تاريخ انتشار: 06 بهمن 1399 ساعت 23:19:02
غسال مصباح و ...

✍️دکتر احمد توکلی از اکابر مقامات و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با افشاُء هویت غسال مرحوم آیت الله مصباح یزدی اظهار کرد که غسال یک ابر بدهکار بانکی است که جنازه های روحانیون سرشناس مانند حق شناس ، مصابح یزدی و ... را به خانه خود می برد و غسل می دهد! همان ابرسرمایه داری که چندی پیش بعنوان شریک و معتمد حجت الاسلام پناهیان در پروزه برج سازی حاشیه ساز بود.
✍️آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران ، رئیس حوزه علمیه و ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور چندی پیش در برنامه زنده تلویزیونی با نقل از غسال آیت الله مصباح گفته بود که موقع غسل ، میت چشمانش را گشوده و از سر کرامت نگاهی مهربانانه به غسال انداخته است! صدیقی پس از چند روز با توجه به فشار افکار عمومی با انتشار پیامی از علما ، حوزه ها و مردم عذرخواهی کرد.
✍️دکتر احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به کشف نقش جن گیرها در پروژه نفوذ به میان روحانیون تاکید کرد: بررسی برخی پرونده هایی که در دیده بان شفافیت و عدالت در جریان است نشان دهنده نقشی است که متأسفانه جن گیرها و کهانت ورزان فاسد در سال های اخیر در اتخاذ تصمیمات مرموزانه و ناکارآمدساز و جورافزای برخی از مسئولان و سرشناسان داشته اند. افرادی که در لباس تاجران خیّر و متدیّن به دنبال نفوذ بر علما هستند.
✍️دکتر احمد توکلی تاکید می کند به علما و امراء هشدار می دهیم که به جای معاشرت با ثروت اندوزان با حفظ حقوق و احترام کلی به همه ملت از جمله ثروتمندان با مستضعفان متدین و وطن خواه بجوشند تا سلامت و پاک بمانند و مردم از این طریق در سلامت پاکی سر کنند که پیامبر گرامی فرمود: دو گروه از امّت من هستند که اگر آنها درست شوند امّتم درست می شود و اگر آنها فاسد گردند امّتم فاسد می گردد. پرسیدند: ای رسول خدا دو گروه کدامند؟ فرمود فقها و حاکمان هستند.
✍️غلامعلی حدادعادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رهبر شورای ائتلاف شورای انتخاباتی گروه های اصولگرا مدعی شد که مسلما نظام سلطه راضی نیست که ما در انتخابات ۱۴۰۰ دولتی از جنس مجلس داشته باشیم بعید نیست که مقداری ارز آزاد کنند یا قولش را بدهند یا با معادلات پولی ‌و ‌مالی بازی کنند و قیمت ارز و سکه پایین بیاید و مردم به یک سمت و سوی بروند.
✍️سردار یدالله جوانی معاونت سیاسی سپاه هم تاکید کرد بنابراین فشارهای دوران ترامپ نه تنها قطع نخواهد شد بلکه به نوعی تداوم می‌یابد ، اگرچه ممکن است برای تأثیرگذاری بر انتخابات ایران، گشایش‌های کوتاه‌مدت حاصل شود ‌. نکته مهم این است که در مقابل فشارهای هوشمند بایدن ، ‌ملت ما هم باید به یک مقاومت هوشمندانه دست بزند.
✍️اینکه حدادعادل رهبر شورای ائتلاف انتخابات ۱۴۰۰ مانند بخشی از ائمه جمعه با دریافت بولتن های تحلیلی تحت تاثیر تحلیل سیاسی به چنان جمعبندی از کاهش  ارزش ارز و سکه برای به بازی گرفتن مردم رسیده است اما همسویی سپاه با جریان سیاسی انتخاباتی تحت هر عنوان قطعا انحراف از قانون اساسی و تلاش برای کسب حاکمیت بر ملت تلقی می شود.
✍️براساس اظهارات محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران حکم دادگاه محرمانه نظامی در خصوص پرونده مفاسد سردار عیسی شریفی قائم‌مقام و معاون سردار قالیباف شهردار اسبق تهران ، سردار محمود سیف معاون مالی حجت الاسلام طائب رییس سازمان اطلاعات سپاه و مسعود مهردادی از سپاه قدس صادر شده است. میرلوحی تاکید کرد سردار شریفی در پرونده فساد مرتبط با دو نهاد وابسته به سپاه و قرارگاه خاتم‌الانبیا به ۲۰ سال حبس قطعی و رد مال به ارزش ۴۸۰ میلیارد تومان محکوم شده است.
✍️محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران گفته است که قرارگاه خاتم‌الانبیا و شرکت رساتجارت در جریان قراردادهایی که ۲۲ هزار میلیارد تومان ارزش داشته مرتکب تخلفات گسترده‌ای شده‌اند و مقرر گردید مبلغ ۵ هزار میلیارد تومان به شهرداری تهران عودت گردد  و پس از سه‌ سال‌‌ونیم بررسی پشت درهای بسته جزئیاتی در اختیار اعضای شورای شهر تهران قرار نگرفته است.
✍️مهندس میرسلیم نماینده مجلس و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هم در خصوص پرونده فساد سردار شریفی قائم مقام سردار قالیباف و مدیر هولدینگ یاس تاکید کرد که توسط هولدینگ یاس برای انصراف از پیگیری طرح تحقیق و تفحص مجلس از عملکرد شهرداری تهران دوران مدیریت سردار قالیباف و قائم مقامی سردار شریفی مبلغ ۶۵ میلیارد تومان رشوه به کمیسیون عمران مجلس پرداخت شده است که از دادسرای نظامی قابل استعلام است ، ادعایی که علی رغم اعتراض اعضای کمیسیون مورد پیگیری قانونی قرار نگرفت. ۶ بهمن ۹۹

  تعداد بازديدها: 2754
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=88503
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.