تاريخ انتشار: 27 بهمن 1399 ساعت 22:47:53
دماوند تا چاه ویل

✍️وقتی سخن آیت الله ابوالحسن مهدوی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان که اظهار کرده جانش به لب رسیده از دوچرخه سواری زنان که توهین به خدا است را خواندم بلاتشبیه به یاد آنهایی افتادم که پس از واقعه خونبار کربلا که خاندان نبوت به دست مسلمان قتل عام شدند نزد عبدالله عمر رفته از پاکی و نجاست خون پشه پرسید ، عبدالله سوال کرد عراقی هستی؟ گفت: بله عبدالله گفت خون فرزندان پیامبر خدا را پیش چشمان شما ریختند شما تکان نخوردید حالا تو از پاکی و نجاست خون پشه می پرسی
✍️ایکاش امثال آیت الله مهدوی نماینده مجلس خبرگان رهبری می توانستند یک بار با همین حرارت و جان به لب رسیدگی توضیح دهند که وقتی خبر زندگی زیر خط فقر ۷۵٪ مردم مسلمان و شیعیان علی ابن ابی طالب در ایران را شنیدند ، وقتی تصاویر هزاران کودک بلا اثر در حال تکدی گری در خیابانها و مقابل خودروهای عبوری بزرگراه ها می بینند ، چرا در مواجهه با خبر چپاول چند ده هزار میلیارد تومان از دارایی مردم در صندوقهای مالی و اعتباری یا همین روزها به قول سرلشکر محسن رضایی چپاول و غارت دهها هزار میلیارد تومان از سرمایه های ناچیز میلیونها نفر در بازار بورس را شنیدند چنین حالتی به ایشان دست نداد؟
✍️ایکاش امثال آیت الله مهدوی هم قائل به این واقعیت تلخ بودند که بنابر آمار رسمی مراکزی مسئول در سالهای تحریم فزاینده از ۸۸ تا کنون هزاران بانوی نجیب و عفیف  اهل خانواده از شدت فقر روزافزون به دام فساد هزاران أَشْبَاهَ الرِّجَالِ گرفتار و برای تامین لقمه نانی بر سفره خانواده .... کنند.
✍️ایکاش امثال آیت الله مهدوی نماینده مجلس خبرگان رهبری بپذیرند آنچه امروز می بینیم ماحصل چه تربیتی است . مردمان متدینی که تنها با هدف تحقق جامعه اسلامی مورد نظر مولا علی ابن ابیطالب (ع) پا در رکاب انقلاب اسلامی شدند و پس از پیروزی مناصب قدرت و حاکمیت کشور را در اختیار امثال وی گذاشتند .
✍️اطمینان دارم که آیت الله ابوالحسن مهدوی هم می دانند تا چه میزان سقوط کرده ایم ، قطعا با چنین سقوطی که کمتراز  پایین افتادن از قله دماوند به ته چاه نیست .

✍️وقتی سرلشکر محسن رضایی دبیر دائمی مجمع تشخیص مصلحت نظام مدعی است پانزده نفر طی چند هفته اموال و سرمایه میلیونها هموطن را در بورس غارت کردند و هنوز رئیس قوه قضائیه و دادستان کل کشور ساکتند و سرلشکر رضایی را جهت تحویل اسناد و مدارک چپاول پانزده نفره دهها هزار میلیارد تومان احضار نمی کنند و از این همه چپاول و غارت و ... هرگز جانشان به لب نمی رسد.
✍️ایکاش وقتی آیت الله علوی وزیر اطلاعات در تلویزیون از نقش عناصر نفوذی نیروهای مسلح در طراحی و اجرای ترور شهیدان حاج قاسم و فخری زاده و ... پرده برداشت ، از برخی مقامات و مسئولین عالی رتبه اطلاعات نظامی کشور نام بُرد که علی رغم دریافت اطلاعات دقیق محل و زمان ترور همچنان ساکت بوده و هیچ اقدامی نداشتند ، فریاد برمی آوردند. افشاء اسراری که عده ای حتی بالاتر از افشاء قتل های زنجیره ای برخی مدیران و کارشناسان خودسر وزارت اطلاعات در ۷۸-۷۷ علیه برخی فعالان سیاسی و مطبوعاتی دانستند. ۲۷بهمن۹۹

  تعداد بازديدها: 2575
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=88724
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.