تاريخ انتشار: 16 دي 1399 ساعت 23:13:03
تکرار احمدی نژاد/ ۱۴۰۰

✍️دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور محبوب و منتخب ۸۴ و ۸۸ جبهه اصولگرایی ، حوزه های علمیه و حتی علمای سرشناسی چون مرحوم آیت الله مصباح و مرحوم آیت الله یزدی ، اکثریت فقهای شورای نگهبان و ائمه جمعه اخیرا در خصوص آشوب های تخریبی سال ۸۸ مدعی وقوع اتفاقاتی است که می تواند بسیار جدی و حائز اهمیت باشد.
✍️ادعای احمدی نژاد بعنوان رئیس جمهور مجری انتخابات ، رئیس شورای عالی امنیت ملی و کاندید پیروز ۸۸ در خصوص ایراد اتهام علیه عملکرد بخشی از نیروهای نظامی و امنیتی به دلیل نفرت موجود جبهه اصولگرایی و حامیان دهه ۸۰ نسبت به نامبرده نمی تواند از اهمیت ادعای سازمان دهی ایجاد آشوب های تخریبی و سرکوب اعتراضات توسط گروهی امنیتی بکاهد.
✍️اینکه بسیاری چون مرحوم آیت الله علامه مصباح حمایت از نامبرده را نوعی الهام صادقه و پیروی از احمدی نژاد را پیروی از خدا اعلام کردند یا عالمان بصیر دیگر که احمدی نژاد را هم شاَن انبیا الهی و آغازگر دوران منجر به ظهور منجی می دانستند یا حتی فقهای شورای نگهبانی که در خطبه نماز جمعه و حضور در میتینگ انتخاباتی نامبرده بر وجوب شرعی و عقلی رای به احمدی نژاد تاکید کردند به نظر باید ادعای امروز نامبرده که به فهم احمدی نژاد ، همان دوران باز می گردد را جدی تلقی کرد.
✍️ دکتر احمدی نژاد مدعی است گروهی امنیتی با سازماندهی و تسلیح ارازل و اوباش آماده شدند تا در صورت بروز ناآرامی و اعتراضات مردمی علیه طبقه اشراف نسبت به ایجاد درگیری ، بلوا و آشوب خود خواسته اقدام تا به زمینه برخورد خشن با معترضین را فراهم کنند . مدعی است شخصا در اعتراضات ۸۸ اقدامات جدی و آشکار اینها را رصد کرده است.
✍️ادعای احمدی نژاد اعتراف خود خواسته رئیس جمهور برگزار کننده و پیروز انتخابات ۸۸ است که البته حائز ارزش خبری خاصی نیست چرا که سردار شهید همدانی فرمانده عالی تامین امنیت تهران ۸۸ در مصاحبه با هفته نامه جوان همدان که در خبرگزاری دانشجوی مورخه ۱۸مهر ۹۴ باز نشر داده شد به وضوح توضیح دادند.
*پنج هزار نفر از اشرار و اراذل فعال در آشوب های قبل را شناسایی و تحت کنترل خانگی بودند را فراخوان و عضو سه گردان کردم ، ثابت کردیم اگر بخواهیم مجاهد تربیت کنیم باید چنین افرادی که با تیغ و قمه سروکار دارند را پای کار بیاوریم. یکی از اینها فردی بود به نام ستاری. این ستاری وقتی به جمعیت زد جانباز ۷۰٪ شد و سال گذشته هم به شهادت رسید . همه سینماهای تهران را اجاره کردم . تمام مدارس و حسینیه ها را در اختیار گرفتیم . بچه ها با لباس مشکی در میدان حضور داشتند نزدیک به ۳۰ هیئت را هم که با من مرتبت بودند آماده کردیم و گفتم دسته ها را به سمت میدان دانشگاه بیاورید در روز عاشورا همین سه گردان غائله را جمع کردند.
✍️اینکه احمدی نژاد که بود و در روزهای پیری مدعی چه اتهاماتی است قطعا برای هیچ کس مهم نیست اما اینکه چرا در ۸۴ علی رغم وجود گزینه های معقول مانند سرلشکر رضایی ، سردار قالیباف ، دکتر ولایتی ، دکتر حداد عادل و ... به احمدی نژاد رسیدند شاید برای درک عناصر انتخابی امروز و فهم چرایی کم و کیف گزینه احتمالی انتخابات ۱۴۰۰ و البته تاثیر گذاری که بعنوان انتخاب مردم در شکل گیری روند تصمیمات و اتفاقات روزها و سال های پس از انتخابات ۱۴۰۰ خواهد داشت بسیار حیاتی باشد.
✍️ایران امروز علی الظاهر بی توجه به حذف جریان ترامپیسم از رهبری آمریکا در شرف اعلام عملی آمادگی ورود به صحنه نبرد رویارو است . مجلس یازدهم همراه با منویات فرماندهان عالی نظامی با تبدیل پیش بینی مقام معظم رهبری به قانون الزام به نابودی اسرائیل هم عملا گام اول را برداشته است . مجموعه تصمیم گیری که با انتخاب رئیس جمهوری با هر میزان رای بعنوان منتخب مردم می تواند تکمیل گردد ، وضعیتی که حتی در ماه های پایانی روحانی قابل دسترس تا رئیس جمهور بعد وارث روحانی هم شناخته شود.
✍️مقام معظم رهبری بارها و بارها اثبات کرده اند که با درک عمیق تبعات غیر قابل جبران ناشی از جنگ می توانند به درایت قابل اعتمادی بر لبه جنگ و صلح ایستاده و دولت های مقابل را حتی در مقطع حاکمیت مثلث شیطانی ترامپ ، نتانیاهو و بن سلمان ناچار از پذیرش بخشی از نرمش و عقب نشینی محترمانه وادار کنند ، تسلطی که شاید حتی برای بسیاری از ما حداقل در حادثه کنسولگری ایران در مزار شریف ، حادثه منا و ترور سردار سلیمانی قابل تصور نبود.
لذا اطمینان دارم که وجود رهبری کاریزماتیک بعنوان فرمانده کل قوا حتما می تواند مهمترین مانع هر تصمیم عجولانه باشد شرایطی که با رئیس جمهوری معقول حتما به نفع منافع بلند مدت کشور تقویت خواهد شد. ۱۶دی۹۹

  تعداد بازديدها: 3107
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=88277
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.