تاريخ انتشار: 11 فروردين 1400 ساعت 23:35:28
جریان خزنده سرکش

✍️تهیه کننده سریال گاندو در واکنش به گلایه دکتر ربیعی سخنگوی دولت تاکید کرد: گاندو برای حفظ امنیت کشور ساخته شد تا هیچ کس اجازه تجاوز به کشور را به خود ندهد و کشور را به حراج نگذارد اگر همه واقعیت پرونده‌ها را به تصویر می‌کشیدیم آقایان جرات سربلند کردن نداشتند.

اینکه سازندگان پرونده و سریال امنیتی گاندو از چه میزان صداقت و درستی در بیان وقایع برخوردارند بماند، اما سازمان حفاظت اطلاعات ، ستاد فرماندهی کل قوا ، سپاه ، اطلاعات دادوستان نظامی کشور باید توجه کنند که تهیه کننده تلویزیون مدعی است می تواند پرونده امنیتی جاسوسی با طبقه بندی سری عملیاتی را به لحظه مطالعه و به صلاحدید فیلم کند.
✍️شاید خبر درخواست شخصی ابراهیم حاتمی کیا سازنده فیلم ضد دولت بادیگارد از ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه برای آزادی چهار متهم عملیات تروریستی هواپیما ربایی پرواز اهواز- بندرعباس هم در روزگار بلاتکلیفی پرونده های مبهم قتل دانشجویان زندان کهریزک و فشافویه و ... در نوع خود جالب بود ، هر چند با توجه به سابقه دیدار یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری با تتلو  و سپس برپایی مراسم تقدیر و اهداء جایزه ویژه سازمان تبلیغات و گروه انقلابی پایداری به بعنوان چهره فرهنگی به تتلو تاکید بر اهمیت و ارزش هنر و هنرمند باشد.
✍️اینکه حجت الاسلام ذوالنور رئیس کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مدعی است حجم و سطح غنی سازی اورانیوم طی چند ماه پس از توقف تعهدات برجام ایران به ۱۰ برابر افزایش یافته ، حتما با تایید سازمان بین المللی انرژی اتمی قابل راستی آزمایی است ، اما ذوالنور بعنوان یکی از جنجالی ترین نمایندگان مخالف برجام در مجلس دهم که مدعی نابودی تمام ظرفیت هسته ای کشور بودند کاش  توضیح می دادند ایران با توان نابود شده هسته ای چگونه ظرف چند ماه به حجم و سطح غنی سازی ۱۰ برابر تعهد برجام رسید؟
✍️شیخ علیرضا پناهیان پس از اظهارات مغایر با باورهای مرسوم و تاریخی حوزه های شیعه در انکار حدیث مکارم الاخلاق پیامبر مکرم اسلام(ص) ، ادعای ترویج مال اندوزی در شیعه و ... امروز مدعی است ظهور حضرت ولی عصر (عج) در گرو نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم است ! ، اینکه اصول اعتقادی شیعه چنین بر منبر تحقیر شود دیگر عجیب نیست اما سکوت برخی علما و مراجع دینمدار در برابر این حجم از حرمت شکنی شیعه بی سابقه و حیرت انگیز است.
✍️اما هنوز امثال شیخ پناهیان صادقانه توضیح ندادند در کشف و انتخاب احمدی نژاد به کور رنگی مبتلا بودند؟ چرا با اتکاء بر ده ها مرکز بصیرت سنجی توان تشخیص دوغ از دوشاب را نداشتند؟ آیا اهل اکابر و بزرگان با علم به ماهیت دروغ احمدی نژاد او را هم شان انبیاء الهی بالا بردند یا قدرت تشخیص نداشته اند؟
✍️سازندگان گاندو در قسمت ۱۰از فصل ۲مدعی شدند آغاز مذاکره مستقیم با آمریکا کار عوامل سازمان جاسوسی انگلیس بود ، در حالیکه مقام معظم رهبری در سخنرانی عموم به صراحت تاکید فرمودند: مجوز مذاکره مستقیم با آمریکا را شخصا در دولت قبل (سال ۹۰) صادر فرمودند . آیا مقامات قضایی مایل به برخورد با جریان خزنده سرکش سیاسی سازنده گاندو که صدور مجوز مذاکره با آمریکا توسط مقام معظم رهبری در سال ۹۰ را با هدایت عامل سرویس جاسوسی انگلیس اعلام می کند نیستند؟
✍️سعید جلیلی دبیر وقت شورای عالی امنیت ملی و سومین مذاکره کننده ایران با ۱+۵ در مقطع بررسی برجام در کمیسیون ویژه مجلس از میهمانان دائمی کمیسیون محسوب و با تمام توان ضمن تخریب فهم و عملکرد تیم مذاکره کننده به ریاست دکتر ظریف وزیر خارجه بر حق آحاد مردم ایران در اطلاع از جزئیات متن توافق فی مابین ایران و ۱+۵ تاکید می کرد . اما امروز همزبان با بسیاری از همفکرانش مدعی است اطلاع مردم از متن توافق ۲۵ ساله ایران و چین که به ابتکار مقام معظم رهبری پیگیری و توسط همان دکتر ظریف تنظیم و امضا شد ضرورتی ندارد و می تواند محرمانه باشد . هرچند جمعی از کارشناسان سیاسی کشورمان این توافق را دلیل بر فروش ایران به چین تعبیر کنند.
✍️سریال نوروزی طنز نوروز رنگی که مشکلات اجتماعی مانند دسترسی به ویدئو و دیدن فیلم را دستمایه ساخت قرار داده مشخص نیست چرا در لحظات تاکید بر رویه غلط مذکور بطور ناخوشایند اما مستمر شعار جنگ جنگ تا پیروزی و کلیشه تصویر چهره امام بر دیوار را در پس زمینه بازی دارد که طبیعتا با دقتی حداقلی مسئولین شبکه می توانست بررسی و مرتفع گردد اگر تعمدا ذر فیلم آورده نشده باشد. ۱۱فروردین۰۰

  تعداد بازديدها: 2617
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=89116
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.