تاريخ انتشار: 15 اسفند 1399 ساعت 22:45:26
ریاست تا ولایت نظامی

✍️اینکه امثال سردار سرلشکر محسن رضایی پس از جنگ هشت ساله تصور یا توهم نظریه پردازی در تمام امور را داشته باشند مهم نیست، اما اینکه پس از در اختیار گرفتن حوزه های اقتصاد ، سیاست ، قانون گذاری ، قضاوت ، فرهنگ ، امور مذهبی و اجتماعی در صدد تصاحب بالاترین مناصب دوگانه ریاست جمهوری و رهبری باشند شاید بتواند مایه نگرانی باشد.
✍️سرلشکر با اعلام اینکه امیر کبیر اول امیر نظام بود، معتقد است که نظامیان می توانند و باید برای قطع دست دزدان از بیت المال در راس امور باشند بی آنکه توضیح دهد پرونده های پر تعداد سرداران دارای مفسده مالی مانند قائم مقام شهردار سابق تهران و معاون مالی ساس و بسیاری دیگر از چه واقعیتی حکایت دارند؟ سرلشکر حتما نمی داند فاسدترین و درنده ترین حکام تاریخ بشری تماما با لباس نظامی به ریاست و حاکمیت کشورها رسیدند. حیواناتی مانند چنگیز ، اسکندر ، نرون ، ناپلئون ، هیتلر ، صدام ، سادات ، قذافی حتی رضاخان و محمدرضا همه نظامی بودند و تصور می کردند تنها نظامیان سلاح در دست معنای دفاع از کشور را می فهمند بی آنکه مانند سرلشکر رضایی حتی علی رغم ۱۶ سال فرماندهی سپاه به معنای ساده حضور بسیج در دفاع مقدس پی برده باشند.
✍️سرلشکر حداقل باید بداند که کشورمان قبلا حضور احمدی نژاد معاون لشکر ۶ ویژه پاسداران را به مدت ۸ سال در مسند ریاست جمهوری تجربه کرد. چنانچه امروز ضغف مفرط مجلس تحت ریاست سردار را می بیند. امروز حدود سه دهه است که حتی نیروی انتظامی کشورمان تحت امر سرداران نظامی است و امنیت حوزه زندگی شهری به  شرایط مقبول نرسیده است. می داند حتی برخی نظامیان در تشخیص هواپیمای مسافری از موشک آنهم در حوالی فرودگاه بین المللی پایتخت ناتوان بودند.
✍️سردار سرلشکر به خوبی می داند که دانشگاه های پر تعداد نظامی تا جشن فارغ التحصیلی سردار حجت الاسلام  و همزمان بسیج حوزه های علمیه تا رسیدن به جشن عمامه گذاری حجت الاسلام سردار فاصله چندانی ندارند. البته شاید مدتها است از چنین دست آوردی گذشته باشیم، لذا پس از تثبیت حق حضور نظامیان در لباس ریاست جمهوری در برخورد با مشکلات جدید یا ادامه مشکلات موجود تنها یک گزینه خواهد ماند اینکه سرلشکر حضور نظامیان در قامت رهبری نظام و شیعیان جهان را اجتناب ناپذیر اعلام کنند!.
✍️ایکاش سرلشکر رضایی با اندکی مطالعه بیشتر تاریخی می پذیرفت که شاه عباس صفوی و محمد شاه قاجار مانند کریمخان و نادر شاه تماما از لباس نظام به شاهی و حاکمیت رسیدند و روحانیون را هم با صدور احکام مختلف به خدمت گرفتند اما امام خمینی (ره) در بیعت با مردم ایران که به انقلاب اسلامی انجامید و جمهوری اسلامی را بنا نهاد بارها و بارها نظامیان علی الخصوص فرماندهان سپاه را که رضایی در راس آن نشسته بود از ورود به عالم سیاست و حتی انتخابات و مجلس به شدت بر حذر داشتند فرمان صریح و روشنی که توسط مقام معظم رهبری ولی فقیه پس از امام هم مورد تایید و تاکید قرار گرفت.
✍️اینکه علی رغم ممنوعیت اعلامی صریح امام و رهبری چگونه بسیاری از پست های کلیدی و وزارت تا نمایندگی و ریاست مجلس در اختیار نظامیان قرار گرفته است بماند، اما مناسب است سردار سرلشکر رضایی هم به یاد داشته باشند که روزی با امام و رهبری و البته با شرافت لباس سربازی که باید جان نثار مردم ایران باشد عهد و پیمان ها داشتند که جان بر کف صرفا در صرافت مرزبانی ایران بوده و در دفاع از حقوق مردم ایران جان دهند که تاریخ ایران و جهان خون ریزی رهبران نظامی را بسیار تجربه کرده است و رضاخان میرپنج ۳اسفند۱۲۹۹ یعنی دقیقا یکصد سال پیش در چنین روزهایی بود که با تکیه بر سلاح برای نجات ایران! به تهران آمد. ۱۵اسفند۹۹

  تعداد بازديدها: 2761
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=88895
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.