تاريخ انتشار: 25 بهمن 1399 ساعت 23:27:36
نادیده گرفته شدن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و سردادن شعار مرگ بر رئیس جمهور !!!

✍️روزگاری نچندان دور تعدادی از جوانان شهر در اعتراض به برخی اقدامات انتخاباتی که تخلف می دانستند بدون موتور ، بلند گو و سلاح در یکی از روزهای عادی غیر مناسبتی در خیابان تحت محاصره نیروهای نظامی و انتظامی تجمع کرده و در کنار شعارهای اعتراضی معمول بجای شعار جانم فدای غزه و لبنان از شعار جانم فدای ایران استفاده کردند. جوانان مذکور مکرر به دلیل استفاده از شعار نه غزه ، نه لبنان ، جانم فدای ایران به جهالت ، اختلاف افکنی ، خیانت و جاسوسی برای صهیونیسم و استکبار جهانی متهم و شایسته بازجویی و زندان معرفی و برخی هم عملا متحمل مجازات شدند.
✍️چند سالی است که جوانانی سوار بر موتور در قالب کاروانی مشخص با استفاده از بلند گوهای پُرقدرت به بهانه بزرگداشت سالروز ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی بر استکبار شرق - غرب و صهیونیسم ، در مسیر راهپیمایی حضور یافته و در حضور گسترده نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی بی اعتنا به شعار تریبون رسمی مراسم ، شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را نادیده گرفته و شعار مرگ بر رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران سر میدهند ، بی آنکه تفرقه افکن ، خائن ، عامل صهیونیسم و استکبار و شایسته مجازات شناخته شوند.
✍️اینکه جوانان مدعی شعار جانم فدای ایران در ادعا صادق هستند یا برای مقابله با نظام سیاسی کشور پشت چنین شعار فریبنده ای نقاب دروغ بر چهره دارند قابل راستی آزمایی است ، علی الخصوص که تعدادی از جوانان مذکور در تجمعات اعتراضی بارها مورد ضرب و شتم طبیعی نیروهای نظامی و انتظامی قرار گرفته تا تحمل احکام زندان و حتی متاسفانه مانند دانشجویانی چون محسن روح الامینی ، محمد کامرانی و ... در کهریزک تا علیرضا شیرمحمد علی ۲۱ ساله در فشافویه جان سپرده و متحمل سنگین ترین هزینه ممکن شدند.
✍️اینکه صداقت در ادعای گروه دوم هم قابل راستی آزمایی است باید بررسی گردد . گروه دوم مدعی نمایندگی باورهای منتهی بر حماسه دفاع مقدس و دفاع از حرم های شریف هستند که قطعا هر دو برای مردم مومن و عزیز ایران بسیار گرامی و از ارزشمندترین مفاهیم ماندگار تاریخ کشورمان خواهند بود ، اما کدام رزمنده و ایثارگر دفاع مقدس و مدافع حرم را می شناسیم که ایستادگی در برابر فرامین ولی فقیه را مایع افتخار بداند؟ کدام شرافتمند دفاع مقدس و مدافع حرم را می شناسیم که در صدد تغییر شعار مرگ بر اسرائیل به مرگ بر رییس جمهور ایران باشد؟ اگر شاخص دفاع مقدس و دفاع از حرم در تبعیت و سربازی ولایت متبلور است پس مخالفین آشکار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال گذشته و امسال هرگز بویی از ولایت نبرده اند.
✍️مقابله آشکار با ولایت فقیه و تبدیل شعار کلیدی مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به مرگ بر مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران آرام آرام در خواب زدگی دستگاههای مسئول رُشد کرد تا به عرض اندام مقتدرانه در مراسم ۲۲ بهمن ۸۹ و ۹۹ برسد. هر چند وقتی بنابر ادعای وزیر اطلاعات علی رغم اطلاع رسانی وزارت اطلاعات در مورد مکان و ساعت عملیات ترور شهید فخری زاده عوامل تروریستی صهیونیسم می توانند سلاح یک تنی را در مکان اعلام مستقر و اقدام به ترور کنند یعنی اسرائیل بسیار قبل از رسیدن به امارات در تهران حضور داشته و مستقر شده است.
✍️ فرمانده ای که با گذشته ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی باید بر بال اندیشه ناب باورهای اسلام ناب محمدی (ص) شیعه علوی و الگو و آثار ملموس برآمده از نظام حکومتی مبتنی بر ولایت فقیهی جامع الشرایط جهان را متاثر کند اینک مدعی است باید به وحشت قدرتهای بزرگ و مسلط جهانی از حجم آتش سلاحهای ساخت کشورمان افتخار کرد . گویی هنوز از رمز و راز محبوبیت عمیق و فراگیر بزرگانی چون متوسلیان ، همت ، باکری تا سلیمانی عزیز آگاهی نداشته و فاصله بسیار دارد.
✍️ایکاش بسیاری از صاحبان فتوای مفتخر به قدرت شمشیر و موشک لحظاتی در هشدار دردمندانه علامه جوادی آملی یگانه مفسیر قرآن تامل می فرمودند که دردمندانه فرمود حاصل تولید اندیشه در حوزه های بسیار پُر تعداد علمیه به هیچ رسیده است و مقام معظم رهبری نسبت به آغاز سکولاریسم از قم هشدار داده و فرمودند بسیاری از آیات و مراجع تقلید از رسیدن بی بندوباری به پشت درِ حرم مطهر هشدار میدهند. ۲۵بهمن۹۹

  تعداد بازديدها: 2949
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=88706
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.