تاريخ انتشار: 15 خرداد 1400 ساعت 20:38:38
تنهایی سید علی

✍️شاید هرگز برای هیچ کس حتی گروهک نفاق مستقر در آلبانی قابل تصور نبود که دقیقا در سالروز آغاز سکانداری کشور توسط مقام معظم رهبری شاهد خروج فقهای شورای نگهبان بر مقام معظم رهبری هم باشیم.
✍️شاید بی توجهی شورای نگهبان در اعلام بی اعتباری شهادت ولی فقیه در تایید حداقل یکی از کاندیداهای رد صلاحیت شده ریشه در سکوت و مماشات با چند دهه اقدام غیر عقلانی و غیر شرعی اعضای شورای نگهبان دارد ، اعضای شورایی که به مرور و با اتکاء بر مفهومی خود ساخته و مبتنی بر مشی نظارت استصوابی هر چه خواست انجام داد.
✍️خروج امروز شورای نگهبان بر رهبری نظام و اعلام رسمی عدم احراز صلاحیت رهبری در تایید کاندید به ناحق رد صلاحیت شده حتما محصول عملکرد سالهایی است که یک شورای کاری متشکل از افراد انتصابی به مفهومی مقدس تغییر کرد ، مقدس سازی یی که جز سوزاندن ریشه باورهای عقلانی دستاوردی نداشته و نخواهد داشت.
✍️امروز حتی مدیر مسئول روزنامه نزدیک به نهادهای نظامی برخلاف تویئت دیروز که نوشته بود رهبری با تاکید بر اینکه دستگاههای مسئول ظلم و اجحاف را جبران و اعاده حیثیت کنند ، امروز پس از بیانیه تند شورای نگهبان خطاب به رهبری ایشان نیز یک گام به عقب برداشته در تویئت جدید نوشته حتما منظور رهبری شورای نگهبان نیست بلکه دستگاه ارسال کننده خبر دروغ است یعنی علی الظاهر کسی برای دفاع از رهبری مایل به هزینه سازی از خود نیست.
✍️امروز هیچ فرد و نهادی در دفاع از بیانات رهبری وارد عرصه نشد ، علی الظاهر همه ساکتند یا یارای اثرگذاری ندارند . مشخص نیست کفن پوشان پا به رکاب کجا هستند ، واعظان و مداحان سیاستمدار که تماما با حضور در حسینه امام خمینی (س) منزلت و موقعیت یافتند ساکتند ، ستاد عمار سازی خاموش است ، حتی سرداران سپاه که روزگاری رئیس جمهور را تهدید به ورود در خیابان و مقابله کردند ساکتند ، امروز کار بجایی رسیده که کارشناس دست چندم شورای نگهبان می تواند در پاسخ به ولی فقیه تویئت بنویسد.
✍️همه تا دیروز تصور می کردند در خروج بر رهبری نهایتا به احمدی نژاد باید بیندیشند حال آنکه امروز به دیوار درهم پیچیده شورای نگهبان برخورد می کنند ، شورایی که طی سه دهه بسیاری را به بهانه عدم التزام عملی به ولی فقیه از گردنه فعالیت و رقابت خارج کردند و امروز که همه نیستند فرمان صریح و روشن اعلامی رهبری از طریق رسانه ملی را قابل استناد و اعمال نمی دانند !.
✍️دیشب و امروز کاندیداهای مدعی ذوب در ولایت و تبعیت از رهبری حاضر و مایل نیستند حتی یک کلمه از نادیده گرفته شدن فرمان رهبری توسط شورای نگهبان بگویند ، هیچ کدام حتی رئیسی منصوب رهبری در ریاست قوه قضائیه حاضر نیست فردای خود را در دفاع از رهبری به میدان بفرستد ، امروز بیش از دیروز باور می کنم سید علی تنها است امروز بیشتر به یاد شجاعت مرحوم آیت الله هاشمی افتادم که چگونه در روز انتخاب رهبری با نقل خاطره امام ورق را برگرداند و امروز اگر بود قطعا ساکت نبود.
✍️امروز به خاطر آوردم مراسم سالروز رحلت امام خمینی را که توسط جریانی به میدان فحاشی علیه فرزندان خمینی مبدل شد و رهبری به تنهایی از سید حسن خمینی دلجویی کرد ، امروز باور کردم دلمشغولی رهبری را که سید حسن خمینی را از ورود به رقابت انتخابات ریاست جمهوری هشدار داد که اگر آمده و رئیس جمهور منتخب بود شاید سد راه فردای برخی شناخته می شد.
✍️امروز همه باید بیندیشند فردای این روزها که فرمان صریح رهبری را به سینه دیوار می کوبند در خصوص دیگران چه خواهند کرد . منابع قدرتی که امروز عنان تازیانه شورای نگهبان را به دست گرفته و به هر سو خواستند حتی تا انکار رهبری تاختند. ۱۵خرداد۰۰

  تعداد بازديدها: 2667
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=89788
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.