تاريخ انتشار: 09 بهمن 1399 ساعت 23:16:46
ابلاغ راهبرد موشکی تلویزیون

✍️پس از پرده دری و هتاکی حجت الاسلام جهان گستر مهمان برنامه زنده تلویزیون علیه رئیس جمهور ، دولت و مدیران کشور و پس از اینکه عسکری رئیس صدا و سیما به آخرین جلسه دولت دعوت نشد احتمالا به اتفاق شاه آبادی برادر همسرش در کسوت معاونت سیما بلافاصله با فرمانده کل سپاه ملاقات داشت.
✍️سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه در خاتمه ملاقات با عسکری ضمن قدردانی و حمایت از عملکرد صدا و سیما تاکید کرد: رسانه ملی نقطه مرکزی جنگ نابرابر با استکبار جهانی و محور نهضت روشنگری افکار عمومی است. سرلشکر سلامی ادامه داد همانطور که ما بر مبنای موازنه قدرت پیش نمی‌رویم و با یک موشک می‌توانیم یک ناو را بی‌خاصیت کنیم رسانه ملی هم مشغول نبردی نامتقارن است و از فرصت‌ها باید به خوبی استفاده کند.
✍️اینکه با فرض نظریه فرمانده کل سپاه ، ما با هر شلیک موشک بالستیک چند درصد از ظرفیت عملیاتی دشمن را نابود و چه میزان از تاُسیسات زیر بنایی دشمن را ناکارآمد می کنیم؟ و البته متقابلا با دریافت هر موشک بالستیک چند درصد از قدرت نظامی و چه میزان از تاُسیسات حیاتی را در کنار چه تعداد از مردم کشورمان از دست خواهیم داد؟ یا طرفین درگیری با دریافت چند موشک قادر به ادامه و مقابله خواهند بود؟ حتما مورد مطالعه و بررسی ستاد کل فرماندهی کل قوا یا فرماندهی سپاه و ارتش قرار گرفته است که طبیعتا برای ما و جامعه قابل دسترس و مطالعه نیست.
✍️اینکه در برابر ابراز ناراحتی دولت از فحاشی و پرده دری مهمان هتاک برنامه زنده تلویزیون علیه رئیس جمهور ، دولت و مجموعه مدیران کشور که در خط مقدم دو جبهه مقابله با جنگ تمام عیار اقتصادی و مقابله با کرونا قرار دارند چرا سرلشکر فرمانده کل سپاه تاکید بر استفاده از الگوی تهاجم موشکی یا به تعبیر تیتر امروز کیهان تهاجم مبتنی بر نقطه زنی اطلاع رسانی کرد بماند ، اما شاید با اعلام حمایت فوری از تلویزیون مُصر به تخریب رئیس جمهور و دولت قانونی کشور که به تاکید موکد مقام معطم رهبری باید به تکلیف شرعی و قانونی مورد حمایت قرار گیرند عملا و ناخواسته از مدل و مشی عملی رئیس جمهور و دولت با تربیت نظامی پرده برداری کردند.
✍️این واقعه یادآور روزی است که حیدر مصلحی وزیر اطلاعات که در تخریب علیه مرحوم آیت الله هاشمی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان رهبری و مقابله با دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور وقت پشت تریبون رسمی اعلام کرد حتی برای رفتن به مرخصی از فرمانده سپاه اجازه گرفته و بعنوان وزیر دولت به دریافت حقوق از نهاد مقدس نظامی افتخار می کند.
✍️شاید حضور عسکری رئیس صدا و سیما پس از هتاکی رسمی تلویزیون علیه رئیس جمهور و دولت در دفتر فرمانده کل سپاه پاسخ روشنی برای سوال روزهای گذشته جامعه در خصوص مشکلات ناشی از استقرار رئیس جمهور و دولت نظامی است ، مقاماتی که بنابر تربیت نظامی جز مشی به فرموده سلسله فرماندهی نمی شناسند و شاید به همین دلیل اصول قانون اساسی و فرمایشات صریح امام خمینی (ره) بر منع قطعی ورود نظامیان در حوزه فعالیت سیاست و مدیریت سیاسی کشور تاکید می کنند؟
✍️شاید برخورداری ناخواسته از ذهنیت دوست دشمن پنداری فرضی است که در مواقع دفاع از کشور چون آبی گوارا موجب آرامش و در عالم مدیریت سیاسی کشور چون سیلاب عمل می کنند. ۹ بهمن ۹۹

  تعداد بازديدها: 2723
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=88535
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.