تاريخ انتشار: 29 آذر 1399 ساعت 23:01:19
بسیج همدلی و همصدایی ملی

✍️مقام معظم رهبری تاکید فرمودند: مسئولان نباید این اتحاد و همصدایی مردم را از بین ببرند و ملت را تکه‌تکه کنند بلکه باید هر سه قوه بویژه رؤسای آنها با هم‌افزایی و همکاری ، اتحاد ملی را روز به‌روز تقویت کنند ، اختلافات خود را با مذاکره با یکدیگر حل کنید مگر نمی‌گویید باید با دنیا مذاکره کرد آیا نمی‌شود با عنصر داخلی مذاکره و اختلافات را حل کرد؟
✍️اقدام به همدلی و پرهیز از اختلاف افکنی شاید بزرگترین آرزوی تحقق نیافته و حسرت امام خمینی (س) هم بود چرا که هرگاه به وحدت کلمه توصیه و تاکید می فرمودند متاسفانه شاهد فوران آتش زیر خاکستر برخی جریانات فکری و سیاسی بودیم ، کینه های شتری که حتی در دوران درگیری کشور در جنگ یک لحظه فروکش نکرد و شاید کینه این رذیله اخلاقی تنها موضوع بالنده و پایدار در چهار دهه کشورمان باشد.
✍️شاید سوال درست این است که ریشه کینه متقابل دو جناح کشور از کجا است؟ چرا کینه و نفرت متقابل حتی بین هم بندان زندان ساواک جاری بود؟ چرا علی رغم ابراز عشق و ارادت تام افراد دو جریان اصلی قدرت سیاسی و مذهبی خدمت امام و رهبری عملا هرگز پذیرای توصیه و حتی حکم به تکلیف شرعی مبتی بر همدلی و پرهیز از اختلاف افکنی نبوده و نیستند؟
✍️امروز علی رغم تاکید رهبری بر پرهیز از اختلاف افکنی شاهدیم که متاسفانه بخشی از مطبوعات تیتر اصلی خود را به ایراد اتهام خدمت تا نوکری برای دشمن علیه جریان مقابل کوک کردند ، گویی که خطاب چهارشنبه رهبری به هیچ مقام و مسئولی نیست ، گویی که جز ایستادگی در برابر حکم رهبری نظام وظیفه و مسئولیتی نداشته و ندارند . شاید مناسب باشد اگر بیاندیشیم مسئولیت این حد از ابراز گستاخی و جسارت برای مقابله آشکار با فرمان به وحدت رهبری نظام از کجا است؟
✍️آیا دستگاههای ذی ربط واقعا خطر ناشی از اقدام بسیج یکپارچه تخریب صبحگاهی علیه رهبری سیاسی و مذهبی نظام را در حد و اندازه افعال و کردار جوانانی از جنس نوید افکاری و حتی روح الله زم نمی دانند؟ چرا در برابر این حجم از ستیزه جویی آشکار با رهبری نظام ساکتند؟ آیا برخی عناصر مستقر در قدرت بیش از چند جوان هیجان زده معترض کف خیابان نیست؟
✍️مقام معظم رهبری به صراحت خطاب با مسئولین و مقامات کشور علی الخصوص سران قوا فرمان مذاکره حضوری به جای هیاهو و تریبون گردانی دادند ، تمامی ارکان حکومت را به پرهیز از اختلاف افکنی و اعتماد سوزی عمومی فرمان دادند ، چنانکه قبلا نیز تاکید فرموده بودند اختلاف افکنی از مصادیق بارز خیانت به مردم و ایران است ، بنابراین کمترین انتظار از دادستان کل کشور و مراجع امنیتی برخورد قاطع و آشکار با جریان ها و عناصری است که کما فی السابق بر آتش اختلاف و کینه ورزی می دمند.
✍️امروز که در آستانه ی تغییر سکانداری قدرت ایالات متحده آمریکا قرار داریم سیستمی که در این انتخابات هم اثبات کرد اجازه تفرقه افکنی و اعتماد سوزی را به هیچ کس حتی رئیس جمهور مستقر نخواهد داد . ما نیز به فرمایش رهبری بیش از گذشته نیازمند همدلی و همصدایی ملی هستیم ، لذا بر تمامی عاشقان ایران و رهروان واقعی ولی فقیه فرض است که هر صدای منافقانه تفرقه افکن را در نطفه خفه کرده و مورد برخورد قرار دهند.
✍️همانطور که رهبری تاکید فرمودند خنثی سازی و رفع تحریم دو روی یک سکه هستند که در تحقق عزتمندانه هر دو نمی توان و نباید حتی یک ساعت تاخیر داشت که تحقق هر کدام قطعا طی راه پیشرفت دیگری را تسریع می کند . باید مردم شریف و نجیب ایران اسلامی دست در دست هم همت گمارده تا بسیج صبحگاهی نافرمانی علیه فراخوان به وحدت و همدلی رهبری را با بسیج به همدلی و همصدایی ملی پاسخ گفته و پرچم ایرانی یکپارچه را به اهتزاز پیروزی در آوریم. ۲۹آذر۹۹

  تعداد بازديدها: 4148
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=88068
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.