تاريخ انتشار: 12 فروردين 1400 ساعت 01:06:52
به‌مناسبت هفته‌ی بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان(عج)

فرمانده کل سپاه در پیامی هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را به وزیر اطلاعات تبریک گفت.
همزمان با هفته سربازان گمنام امام زمان (عج )سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریک  به حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات ، ضمن تکریم و تجلیل مجاهدت های سربازان گمنام امام زمان(عج) ، نعمت بزرگ امنیت و آرامش پایدار  کشور در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و روندهای تهدید آفرین محتمل پیش رو را  محصول همت ، همدلی و هم افزایی جامعه اطلاعاتی کشور دانست و تاکید کرد: نقش آفرینی های راهبردی وزارت اطلاعات در مراقبت، پایش و رصد مستمر تهدیدات و مخاطرات و برخورد قاطعانه و مقتدرانه با آنها موجب افتخار ایران و ایرانی در عصر حاضر است.
متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم 
برادر ارجمند جناب حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی 
 وزیر محترم اطلاعات جمهوری اسلامی ایران 
فرارسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان ( عج ) و موسم تکریم و تجلیل از مجاهدت ها و حماسه آفرینی های وزارت اطلاعات برای حفظ ثبات و امنیت کشور را به جنابعالی و آحاد مدیران و کارکنان خدوم، شجاع و فداکار آن مجموعه تبریک و تهنیت عرض می نمایم .
بی‌شک بهره‌مندی میهن اسلامی از نعمت بزرگ امنیت و آرامش پایدار آن هم در شرایط پر تلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج و روندهای تهدید آفرین محتمل پیش رو درسطوح ملی و بین المللی ؛ محصول همت ، همدلی ، همکاری و هم افزایی جامعه اطلاعاتی کشور و به ویژه نقش آفرینی های راهبردی وزارت اطلاعات در مراقبت، پایش و رصد مستمر و عالمانه انواع تهدیدات، مخاطرات سنتی و نوظهور و برخورد قاطعانه و مقتدرانه با آنها است که موجبات افتخار ایران و ایرانی در عصر حاضر را رقم زده است .
به شکرانه این نعمت عظیم،  سجده بر آستان قدس الهی ساییده  و دوام توفیق و سربلندی سربازان و پاسداران گمنام امام زمان (عج) در انجام ماموریت های خطیر محوله ، تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنافداه ) و تبعیت از منویات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی ) را از درگاهش طلب می کنم .
 

سرلشکر  پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

****************************************************************************
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران سالروز ولادت باسعادت حضرت مهدی "عج" و روز سربازان گمنام امام زمان را به وزیر اطلاعات تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند جناب آقای سید محمود علوی
وزیر محترم اطلاعات
سالروز ولادت باسعادت قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم" ارواحنا لتراب مقدمه الفدا" که به عنوان روز سربازان گمنام و خدوم آن امام عزیز نامگذاری شده است را خدمت جنابعالی و همه همکاران و تلاشگران عرصه امنیت  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض میکنم.
امید است همواره تحت توجهات و عنایات بی شائبه منجی عالم بشریت و رهبری های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی" مدظله العالی" همچون گذشته تلاش و خدمات ایثارگرانه جنابعالی و همکاران عزیز موجب کشف و خنثی سازی تهدیدات و توطئه های شوم دشمنان و اعتلای بیشتر نظام مقدسمان شود.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه اطلاعات و امنیت توفیق روزافزون آحاد خدمتگزاران جامعه بزرگ اطلاعاتی و امنیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه الهی خواستارم.
 

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

****************************************************************************

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی خطاب به حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات، روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را به وی تبریک گفت.

در متن پیام امیر دریادار حبیب‌الله سیاری آمده است: فرارسیدن میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، ستاره سپهر ولایت، عدل گستر گیتی، حجت‌الله علی العالمین حضرت بقیه الله الاعظم (عج) که به عنوان روز "سربازان گمنام امام زمان" نام گذاری شده را به جنابعالی و کارکنان نجیب و خدوم آن وزارت که به عنوان پیشقراولان شناسایی و خنثی کردن توطئه دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با ایثار و فداکاری تلاش می‌نمایید و سنگر گمنامی شما به نام مطهر آن وجود نازنین معطر و سینه ستبرتان به مدال سربازی امام زمان(عج) منور است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
در ادامه این پیام آمده است: ضمن آرزوی تعجیل در ظهور آن حضرت، از درگاه خداوند متعال مزید توفیقات جنابعالی و تمامی خدمتگزاران راستین به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی عصر عجل الله و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.
دریادار سیاری در پیام‌های جداگانه‌ای روز سربازان گمنام امام زمان را به رییس سازمان حفاظت اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح و رییس سازمان حفاظت اطلاعات ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

*واجا

 

  تعداد بازديدها: 1687
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=89125
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.