تاريخ انتشار: 16 اسفند 1399 ساعت 23:16:16
گام پنجم شورای ائتلاف

✍️حداد عادل رئیس شورای ائتلاف جبهه اصولگرایی برای انتخابات ۱۴۰۰ پس از نشست شورای مذکور بعنوان اولین گام سیاست گذاری عملی انتخاباتی اظهار کرد: نسبت به کاهش احتمالی قیمت ها و افزایش ارزش پول ملی قبل از انتخابات ۱۴۰۰ نگرانیم چرا که می تواند به معنای افزایش رضایتمندی عمومی از دولت و مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ باشد که به نفع جبهه اصولگرایی نیست ما نیازمند تکرار شرایط انتخابات اسفند۹۸ هستیم.
✍️سردار قالیباف با اقدامات تبلیغی پر هیاهو و با تاکید بر اینکه حاوی پیام بسیار مهم راهبردی مقام معطم رهبری به رئیس جمهور روسیه است که در دیدار حضوری به ولادیمیر پوتین تحویل خواهد شد ، گام دوم انتخاباتی ۱۴۰۰ را برداشت طرح تبلیغی که با اعلام عدم پذیرش سردار قالیباف از طرف پوتین در نقطه آغاز خاموش و شکست خورد . لذا رئیس مجلس پس از سه روز بدون هیچ دستاوردی شبانه و در سکوت به تهران بازگشت و پاسخ پوتین به پیام بسیار مهم و راهبردی ارسالی مقام معظم رهبری که سردار قالیباف مدعی بودند متاسفانه توسط سفیر روسیه در تهران نه فرستاده ویژه پوتین در دیدارز معمول به علی اکبر ولایتی تحویل گردید.
✍️اگر ابراز نگرانی و هشدار دکتر حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد رضایت و افزایش مشارکت در انتخابات را گام اول انتخاباتی شورای ائتلاف بدانیم قطعا اظهارت دیروز سرلشکر محسن رضایی دبیر  مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به رئیس جمهور بایدن مبنی بر آمادگی ایران برای آغاز مذاکره با آمریکا یکسال قبل از لغو تحریم ها را می توان پس از پروژه تبلیعاتی شکست خورده سفر قالیباف به مسکو و طرح نظریه ضرورت رسیدن به رئیس جمهور نظامی توسط سردار رفیق دوست و سپس سرلشکر رضایی گام چهارم جبهه اصولگرایی برای انتخابات ۱۴۰۰ تلقی کرد.
✍️اینکه گام پنجم شورای ائتلاف برای دستیابی به نتیجه انتخابات ۱۴۰۰ چه خواهد بود و توسط کدام چهره منتخب جبهه اصولگرایی رونمایی می شود حتما به زودی مشخص خواهد شد ، هر چند با توجه به تجربه ناکام  و ناپسند دیدار و مذاکره محرمانه انتخاباتی ۱۳۷۶ در لندن توسط محمد جواد لاریجانی رئیس مرکز پژوهش های مجلس پنجم با نیک برون مقام عالی رتبه وزارتخارجه انگلیس در مورد مسائل و مواضع یکی از کانداهای رقیب محمد خاتمی در انتخابات هفتم ریاست جمهوری شکست ، سفر تبلیغی پرهیاهوی قالیباف رئیس مجلس به مسکو را قابل پیش بینی کرده بود.
 ✍️برخی معتقدند جنجال سازی مستمر محمود احمدی نژاد منتخب محبوب جبهه اصولگرایی در انتخابات نهم و دهم ریاست جمهوری می تواند گام بی شماره اما جاری شورای ائتلاف جبهه اصولگرایی برای انتخابات ۱۴۰۰ باشد . مهره سوخته که با چرخش به سمت هر گروه و گرایش چون لکه سیاه به تباهی می رساند . لکه سیاهی که شاید در مواقع لزوم با ابراز نزدیکی به مواضع کاندیدای مستقل و حتی متصل به شورای ائتلاف بتواند عمل کند.
✍️بنابراین با ورود به صحنه محمود احمدی نژاد ، حداد عادل ، سردار رفیقدوست ، سردار قالیباف و سرلشکر رضایی از چهار گام طرح انتخاباتی شورای ائتلاف بزرگ اصولگرایی رونمایی شده است . گام هایی که ظاهرا پی در پی با شکست روبرو و مورد انزجار آشکار آحاد مردم حتی علاقمندان جبهه انتخاباتی اصولگرایی قرار گرفتند ، اما در عین حال می توانند هر کدام جزیی از یک نقشه راه بزرگتر انتخاباتی باشند ، مثل کشف چهره های مثبت فاقد سابقه فعالیت و مدیریت سیاسی مانند رئیس ستاد اجرایی ، قرارگاه سازندگی و ... هرچند مقام معظم رهبری با تکیه بر مشی و سیره نظری و عملی حضرت امام خمینی (س) مکرر بر صداقت و شفافیت در مواضع و عملکرد تاکید داشته و بسیار از آلودن به مکر و فریب به قصد تصاحب مناصب قدرت نهی فرمودند.
✍️شاید در روزهای منتهی به انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری سوال جدی است اگر بپرسیم با فرض خرابی چهره های به اصطلاح اصلاح طلب ، جبهه انتخاباتی اصولگرایی با توجه به موارد مذکور و سوابق مشابه برای دستیابی به پست ریاست جمهوری تا کجا پیش خواهد رفت؟ شاید علاقمندان به جبهه انتخاباتی اصولگرایی هم مانند آحاد مردم هنوز از خاطره دیدار تبلیغاتی آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس وقت آستان قدس رضوی با حیوان مرتدی چون تتلو آزرده خاطر هستند . حیوانی که برای اعاده حیثیت از رئیسی سپس به سازمان تبلیغات اسلامی منتقل و توسط چهره های افراطی اصولگرایی و جبهه پایداری بعنوان چهره فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مورد تقدیر قرار گرفت.
✍️سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری هم مانند تمامی انتخابات گذشته با یا بدون حضور و مشارکت حداکثری مردم آغاز و تمام خواهد شد ، اما شاید سوال اصلی این است چرا مردم برای انتخاب رئیس جمهوری که به ادعای روسای جمهور شش دوره قبل از اختیارات حداقلی برخوردار است باید مشارکت حداکثری داشته باشیم؟ ۱۶اسفند۹۹

  تعداد بازديدها: 3044
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=88912
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.