تاريخ انتشار: 18 ارديبهشت 1400 ساعت 22:45:24
پایان انتخاب در انتخابات

✍️امام خمینی رحمت الله علیه در آستانه انتخابات مجلس سوم که جامعه مدرسین در صدد ارائه لیست ملی بود، طی سخنانی تاکید فرمودند؛ آنوقت شیطنت این بود که سیاست از مذهب خارج است و بسیار به ما ضرر زدند و ما بسیار ضرر خوردیم و آنها بسیار نفع بردند، این مطلب شکست خورد حالا می گویند سیاست حق مجتهدین است یعنی در امور سیاسی ایران پانصد نفر پیر مرد ملا دخالت کنند بقیه مردم بروند دنبال کارشان، این از توطئه قبل بدتر است برای ایران، اون یک عده از علما را کنار می گذاشت این تمام ملت ایران را کنار می گذارد.
✍️پس از نظارت استصوابی شورای نگهبان موفق گردید انتخابات را از ویژگی انتخاب ساقط کند حالا در شرایط جدید قائم مقام دبیر شورای نگهبان ضمن اعلام ورود شورای نگهبان به قانون گذاری، رسیدگی به صلاحیت‌ نامزدهای ریاست جمهوری را تا ورود به بررسی برنامه‌ کاندیداها اعلام کرد یعنی از این پس مردم علاوه بر محرومیت از قضاوت در مورد صلاحیت فردی از حق قضاوت بر سلامت و رشد عقلی کاندیداها هم محروم خواهند شد یعنی شورای نگهبان عملا پایان انتخاب در انتخابات ایران را اعلام کرد.
✍️شورای نگهبان با طرح این ادعا که از حق تجسس ابدی در باورهای فکری و دینی کاندیداها برخوردار است عملا شکل گیری بزرگترین دادگاه تفتیش عقاید در کشورمان را اعلام و تمامی آحاد مردم را به تزویر و ریاکاری گسترده ساختاری فرا می خواند راهی که جز دعوت عملی آحاد جامعه به دین گریزی و دین ستیزی نبوده و نخواهد بود.
✍️حجت الاسلام رفیعی مدعی است انگیزه ازدواج و همسرداری با بد حجابی در جامعه از بین می رود کاش روحانیونی مثل رفیعی هم می دانستند  که آمار ازدواج و طلاق جامعه مملو از مظاهر فساد و مبتلا به بی حجابی کامل تا برهنگی آشکار قبل از انقلاب اسلامی بسیار بهتر از وضعیت ازدواج و طلاق دو دهه گذشته تا امروز کشورمان است.
✍️نکته قابل تامل اینکه حتی امثال شیخ پناهیان و احمد خاتمی هم اخیرا به گرایش درصد بسیار بالایی از مردم حائز حق رای به هر نماینده غیر از اصولگرا اذعان کردند هر چند هنوز به کُنه سخن حکیمانه امام خمینی رضوان الله علیه در خصوص فساد انحصار انتخاب با تعدادی روحانی سالمند نرسیدند، هنوز خود را اعلم بر جامعه می دانند. آیا سخن امام را درک نکردند که فرمودند: به راهی نروید که مردم در یوم الهی دیگر برای تحقق ایران اسلامی بساط حکومت شما را جمع کنند.
✍️متاسفانه عوارض این درک و مقابله علنی با باورهای مصلحانه امام خمینی تمامی ندارد، به همین دلیل امثال شیخ پناهیان اعلام فرموده اند: رای مردم به کاندید غیر منتخب این جریان از بین دو سه کاندید احراز صلاحیت شده شورای نگهبان هم می تواند به منزله سنگ اندازی در مسیر ظهور منجی عالم بشریت باشد. هر چند هنوز هیچ یک از اهالی تفکر ایشان پس از هشت سال صادقانه توضیح نداده است که چرا نتیجه همگرایی همه اهل بصیرت دینی و سیاسی به سراب حلقه انحرافی احمدی نژاد رسید. ۱۸اردیبهشت۰۰

  تعداد بازديدها: 2660
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=89520
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.