تاريخ انتشار: 14 خرداد 1400 ساعت 23:10:46
ظلم و اجحاف

✍️جمهوری اسلامی میراث امام خمینی (س) است، جمله کوتاه و مشخص که بیانش توسط سید حسن خمینی فرزند امام خمینی طی روز گذشته با سیل توهین و تهمت همراه بود و امروز تکرار همان جمله از زبان مقام معظم رهبری با سکوت فحاشان دیروز همراه است.
✍️شورای نگهبان پس از هشدار و انذار صریح رهبری در برخورد با حقوق کاندیداها چه خواهد کرد؟ شاید دیگر برای کسی مهم نباشد، اما منحصر کردن موضوع به یک یا چند نفر پیامی جز اصرار شورا بر طی مسیر غلط و انحرافی گذشته ندارد.
شاید حداقل انتظار از شورا این است که نام دستگاه ارسال کننده خبر گزارش دروغ به مراجع قضایی جهت بررسی قضایی و ابلاغ فوری دستور حذف تمامی گزارش های واصله از نهاد دروغگو باشد. دروغگویی که می تواند به انجام مختلف سرنوشت پرونده بسیاری از کاندیداها را تحت تاثیر قرار داده باشد.
✍️شورای نگهبان باید توضیح دهد اصولا چگونه می توان به گزارش های واصله از نهادی اعتماد و اتکا کرد که خود یا عناصرش مستقیما در یک طرف انتخابات بعنوان رقیب حضور دارند، افرادی که علی رغم ادعای منفک شدن از پست های مدیریتی می توانند پس از شکست در انتخابات بلافاصله به شغل و پست قبلی یا بالاتر بازگردانده شوند.
✍️وقتی نهاد امنیتی مذکور چنین جسور و مبتلا به انحراف است که می تواند نزدیکترین افراد به رهبری را چنین به دروغ بسته و راه نابودی سیاسی تا اجتماعی شان را فراهم کند نباید بررسی تمام پرونده های امنیتی ، سیاسی تا فساد اقتصادی مورد پیگیری نهاد مذکور را مورد بازنگری قرار داد؟
نباید نگران صدها تخلف احتمالی مالی تا سیاسی و امنیتی بود؟ شنود غیر قانونی دفتر دکتر علی مطهری نائب رئیس مجلس را به یاد بیاوریم یا ادعای اخیر دکتر احمدی نژاد مبنی بر شنود عمومی جامعه توسط برخی دستگاههای امنیتی را که پیگیری نشده است.
آیا کسی حاضر و مایل به پذیرش انحرافاتی از این دست در نهاد امنیتی است؟ آیا مقامات عالی دستگاه امنیتی مذکور چون مقامات وزارت اطلاعات در ماجرای ویرانگر قتل های زنجیره ای از قبول پذیرش مسئولیت انحراف در برخوردار حذفی با کاندیداها برخوردار خواهند بود؟
✍️رئیس قوه قضائیه که یک پای داستان پُر قصه انتخابات است رقیب شادمان اعمال این تهمت و دروغ سازی علیه برخی کاندیداهای قدرتمند این دوره بود. رئیسی در این اجحاف و ظلم شاید مشارکت ندارد اما در رسیدن به انتخابات بی رقیب منافع بسیار داشت. رئیسی رئیس قوه قضائیه اینک در آزمون صداقت است باید اثبات کند که از تعهد لازم مبنی بر ابلاغ دستور صریح و فوری به دادستان برای تشکیل پرونده تخلف در ارسال پاسخ دروغ به شورای نگهبان با هدف حذف برخی کاندیداها و پیگیری قضایی تا انتها برخوردار است.
✍️مقام معظم رهبری امروز علاوه بر تاکید بر جمهوریت و اسلامیت ماهیت حکومت انتخابی امام و مردم و تاکید بر انحراف دو گروهی که اسلامیت و جمهوریت حکومت ایران را انکار می کنند و تاکید بر ظلم و اجحاف در حق برخی کاندیداها که البته شاید فقط اشاره معظم له به یک کاندیدا باشد به نکات دیگری هم در خصوص انتخابات اشاره فرمودند که علی رغم اهمیت ترویج نگاه رهبری اما می توانند به جد مورد سوال جامعه قرار بگیرد.
✍️اما اگر لاریجانی به چرخه انتخابات بازگشته و میدان بی رقیب رئیسی را با چالشی جدی روبرو کند می تواند با ایجاد شور و شوق در مردم ، انتخابات را از شرایط حداقلی خارج و با تشدید استقبال مردم رئیس جمهور منتخب حداکثر جامعه باشد.
اما شاید سوال مناسبی است که لاریجانی رییس جمهور با نهاد امنیتی دروغ پرداز و پُر کینه چه خواهد کرد؟ با کارشکنی و پرونده سازی های کاذب و مبتنی بر دروغ چه خواهد کرد؟ با جبهه ضد دولت مجلس تحت امر سردار قالیباف ، قوه قضائیه تحت امر رئیسی شکست خورده، و نهاد امنیتی که کمر به نابودی بسته چه خواهد کرد؟ آیا تکرار هشت ساله دکتر روحانی نخواهد شد؟
✍️مولا علی ابن ابی طالب علیه السلام در میانه میدان جنگ در پاسخ به سوال یکی از اصحاب در مورد حقانیت طرفین نبرد فرمودند: انَّكَ لَمَلْبُوسٌ عَلَيْكَ انَّ الْحَقَّ وَ الْباطِلَ لا يُعْرَفانِ بِاقْدارِ الرِّجالِ اعْرِفِ الْحَقَّ تَعْرِفْ اهْلَهُ وَ اعْرِفِ الْباطِلَ تَعْرِفْ اهْلَهُ واقعا در شرایط فعلی تکلیف منبری جنجالی همان شخصی که فریاد می کرد هر کس نظر و رای شورای نگهبان در مورد کاندیداها را نپذیرد مرتد است و مستحق اعدام چه خواهد شد؟ یعنی آنقدر شرافت دارد که به حرمت نظر صریحی که مقام معظم رهبری در ظلم و اجحاف شورای نگهبان  یا نهاد امنیتی و یا هر دو اعلام فرمودند با همان هیجان و بر همان منبر نشسته و جمله اشتباه کردم را فریاد بزند. ۱۴خرداد۰۰

  تعداد بازديدها: 2451
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=89772
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.