: 3280
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=90022
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.