تاريخ انتشار: 31 ارديبهشت 1400 ساعت 00:19:26
پیدا و پنهان اخبار

✍️خبرگزاریهای حامی رئیسی مدعی شدند ۲۲۰ نماینده از رئیسی برای شرکت در گمپین پیش از احراز صلاحیت دعوت کردند البته برخی منابع ضمن تکذیب ادعای مذکور از دیدار حدود ۹۰ نماینده خبر دادند. علی الظاهر نمایندگان ۲۵درصدی ذیل ریاست سردار قالیباف و ایستادن کنار رئیسی یعنی دو کاندیدای ناکام انتخابات ۹۶ آماده وزن کشی سیاسی مجدد هستند. علی الظاهر امیدوارند با ایجاد یاس در مردم و تکرار انتخابات حداقلی به رای رئیسی امیدوار باشند.
✍️حدادعادل رهبر جبهه ائتلاف قبلاً هشدار داد که با وقوع اتفاقاتی مانند لغو تحریم اقتصادی و بهبود شرایط اقتصادی می توان شاهد رغبت مردم به انتخابات و طبیعتاً پیروزی کاندیدای رقب بود. لذا شاهدیم که علی رغم اذعان روسای تیم های مذاکره کننده ایران ، ۱+۴ و آمریکا به قرار گرفتن در آستانه کسب موفقیت در اقدام همزمان لغو تحریم ها و بازگرداندن آمریکا به برجام و بازگشت به باقی مانده محدودیت های مرتبط با غنی سازی همچنان با فضا سازی منفی و کارشکنی گسترده گروه های مروج امثال رئیسی مواجه هستیم تا ضمن اطمینان آز ناامیدی مردم از انتخابات بتوانند کار برجام را چون سال ۹۶ به ناکجاآباد بکشانند.
✍️کدخدایی که طی مدت جنگ ایران و عراق توفیق حضور در جبهه را نداشته و سپس جهت ادامه تحصیل به انگلستان رفته بود پس از بازگشت به کشور در دهه هفتاد توسط آیت الله شیخ احمد جنتی دبیر شورای نگهبان بعنوان سخنگوی این شورا انتخاب و منصوب شد، اخیراً طی اظهاراتی در مخالفت با فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری که حضور حداکثری مردم در انتخابات را عامل مشروعیت نظام نامیدند تاکید کرد: کاهش مشارکت ارتباطی با مشروعیت نظام ندارد لذا شورای نگهبان بدون توجه به شرایط اجتماعی فقط به مسئولیت خود عمل خواهد کرد.
✍️تلویزیون و خبرگزاری های رسمی کشورمان در اشاره به درگیری غزه و سرزمین های اشغالی مکرر بر تعداد مجروحان و کشته های فلسطینی غزه و متقابلاً صرفا به وحشت اشغالگران مثلاً از چهار هزار موشک شلیک شده از غزه و خسارات مادی وارده اشاره می کنند بی آنکه از تعداد موشک های ورودی به غزه یا تعداد کشته ها و مجروحان ساکنین سرزمین های اشغالی مثلاً در اثر شلیک چهار هزار موشک اشاره کنند. چهار هزار موشک که طبیعتاً می تواند به معنای کشته و مجروح شدن صدها کودک ، زن و غیر نظامی ساکن سرزمین های اشغالی هم باشد.
✍️مقامات اسرائیل و گروه های جهادی حماس و جهاد اسلامی دیروز از آغاز مذاکره و احتمال برقراری آتش‌بس تا عصر جمعه استقبال کردند که می تواند به منزله پایان این دوره از درگیری و البته آغاز آوار برداری مناطق آسیب دیده و سطحی از بازسازی هم باشد، هر چند آسیب های انسانی هرگز برای دو طرف قابل جبران نخواهد بود.
✍️براساس اظهارات مقامات ایران ، ۱+۴ ، امریکا و آژانس بین المللی انرژی اتمی که در پایان دور چهارم گفتگوی نشست کمیسیون مشترک‌ برجام حضور داشتند پیش نویس متن توافق احیای برجام آماده و در برخی موارد اختلافی پیچیده نیازمند تصمیم سیاسی تهران و واشنگتن است، لذا تیم های مذاکره کننده جهت ارائه آخرین توضیحات و اخذ مجوز و دستورات لازم به پایتخت ها مراجعت تا رهبران دو کشور ایران و آمریکا به اتخاذ تصمیم نهایی منجر به لغو تمام تحریم ها و بازگرداندن امریکا به برجام و پایبندی ایران به باقی مانده محدودیت های مربوط به عنی سازی بپردازند.
✍️بنابراین در شرایط کنونی مقام معظم رهبری و رئیس جمهور آمریکا بعنوان رهبران دو کشور خواهند بود که باید در برابر افکار عمومی جهانیان و دو ملت ایران و آمریکا تصمیم گیری و نظر خود را مبنی بر خاتمه غائله و بازگشت به برجام یا ادامه منازعه و کشمکش ، افزایش کم و کیف عنی سازی و استمرار کمی و کیفی تحریم ها اعلام کنند.
✍️سردار رحیمی جانشین فرماندهی ناجا ضمن اعلام جمع آوری اراذل و اوباش تهران تاکید کرد: هر فتنه گری که بخواهد در ایام انتخابات آرامش مردم را به هم بزند در هر لباس و عنوانی که باشد در نطفه خفه می کنیم برخی اظهارات سردار را شبیه سازی موارد مشابه با سازماندهی گردان های ضربت مورد اشاره مرحوم سردار همدانی در انتخابات ۸۸ یاد می کنند. ۳۰اردیبهشت۰۰

  تعداد بازديدها: 2863
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=89647
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.