تاريخ انتشار: 19 خرداد 1400 ساعت 23:42:20
خواب زدگی و زندان دوزخی

✍️پس از اینکه حضور و حمایت خانواده شهید سلیمانی در ستاد تبلیعات و ابراهیم رئیسی تاکذیب شد خواب زدگی برخی امامان جمعه و ... در تایید و ترغیب رای مردم به محمود احمدی نژاد توسط شیخ حسن شجاعی نماینده ابهر در مجلس احیاء شده است، حالا شجاعی مدعی خوابی است که شهید سلیمانی پابرهنه به سمت صندوق های رای می دود ادعایی که حتی توسط خانواده شهید سلیمانی قابل تکذیب نیست.
✍️پس از اینکه زینب سلیمانی ادعای همراهی خانواده شهید سلیمانی با ستاد انتخاباتیِ حجت الاسلام ابراهیم رئیسی را تکذیب کرد، آسیه باکری فرزند شهید حمید باکری هم با انتشار تویئتی خطاب به سرلشکر محسن رضایی نوشت: آقای محسن رضایی شما قبل از نام بردن از مهدی باکری، باید از خانواده شهدایی عذرخواهی کنید که فقدان فرزندانشان، نتیجه اشتباهات و عملیات فریب شما در مدیریت جنگ بود. جوونهایی که عمو مهدی به معنای واقعی برادر خودش می دانست که نگذاشت فقط جنازه بابام برگرده خودش هم یکسال بعد موند و برنگشت.
✍️کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در پاسخ به نامه باشگاه پرسپولیس رسما اعلام کرد به خاطر تحریم های آمریکا علیه ایران قادر به واریز و پرداخت پاداش این باشگاه نیست این در حالی است که عبدالناصر همتی علی رغم تاکید درست مبنی بر اینکه مبارزه با گرانی معنا ندارد ، تورم باید کنترل شود و کنترل تورم بدون کنترل نقدینگی بالا ممکن نیست . اما هنوز از جسارت لازم برای توضیح دلائل نقدینگی غیر قابل کنترل که به معنای سقوط ارزش پول ملی است برخوردار نمی باشد.
✍️علی رغم اصرار صدا و سیما بر معرفی مناظره بعنوان پُر مخاطب ترین و جذاب ترین برنامه، براساس آخرین نظرسنجی مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران (ایسپا) تنها ۳۰.۷٪ از پاسخگویان مناظره اول را دیده‌اند که نوید بخش انتخابات با مشارکت بالا و حتی متوسط نیست.
✍️مهندس باهنر نایب رئیس اسبق مجلس در برنامه تلویزیونی انتخابات اعلام کرد: عاقلان اصولگرا از منویات و اهداف برخی کاندیداهای ورودی به عرصه رقابت انتخابات مطلع و اعلام کرد در آیندهٔ نزدیک جناح تمامیت خواه و تندرو اصولگرا، عقلای اصولگرا را مورد هدف قرار داده و از قطار پیاده خواهند کرد. باهنر به کنایه تاکید کرد نامزدهای [پوششی] این دوره صرفا برای سهم خواهی کاندید شده‌اند!
✍️ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه در دومین مناظره انتخاباتی اظهار کرد: ما در دوران کرونا با اعطای مرخصی به ۱۲۰ هزار زندانی الگوی جهان شدیم البته در توضیح ادعای خود اشاره نکرد کدام کشورها از الگوی ایران استفاده کرده اند؟ یا چند تیم قضایی و امور زندان های خارجی برای آشنایی با مدل رفتاری قوه قضائیه به ایران سفر داشتند؟
✍️امروز خانم نسرین ستوده که به اتهام امنیتی در زندان است خبر فوت ساسان نیک نفس در زندان هایی که شبیه دوزخ است را تویئت کرد وکیل مرحوم نیک نفس دلیل مرگ این جوان را عدم دسترسی به پزشک اعلام نمود. ایکاش رئیسی در مناظره دوم ضمن توضیح الگو سازی برای جهان به مرگ نیک نفس و ادعای ستوده در مورد زندان هایی که شبیه دوزخ است اشاره می کرد. ۱۹خرداد۰۰

  تعداد بازديدها: 2931
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=89837
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.