تاريخ انتشار: 13 دي 1399 ساعت 23:41:46
ویروس ترامپیسم تهران

✍️اکنون که در وانفسای مبارزه با کرونا خبر غرور انگیز مرحله تست انسانی اولین واکسن ایرانی اعلام و با اعمال قرنطینه کاهش تردد و طرح محله محور کشوری شهید سلیمانی به نتیجه عالی خروج کامل کشور از وضعیت قرمز رسیدیم متاسفانه باید شاهد نظریه پردازی امثال سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه و متعاقبا خبر تجمع خودجوش!؟ چند نفره برای مقابله با استفاده از واکسن تولیدی سایر کشورها بعنوان طرح توطئه صهیونیستی مقابل وزارت بهداشت مملکت باشیم.
✍️اینکه وزیر صم و بکم است بماند ، اینکه نیروی انتظامی تهران مانند مورد تعویض غیرقانونی پلاک خیابانی به نام مرحوم شجریان توسط عناصر خودسر البته خودجوش چون تمامی سال ها جسارت برخورد ندارد هم بماند ، اما شاید سوال جدی است اگر بپرسیم عناصر ابن جریان چرا باید همصدا با شیطانی به نام ترامپ به بهانه کرونا سازمان بهداشت جهانی را مورد فحاشی قرار دهند!؟
✍️آخرین تلاش آمریکای ترامپ برای تصویب بند پیگیری تحریم ایران در بودجه سالانه سازمان ملل علی رغم بی تفاوتی کشورهایی مانند عراق شکست خورد ، شکستی که برای ریاست و مجموعه مدیریت سیاسی تلویزیون و رسانه های همسو خوش نیامد ، بطوریکه تلویزیون ایران حاضر به انتشار خبر آخرین شکست ترامپ در اعمال فشار به ایران جایگاهی نداشت.
✍️شاید علی عسکری رئیس اجرایی سازمان در میهمانی شاه آبادی برادر همسرش که بر حسب اتفاق معاونت تلویزیون هم هست میهمان بوده و خبر آخرین شکست بین المللی ترامپ در موضوع ایران را نشنیده باشد. شاید خبر آخرین شکست اقدام ضد ایرانی ترامپ در سازمان ملل به نظریه پردازی و تجمع عناصری مبتلا به ویروس ترامپیسم وطنی علیه سازمان بهداشت جهانی کشیده باشد؟
✍️اگر مقامات مسئول کشورمان با مشاهده تصاویر سیلی افسر پلیس کشورمان به صورت بانوی افغانی همزمان و از سر غیرت می مردند به فرمایش مولا علی ابن ابی طالب علیه السلام بر ایشان هرجی نبود ، اما چه باید کرد که همه زنده و به ذکر صفات فرمانده غیرتمند شهید مدافع نوامیس مردم در سوریه ، عراق ، لبنان ، افغانستان و یمن مشغولند هر چند براساس آخرین خبر اعلام شده پلیس در صدد شناسایی هویت تصویر بردار صحنه سیلی افسر پلیس به صورت بانوی افغانی است تا در صورت اثبات سناریو سازی با نامبردگان برخورد گردد.
✍️باز پخش فیلم مامور لباس شخصی که در معبر عمومی و حضور تعدادی زیادی از مردم به جوانی غیر متعادل شلیک می کند علی رغم مشخص نبودن زمان درگیری تکاندهنده و همچنان نیازمند توضیح فرمانده عالی پلیس به افکار عمومی است ، هر چند اگر پلیس و جوان سیاه بخت در یکی از خیابان های آمریکایی یا لااقل اروپایی بودند حداقل تلویزیون در محکومیت پلیس و سیستم آمریکا یا همدردی با مردم مظلوم ایالات متحده صدها بار نسبت به پخش فیلم مذکور از تمام شبکه ها اقدام کرده بود ، یا لااقل برخی نمایندگان شریف مجلس شورای اسلامی چند نطق پیش از دستور را به بیان این سطح از خشونت علیه مردم مظلوم آنریکا از طریق تریبون مقدس مجلس افشاء و به گوش جهانیان می رساندند.
✍️سردار قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی که از سابقه ۱۰ سال خدمت در فرماندهی ناجا و ۱۲ سال خدمت در ریاست شهرداری تهران برخوردار است همزمان با دکتر محمود احمدی نژاد شهردار و رئیس جمهور منتخب و محبوب نهم و دهم جبهه اصولگرایی جهت اطلاع گیری میدانی به یکی از محلات تهران رفتند . احمدی نژاد در محله شوش و قالیباف در محله امام زاده یحیی مهمان سرزده اهالی چند خانه شدند تا از نارسایی خدمات دولت مانند مبلغ یارانه پرداختی بپرسند. ۱۳دی۹۹

  تعداد بازديدها: 2785
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=88239
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.