تاريخ انتشار: 24 ارديبهشت 1400 ساعت 23:30:11
استفاده ی ابزاری در تبلیغات انتخاباتی

✍️عضو ارشد موتلفه اظهار کرد: رئیسی هم اکنون از مشهد مقدس بطرف کرمان حرکت و تا ساعاتی دیگر در کنار مزار مطهر شهید القدس (حاج قاسم سلیمانی) اعلام کاندیداتوری جهت سیزدهمین دوره ریاست جمهوری می نمایند. بهرحال علی الظاهر حجت الاسلام ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه شاید متوجه باشد همنشینی با حیوان مرتدی چون تتلو در انتخابات ۹۶ کار صحیحی نبود اما اینکه تصور کند استفاده ابزاری از سنگ مزار شهید سردار سلیمانی بیش از حرم مطهر اما رضا علیه السلام گره گشا بوده و در به کارش آید باید بداند حاج قاسم عزیز چون امامش رضا علیه السلام بسیار زیرک و کیس است.
✍️احمد خاتمی عضو شورای نگهبان ، هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران اظهار کرد: اگر ‌قانون را قبول ندارید چرا به صحنه می‌آیید.
اولا چون مقام معظم رهبری مکرر درخواست می کنند که هیچ چیز نظام را هم قبول ندارند برای ایران پای صندوق رای بیایند
ثانیا امام جمعه موقت تهران باید بدانند هنوز بهترین راه مقابله و اصلاح قوانین فاسد و معیوب، فعالیت سازمان یافته مدنی یا قانونی است.
ثالثا عضو فقیه شورای نگهبان حتما متوجه هستند قانون اساسی به فرمان امام خمینی(ره) که خود از قانون اساسی مشروعیت داشت تغییر کرد.
عضو جامعه مدرسین حوزه اظهار کرد: مگر می‌شود کشور را به یک بچه ۱۵ ساله داد؟ حل آنکه باریتعالی ابلاغ رسالتش را به نوزادی چند ماه در دامان حضرت مریم (س) داد و امامت پس از علی ابن موسی الرضا علیه السلام را به جواد ۹ ساله علیه السلام سپرد.
✍️خبرگزاری های وابسته به ائتلاف جبهه انتخاباتی اصولگرایی به رهبری مشترک حداد عادل تا صادق محصولی با حذف "در میان جبهه اصولگرایی" و با تصور بازی با افکار عمومی نوشتند دعوت‌ از رئیسی حداکثری است بطوریکه سایر کاندیداهای مدعی این جناح را برای بودن در فردای انتخابات ناچار به خروج از چرخه رقابت انتخاباتی کردند، اما باید درک کنند رئیسی در بهترین شرایط و تصویر سلفی تبلیغاتی با تتلوی مرتد، در کنار حرم امام رضا علیه السلام یا سلفی با قاب عکس سردار شهید سلیمانی هم جایگاهی بهتر از ۹۶ نخواهد داشت.
رئیسی حتی اگر مانند انتخابات ۹۸ بی اعتمادی عمومی ۷۰٪ از مردم ایران به صندوق رای را استقبال از خود تلقی کند باید درک کند که در بازی با افکار عمومی هم با وجود امثال دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور محبوب و منتخب اصولگرایی در انتخابات نهم و دهم حرفی برای گفتن ندارد.
✍️شاید خبر قابل تاَملی است اینکه نوشتند: رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال و متهم اصلی پرونده شرکت ابریشم گیلان به اتهام پولشویی و اخلال در نظام تولید از سوی سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان دستگیر شد.
یعنی پس از توصیه مقام معظم رهبری که در هفته گذشته به مردم فلسطین برای مقاومت مسلحانه تا برگزاری همه پرسی داشتند و بلافاصله به دور جدید و بی سابقه حملات بسیار سنگین موشکی متقابل غزه بسیار کم وسعت و سرزمین اصلی اشغالی منجر شد باید شاهد نوعی از حضور و تمرکز سپاه قدس در غزه باشیم، خبر پیگیری کیس اقتصادی در گیلان و حتما موارد دیگر در سایر استان ها  را می شنویم، اینکه نیروی نظامی با ماموریت برون مرزی در استانها چه می کند حتما توضیحی دارد!
✍️سردار قالیباف با طرح ادعاهایی بدیع اظهار کرد: هیچ نامزدی نباید مقابل تصمیم جریان انقلاب خود را اصلح بداند باید کنار هم بایستیم تا جریان انقلاب بتواند موفق شود. جریان انقلاب برای تحقق این هدف مهم نیاز به وحدت و پیروزی با کمپین قوی و دولت کارآمد است. اینکه قالیباف برای خدمتگزاری به جریان انقلاب! ناچار به تعظیم و تکریم احمدی نژاد در ۸۴ و رئیسی در ۹۶ شد و به دو جایگاه شهرداری تهران و ریاست مجلس حداقلی رسید بماند اما اینکه برخلاف باورهای امام خمینی و حتی مقام معظم رهبری گروه فکری خود را قیم و نماد انقلاب می داند که البته نمی دانیم مفهوم انقلابی مذکور چیست باید منتظر بود و تماشا کرد.
✍️سردار قالیباف اما اعترافی بسیار مهم و دیر هنگام داشت اظهار کرد بعد از پیروزی در انتخابات اگر در اداره کشور بین دولت ، مجلس و قوه قضاییه اختلاف باشد نمی‌توانیم ثبات اقتصادی را در کشور ایجاد کنیم جمله بسیار مهمی که شاید پرده از دلایل هشت سال مخالفت و چنگ اندازی مستمر مجلس ، قوه قضائیه ، نیروهای نظامی و بسیاری از نهادهای حاکمیتی بر چهره دولت برداشته و دلیل بسیاری از ناکامی های دولت را علی رغم همه تلاش صورت گرفته توضیح دهد. ۲۴اردیبهشت۰۰

  تعداد بازديدها: 2626
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=89594
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.