تاريخ انتشار: 07 فروردين 1400 ساعت 00:30:52
عوامل نفوذی گاندو (2)

✍️سال ها پس از انتشار اخبار مبهم در خصوص نقش عوامل نفوذی اسرائیل در ترور شهید مغنیه مغز عملیات اطلاعاتی حزب الله ، ترور شهید تهرانی مقدم مقام عالی موشکی ایران و خروج حجم عظیمی از اسناد اتمی و نظامی از تاسیسات حفاظت شده ، اینک شاهد انتشار اخبار مشابه در مورد نقش عوامل نفوذی اسرائیل در ترور شهید سلیمانی مهمترین چهره نظامی ایران ، بمب گذاری در یکی از تاسیسات اتمی و سپس ترور شهید فخری زاده هستیم که هر کدام برای سازمان و حفاظت نظامی کشور کافی است.
✍️کشف مفاسد مالی و طرح اتهام جاسوسی سازمان یافته به برخی مقامات نظامی که با برگزاری محاکمه محرمانه و غیر علنی به اعلام صدور احکام زندان های طویل المدت انجامید و حتی طرح ایده توسط برخی کارشناسان نظامی و سیاسی مبنی بر احتمال دست داشتن عوامل نفوذی در مراحل مختلف اعلام ابتدایی وضعیت جنگی تا خطا در شناسایی و فرمان شلیک پدافتد هوایی به سمت هواپیمای مسافری و مواردی از این دست می تواند و باید به احتمال اثرگذاری عناصر پایدار حلقه نفوذ در مراکز و مراتب حساس بویژه نظامی و امنیتی باشد.
✍️هرگز نباید فراموش کرد که تنها یک عامل نفوذی بود که با اقدامی ساده موفق به ترور آیت الله بهشتی چهره ی کلیدی انقلاب و هفتاد و دو مقام عالی رتبه کشور یا رئیس جمهور رجایی و نخست وزیر باهنر را هم به فاصله چند روز به شهادت رسانده و ایرانِ در فضای انقلاب را از خدمات این بزرگان محروم ساخت.
✍️اینکه جریان فکری سازنده برخی سریال های خیالی اطلاعاتی تلویزیون که قادر به پنهان سازی کینه و اهداف تبلیغات انتخاباتی نیستند خواسته یا نادانسته در صدد القاء نشانی غلط از موقعیت حضور عوامل نفوذی اسرائیلی در ایران هستند نکته مهمی است که باید مورد کنکاش و نقد عمومی قرار گیرد . جریان قدرتی که بجای پاسخگویی روشن در خصوص حجم نفوذ اسرائیل در مراکز نظامی با داستان سرایی از جنس سریال مامور ۰۰۷ دهه های ۴۰-۳۰ هنوز دنبال کشف جاسوس در عقربه ساعت یا ضبط سرلشکر مقربی می گردند . جریانی که از شدت کینه نسبت به رای مردم در انتخابات ۹۶ نتوانستند حتی روتوش حداقلی در بیانیه سیاسی انتخاباتی صادره در سریال را رعایت کنند.
✍️اینکه وجود عنصر نفوذی ساعت به دست در هتل مجاور محل استقرار تیم های مذاکره کننده ایران و ۱+۵ که بطور معمول و با تاخیر چند دقیقه به وضوح در جریان پیشنهادات و استدلال تیم مذاکره کننده متقابل قرار داشتند چه معنایی دارد بماند ، اما باید با کمترین فهم از روند مذاکرات بین المللی درک می کردند که مهمترین عنصر موثر در روند مذاکره چند جانبه اقدامات اطلاعاتی نیست بلکه تسلط بر دانش روابط بین الملل ، تجربه و قدرت استدلال مذاکره کننده است که بداهه و در جلسه توسط مذاکره کنندگان ارائه می شود.
✍️اینکه چرا علی رغم تخصیص سه هزار میلیارد تومان بودجه نظارت بر تولید محتوای فضای مجازی به صدا و سیما هنوز نوک پیکان حمله آلودگی فضای مجازی که معضلی جهانی و هیچ ربطی به صرف ایران ندارد به سمت وزیر جوان ارتباطات که صرفا مجری مصوبات شورای عالی فضای مجازی است نشانه گیری می شود بماند ، اما حداقل انتظار این است که مقامات نظامی و حوزوی هم که مدعی راه اندازی هزاران سایت و کانال در فضای مجازی بودند چه تاثیری در کنترل روند مذکور داشتند؟ آیا بسیاری از فعالان فضای مجازی متکی به بودجه عمومی جز حمله و تخریب دولت وظیفه و مسئولیتی نمی شناسند؟ آیا لحظاتی به مقابله با لشکر سایبری گروهک نفاق در آلبانی هم می اندیشند؟
✍️اخیرا یکی از فعالان اصولگرای فضای مجازی با انتشار توئیتی خطاب به رئیس قوه قضاییه ، رییس مجلس و دیوان محاسبات مجلس نوشت رئیس جوان دیوان محاسبات حدود سیصد نفر در تهران و شصت نفر در قم را تحت عنوان دیوان بکار گیری و حقوق بالغ بر پانصد نفر را پرداخت می کند تا فعالیت انتخاباتی جریان مذکور را ساماندهی و پشتیبانی کنند ، شاید سوال جدی این است که رئیس قوه قضاییه ، دادستان کل کشور ، بازرسی کل کشور ، قضات دیوان ، رییس مجلس و بسیاری دیگر نباید نتیجه بررسی ادعای مذکور را به مردم گزارش کنند؟
✍️این روزها اخبار مرتبط با ادعای درگیری نظامی غیر رسمی ایران و اسرائیل در حال انتشار است . شرایطی که در صورت یک اشتباه تحلیلی یا محاسباتی و حتی خطایی از جنس رهگیری موشک کروز آمریکا تا فرودگاه امام و غیره می تواند منجر به درگیری تا وقوع جنگی ناخواسته شود . شاید سوال مهمی است اگر بپرسیم آیا نمی توان و نباید با توجه به نقش احتمالی عوامل نفوذی اسرائیل در ترورهای فرماندهان عالی نظامی و غیره به احتمال تشدید فضای ملتهب مذکور به سمت شرایط متشنج غیر قابل بازگشت توسط عوامل فوف الذکر تامل و تاکید کرد؟ آیا مسئولان عالی تا ستاد کل نیروهای مسلح از عدم تاخیر در دریافت اطلاعات حیاتی اطمینان دارند؟ ۶فروردین
۰۰

  تعداد بازديدها: 3034
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=89078
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.