تاريخ انتشار: 18 دي 1399 ساعت 19:10:44
آنچه در آمریکا رخ داد، افراط‌گرایی بود؛ نشان دادند چقدر فشل و سست هستند / دیدیم که یک آدم پوپولیست و ناسالم در ۴ سال چه بلایی سر کشورش آورد / امیدواریم شر آدم‌های کم سواد و دنبال منافع خانوادگی و فردی از کشورشان و دنیا کم شود

رئیس‌جمهور در واکنش به حمله طرفداران ترامپ به ساختمان کنگره گفت: آنچه شب گذشته و امروز در آمریکا رخ داد، افراط‌گرایی بود.

به گزارش «انتخاب»، حسن روحانی که در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت جهاد کشاورزی سخن می گفت افزود: نشان دادند چقدر فشل و سست هستند، بنیانشان بنیان قوی نیست و دیدیم که در این کشورها متاسفانه علی رغم اینکه علم و صنعت پییشرفت کرده عوام گرایی چقدر زمینه دارد. یک آدم پوپولیست چه بلایی سر کشورش در 4 سال آورد. آبروی کشورش را خدشه ‌دار کرد و چه ضربه‌های بزرگی به منطقه، سوریه و فلسطین و یمن زد و می‌بینیم که یک آدم ناسالم وقتی می‌آید و قدرت را در دست می‌‌گیرد چه مشکلاتی را برای کشور و دنیا بوجود می‌آورد.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: امیدوارم این درس عبرت برای همه دنیا باشد و برای حاکمان بعدی کاخ سفید باشد. آنهایی که دو هفته دیگر قدرت را در دست می‌گیرند جبران کنند و ملت آمریکا را به جایگاه خود برگرداند که ملت بزرگی هستند. امیدواریم شر آدم‌هایی که کم سواد در اداره کشور هستند و دنبال منافع خانوادگی و فردی خود هستند، از کشورشان و دنیا کم شود و شاهد شرایط بهتری در منطقه و جهان باشیم.

  تعداد بازديدها: 2160
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=88295
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.