تاريخ انتشار: 24 بهمن 1399 ساعت 23:02:00
ما بد هستیم، اما اسم امام خمینی کجاست؟

بهتر است دوستان از «قبیله گرایی» خارج شوند و دست از پشت هم اندازی بردارند. اگر یک نفر بیانیه نویس اشتباه کرده یا تخلف کرده چرا خود را سپر بلای او می کنید؟ ای کاش شما در همان بار که عکس امام از بنر رسمی مراسم حذف شد، اعتراض می کردید و یا حداقل مثل آن دفعه سکوت کنید.

جماران: امروز بر خلاف انتظار و در حالیکه انتظار داشتیم همه عاشقان امام به دفاع از مقتدای خود برخیزند و از هم بپرسند نام امام خمینی در بیانیه مراسم بیست و دوم بهمن کجاست، به ناگاه نویسنده خبرگزاری فارس قلم را از آستین عصبانیت بیرون کشیده و سایت جماران و مسئولان آن را آماج تهمت ساخته و ...

در اینکه این خبرگزاری که مربوط به یک نهاد نظامی است_ و اصل وجودش با فرمان امام مبنی بر عدم «دخالت نظامی ها در سیاست »منافات دارد_، کاری نداریم. و اصلا گیریم هر آنچه نوشته اند صحیح باشد. اما این چه ربطی به «نبودن نام امام در بیانیه بیست و دوم بهمن دارد؟» 

بهتر است دوستان از «قبیله گرایی» خارج شوند و دست از پشت هم اندازی بردارند. اگر یک نفر بیانیه نویس اشتباه کرده یا تخلف کرده چرا خود را سپر بلای او می کنید؟ ای کاش شما در همان بار که عکس امام از بنر رسمی مراسم حذف شد ، اعتراض می کردید و یا حداقل مثل آن دفعه سکوت کنید. 

باور کنید اینکه نام امام فراموش شده باشد یک زنگ خطر است. آن را جدی بگیرید. 

باور کنید اینکه عکس امام از مراسم رسمی حذف شود یک انحراف است حساسیت داشته باشید. 

باور کنید به فرموده رهبر انقلاب که همه هویت انقلاب از امام خمینی است. دچار تحلیل های دروغین نشوید. امام خمینی همه هویت ما و شماست. 

اینکه به دنبال بهانه های سابق بگردید چیزی را حل نمی کند. درباره مطالب نوشته شده در خبرگزاری فارس البته سخن بسیار است ولی گیرم همه درست،و گیرم همه آنچه گفته اند در جای خود قابل طرح باشد،اما این چه ربطی به داستان امروز دارد؟ 

انصاف هم چیزی خوبی است. گاهی انصاف بورزید. سخن های دیگری هم هست. بماند برای جای خود.

  تعداد بازديدها: 998
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=88700
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.