تاريخ انتشار: 09 خرداد 1400 ساعت 00:35:33
نهیب استاد و تفنگ سردار

✍️سردار پاسدار اشتری فرمانده نیروی انتظامی در جلسه ویژه مسؤولان هیتت‌های مذهبی و مداحان تاکید کرد: با کسانی که مردم را به رای ندادن در انتخابات دعوت کنند بعنوان هنجارشکنی و اقدام خلاف قانون برخورد می کنیم. گفتنی است پهلوی با دعوت به رای ندادن از طرف امام خمینی(ره) در انتخابات آنروزها برخورد کرد تا کار به تاخت و تاز نظامیان به حوزه علمیه ، دستگیری و تبعید امام خمینی که آغاز تاریخ انقلاب اسلامی است رقم خورد.
✍️پس از حضور سردار حاج حسین نجات فرمانده قرارگاه ثارالله در منزل احمدی نژاد و اعلام رسمی ضرورت محدود سازی که توسط رئیس جمهور سابق نقل شده است، بهرحال اینکه مامور انتظامی یا به فرمایش امام خمینی پاسبان متصور قدرت در تصور مدیریت انتخابات باشد شاید یادآور خاطره تلخی بود که مرحوم امام در مورد تهدید و تعطیلی بازار توسط یک پاسبان قلدر برایمان نقل می کردند شد، آنچه در ۵۷ شاهدش بودیم.
✍️ شاید سردار نجات به فرمایشات و صدور احکامی از این دست احساس پشت گرمی داشته یا مامور به انجام تکلیف شده باشد. آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد عدم حضور در پای صندوق رای را نوعی غیر مسلمانی و کفر اعلام فرمودند، یا آیت الله محسن اراکی عضو مجلس خبرگان رهبری حضور پای صندوق رای را نمایانگر فرمانبرداری مردم از ولی که لازمه دینداری است می دانند تا آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران که فرمودند: انتخابات جای حزب بازی نیست و عدم تمکین به حکم شورای نگهبان به منزله عناد با حکومت است و حجت الاسلام علیرضا پناهیان که گفت: شور انتخاباتی مخصوص کشورهایی عقب افتاده ای مانند آمریکا است و در کشورمان نیازمند عمل به تکلیف مردم هستیم و مصری نائب رئیس جدید مجلس هم شور انتخاباتی را عامل انتخاب نادرست اعلام فرمودند.
✍️اینکه مقام معظم رهبری مکرر بر اهمیت حضور پُر شور و حداکثری مردم در انتخابات تاکید می فرمایند و حضور حداکثری و مشارکت فعال را عامل کلیدی مشروعیت و مقبولیت نظام اعلام می کنند چرا مورد پدیرش و تایید امامان جمعه و آیات مذکور نیست نمی دانم، اما محرز است که مردم در بیعت با ولی فقیه هرگز قصد و نیتشان بیت همزمان با لشکری از امامان جمعه ، جماعات  و آیات عطام نبوده و نیست. ایکاش امامان جمعه و آیات عظام به این وعده الهی امام خمینی رحمت الله علیه باور کنند که شاید در یوم الله دیگری توسط مردم ناچار از پیاده شدن از قطار مدیریت و ولایت بر کشور باشند.
✍️همه باید مبارزه کنند، ایستادگی کنند و بجنگند تا غاصبین سرزمینهای اشغالی ناچار از عقب نشینی و برگزاری همه پرسی آزاد با رای یکسان همه مردم فلسطین از هر قوم و قبیله و مذهبی در هر نقطه از جهان باشند. این پیام روشن مقام معظم رهبری خطاب به مردم جهان در مورد فلسطین است پیامی که اخلاقاً و با تکیه بر باورهای آزاد اندیشی توحیدی و جایگاه والای انسان در اسلام و قانون اساسی کشورمان باید قابل شمول به همه سرزمینها ، حکومتها و ملل مختلف و حتماً کشورمان باشد.
✍️اینکه خبرگزاری فلان کشور اعلام کند نتایج انتخابات کشوری که تا حدود دو سال پیش بالغ بر ۷۰٪ خاکش در اختیار مخالفین حکومت بود و امروز با حمایت و حضور کشورهای حامی موفق به تسلط ۷۰ درصدی بر کشورشان هستند و بالغ بر ۹-۶ میلیون نفر از اتباعش با مهاجرت اجباری در سایر کشورها زندگی می کنند انتخابات با حضور یک نفر و دو نفر از مشتاقانش برگزار و پیروزی نفر اول با بیش از ۹۵٪ دارندگان حق رای کشور اعلام می شود یعنی اعداد ادعایی قطعا بسیار قابل تردید است.
✍️اینکه مرحوم آیت الله هاشمی در خاطرات ۵ خرداد ۷۷ به برخورد با تجمع اعتراضی دانشجویان در پارک لاله علیه نظارت استصوابی شورای نگهبان اشاره می کند بی آنکه قضاوت کند یا به حق دانشجویان کشور در طرح مطالبات تاکید و استقبال کنند، دقیقا به این معنا بود که پس از یک دهه مرحوم هاشمی خود نیز در تیغ همان نظارت استصوابی گرفتار خواهد شد. واقعیت عبرت آموزی که همه باید باور کنند که آسیاب به نوبت خواهد آمد و ایستگاه های پیاده کردن مسافرین قطار به قول سردار قالیباف انقلابیون بسیار پُر تعداد و کم فاصله شده است.
✍️اینکه سردار فرمانده ناجا همه را مخاطب تیغ تهدید برخورد قاطع قرار می دهد به فرمایش مرحوم امام خمینی مسئله جدید و مهمی نیست اما ادعای آیت الله آقا تهرانی استاد اخلاق دیروز دولت احمدی نژاد را که ضمن برائت از احمدی نژاد امروز خطاب به ناراضیان عملکرد شورای نگهبان می فرماید: تا جایی تحملتان می کنیم ، بعد جمعتان می کنیم بسیار باید نگران بود و فقط به خدا پناه بُرد. ۸خرداد۰۰

  تعداد بازديدها: 2287
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=89728
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.