تاريخ انتشار: 24 بهمن 1399 ساعت 22:34:13
قصه ی سید خراسانی

✍️برنامه تبلیغات انتخاباتی تلویزیون طی سالهای ۹۶-۹۵ برای رئیسی تولیت وقت آستان قدس رضوی را حتما همه به یاد دارند. مدتی که نمایش سخنرانیها ، دیدارها ، اقدامات و اقامه نماز رئیسی برنامه ثابت تلویزیون محسوب می شد. البته همه ملت واقفند که پرداخت هزینه ی چنین اقداماتی از جیب آستان قدس رضوی و تلویزیون تا برپایی پی در پی مراسم سخنرانی برخی اهل منبر و مجالس مداحی مربوط به ظهور سید خراسانی که برای نجات ایران باید از مشهد خروج می کرد هیچ ارتباطی با تبلیغ کاندیداتوری رئیسی یا آقای سید خراسانی نداشت.
✍️البته اینکه تلویزیون و اهل منبر طی دو سال گذشته دیگر کاری به برنامه ها ، اقدامات ، سخنرانی ، دیدار و حتی اقامه نماز تولیت فعلی آستان قدس نداشته و بیشتر متوجه هر سخن و اقدامی از سوی رئیس قوه قضائیه هستند هم حتما فارغ از بازیهای انتخاباتی و قدرت است.
✍️پخش گزارش خبری تلویزیون از حضور قالیباف رئیس مجلس در بازدید میدانی در منطقه ورامین یادآور این نکته بود که حالا سردار از سفر جنجالی مسکو و البته بی ملاقات با پوتین در سکوت کامل به تهران بازگشته است. اینکه چرا سردار دیدار با پوتین را چنین پر اهمیت جلو داد یا سرنوشت پیام محرمانه و غیر قابل انتشار مقام معظم رهبری به پوتین رهبر روسیه چه شد بماند اما بازگشت در تاریکی و سکوت از سفری که با جنجال و دست تکان دادن بر پلکان هواپیما آغاز شد خود حکایتی بی نیاز از توضیح است.
✍️حدادعادل رهبر ائتلاف احزاب و گروههای انتخاباتی اصولگرایی حتما با عبرت آموزی از انتخابات حداقلی اسفند ۹۸ به اتخاذ مواضع منطقی و حتما نزدیک به مقام معظم رهبری رسیده است  که در مغایرت با ادبیات امثال احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران قرار دارد، تفکری که معتقد است شرکت نکردن در انتخابات بدلیل تردید در سلامت و صحت انتخابات ، زمزمه ی شیطانی است ، اما حدادعادل تاکید کرد مشارکت مردمی در انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است ، بی اعتنایی مردم نسبت به مسائل به سود کشور نیست این یک زنگ خطری است که حتی خطر آن بیشتر از انتخاب بد است.

✍️حدادعادل بی آنکه مخاطبش را مشخص کند شاید در پاسخ به فضاسازی اخیر در مورد توزیع بسیار محدود تراکتی تحت عنوان لبیک یا مجتبی برای چندمین نوبت و در سخنرانی عمومی دیگر ادعای زایمان یک میلیون پوندی دخترش در لندن را تکذیب کرد در حالیکه طی سالهای گذشته خانم دکتر وحیدی دستجردی بعنوان پزشک. متخصص خانم حداد با نقل یک خاطره از زایمان خانم حداد در بیمارستان رسالت تهران واقع در محله سید خندان گفته بود.

✍️حدادعادل پس از افشاء تصرف املاک بنیاد مستضعفان توسط افراد خاص حقیقی و حقوقی توسط سردار فتاح که به مورد ملک ۶۰۰ میلیارد تومانی در اختیار خانواده حدادعادل جهت تاسیس دبیرستانی برای تحصیل و ریاست فرزند عزیزشان فرید الدین اشاره  کرده بود متاسفانه تلاش کرد تصاحب املاک را به کسب مجوز از رهبری مرتبط و توجیه کند .
✍️تکرار سنت مقابله با فرامین صریح و شفاف مقام معظم رهبری در حفظ حرمت مسئولین کشور علی الخصوص شخص رئیس جمهور متاسفانه در راهپیمایی امسال انجام شد . جمعی معلوم الحال در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال همگام با حذف نام امام خمینی (ره) از بیانیه پایانی راهپیمایی شورای هماهنگی تبلیغات شاهد جایگزینی شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا با شعار مرگ بر رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران هستیم ، موضوعی که مسبوق به سابقه است . مقابله با فرمان رهبری که طی روزهای قبل توسط برخی مداحان معروف تلویزیونی مورد استفاده قرار گرفته بود.
✍️اما مدعیان ولایتمداری و وفای به عهد با ولی فقیه امروزه با سکوت در برابر این حد از هتاکی می توانند مصداق بارز اصحاب مورد اشاره مولا علی ابن ابی طالب علیه السلام باشند که فرمودند: ده نفر از این شبه مردان لشگرش را در برابر یک نفر از لشکر معاویه میدهد. وامصیبتا که مدعیان ولایتمداری چنین در برابر اصرار به دریدگی اصحاب و احزاب متصل به اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی ایستاده در برابر فرمایشات صریح رهبری صم و بکم ساکتند. ۲۴بهمن۹۹

  تعداد بازديدها: 3052
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=88696
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.