تاريخ انتشار: 02 فروردين 1400 ساعت 22:40:25
تحقیر زدایی

✍️مقام معظم رهبری در سخنان دیروز به صراحت و روشنی هر تلاش و اقدام با هدف یا منجر به کاهش سطح مشارکت مردم و حتی مخالفین نظام و رهبری در انتخابات را برنامه سازمان های جاسوسی آمریکا و اسرائیل نامیدند.
✍️بنابر حکم مذکور مقامات قضایی ، امنیتی و نظارتی باید با هر عامل مروج کاهش مشارکت حداکثری مردم و حتی مخالفین نظام در انتخابات بعنوان عامل مراکز جاسوسی آمریکا و اسرائیل در ایران برخورد کنند.
✍️حداد عادل رهبر شورای ائتلاف اصولگرایی برای انتخابات ۱۴۰۰ در اعلام موضع ۲۷دی۹۹ با ابراز نگرانی ضمن هشدار احتمال کاهش فشار اقتصادی منجر به افزایش مشارکت مردم در انتخابات تاکید کرد باید برای تکرار انتخابات ۹۸ (انتخابات حداقلی مجلس شورای اسلامی) تلاش کنیم تفکری که طی سال ۹۹ بارها از زبان عناصر وابسته تکرار و بعنوان مصداق تعریف رهبری از همراهی با مراکز جاسوسی آمریکا و اسرائیل قابل شناسی است.
✍️دکتر حمیدرضا جلایی پور استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران با سابقه پاسداری ، رزمنده و جانباز دفاع مقدس و برادر سه شهید معظم ، طی دو دهه بارها به اتهام اعلام مواضع انتقادی از ساختار قدرت منجر به کاهش مشارکت سیاسی مردم بازداشت و مورد برخورد قرار گرفته است . در یادداشت روزهای گذشته اعلام کرد فرزندش دکتر محمدرضا جلایی پور دارای فوق دکتری علوم اجتماعی ، رتبه اول کنکور و مدال طلای المپیاد به اتهام تلاش برای افزایش مشارکت حداکثری آگاهانه مردم در انتخابات ریاست جمهوری احضار و مورد بازجویی و هشدار قرار گرفته است.
✍️مقامات قضایی و امنیتی هنوز در مورد برخورد فوری با دکتر جلایی پور به اتهام تلاش برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و بی تفاوتی در مورد هشدار حدادعادل در مورد خطر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات توضیحی ارائه نداده اند.
✍️شاید سوال مناسبی است اگر بپرسیم آیا با توجه به سخن دیروز مقام معظم رهبری مردم حق دارند که بی تفاوتی مقامات قضایی و امنیتی در برخورد با ترغیب به انتخابات حداقلی توسط رئیس و اعضای شورای ائتلاف اسلامی را از جمله مصادیق روشن همراهی با برنامه آمریکا-اسراییل بدانند؟
✍️ رضا پهلوی فرزند شاه فراری ایران اخیرا زبان گشوده و تصور می کند می تواند در لباس دفاع از حقوق مردم ایران به بازتولید سلطنت اقدام کند رضا پهلوی علی الظاهر هنوز از مادرش در مورد پدرش کمتر شنیده است احتمالا هنوز نمی داند چرا پدرش در آخرین پیام تلویزیونی ناچار به شنیدن صدای اعتراض مردم و عذرخواهی بابت گذشته و عملکردش شد شاید نمی داند قیام یکپارچه مردم ایران حکومت پدرش را در هم پیچید.
✍️شاید رضا پهلوی از مادرش که مانند پدرش به روابط غیر اخلاقی شهره بود ، نشنیده باشد که چگونه با اعلام دروغ سفر برای معالجه با دارایی مردم از ایران گریختند و کشور را برای تکرار کودتای ۲۸مرداد۳۲ به ژنرال هایزر آمریکایی سپردند . حتما هنوز هم قادر به درک معنی رای بی نظیر تاریخی ۹۸.۲٪ مردم ایران به تشکیل جمهوری اسلامی نیست.
✍️اینکه چرا مردم ایران تماما و یکپارچه علیه حکومت محمدرضا فرزند رضا خان میرپنج قیام کردند شاید هنوز برای بسیاری از نسل انقلاب هم قابل توضیح نباشد اینکه چرا انقلاب موصوم به مستضعفین و محرومان توسط نخبگان و اندیشمندان دانشگاهی و حوزوی آغاز شد.
✍️چرا انقلاب تحت رهبری مرجع مذهبی بلافاصله  توسط تمام گروه های فکری و سیاسی از حوزه تا دانشگاه از دانشجو تا طلبه از فداییان اسلام و هیات های موتلفه تا حزب توده و جبهه ملی از مردان و زنان مسجدی تا مردان و زنان کمتر معتقد و ... بطور حیرت انگیزی مورد حمایت و همراهی قرار گرفت.
✍️شاید بسیاری از نسل انقلاب هم فراموش کرده باشند که اولین سازمان حکومتی حامی انقلاب مستضعفین که مقابله حکومت پهلوی ایستاد شرکت ملی نفت ایران شامل متمول ترین گروه استخدامی دولت بود ، چنانچه اولین گروه نظامی که در برابر حکومت پهلوی ایستادند تحصیل کرده ترین و آمریکا دیده ترین مجموعه یعنی افسران نیروی هوایی ارتش بودند.
✍️رضا پهلوی شاید نمی داند پدر مفلوکش چگونه پدرش اخراجی از کشورش توسط نیروی اشغالگر ایران را برای رسیدن به حکومت شخصا بدرقه کرد . شاید مادرش نگفته چگونه طی ۵۷-۵۵ به دستور محمدرضا مبارزه هر چند صوری با فساد گسترده مقامات حکومتش آغاز شد . چگونه امثال هویدا و سپهبد نصیری دستگیر و روانه زندان شدند . چگونه کمیته مشترک ضد خرابکاری و ساواک به جرم ارتکاب به جنایت گسترده و وحشیانه علیه مردم ایران منحل شدند.
✍️شاید رضا پهلوی از مادرش نشنیده است که قیام یکپارچه مردم ایران بیش از هر چیز علیه یک عمر حقارت پذیری پهلوی بود ، همان که امام راحل فرمودند: اگر شاه ایران یک سگ آمریکایی را در تهران زیر بگیرد در آمریکا محاکمه می شود اما اگر یک آمریکایی شاه ایران را در تهران زیر بگیرد محاکم ایران حق محاکمه او را نخواهند داشت. ۲فروردین
۰۰

  تعداد بازديدها: 2849
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=89046
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.