تاريخ انتشار: 25 آذر 1399 ساعت 23:23:09
میزان سهم ایران یا ۴٪ مورد نظر سردار قالیباف

✍️روزنامه فرهیختگان تیتر دوم امروز را به جمله ۸۴٪ ثروت دنیا تنها در اختیار ۱۲٪ از مردم جهان اختصاص داده است ، یعنی بالغ بر ۸۸٪ مردم در این معادله نابرابر و مبتنی بر فساد ساختاری حاکم بر نظام سلسله مراتبی سیاسی-اقتصادی جهانی تنها مالک ۱۶٪ از ثروت و قدرت هستند در حالی است که سردار قالیباف با شعار مبارزه با حاکمیت ۴٪ بر سرنوشت ۹۶٪ وارد رقابت انتخابات ریاست جمهوری۹۶ شده بود.
✍️اما حاکمان ۴۲ ساله مناصب مدیریتی کشور قطعا می دانند حتی با برخورداری از خلق و خوی حسنه فردی به دلیل دخالت مستقیم در اتخاذ تصمیمات ، اقدامات و برخورداری از منافع مدیریتی نمی توانند ادعای تعلق به بدنه ۹۶درصدی جامعه را هم داشته باشند .  مدیران مذکور علی الخصوص دارندگان پیوستگی مدیریتی قطعا در حلقه ۴درصدی تعریف می شوند.
✍️کلنگ کمیته امداد که بی توجه به ساز و کار مستقر بهزیستی به زمین زده شد یا طرحهای تکمیلی متعدد پرداخت نهایتا به فرمایش ریاست مجلس ما را به جامعه دو قطبی ۴٪ بر ۹۶٪ رسانده است ، شرایطی که بنابر ادعای سردار ، خرید اقساطی نه برای تهیه خانه ، اتومبیل ، جهیزیه و حتی گوشت که باید صرف خرید نان روزانه احتمالا آلوده به اسکونت و نزول شود.
✍️دکتر فلاحت پیشه رئیس قبلی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی  مجلس شورای اسلامی سال گذشته مدعی بود: علاوه بر تقدیم چند هزار شهید مدافع حرم باید تکلیف کم و کیف هزینه کرد ۳۰ میلیارد دلار تخصیصی به دفاع هفت ساله از سوریه در برابر معارضه و سپس مقابله با داعش مشخص شود که با جایگزینی حجت الاسلام ذوالنور بجای دکتر فلاحت پیشه در ریاست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادعای مذکور پیگیری نشد و طبیعتا نیازمند پاسخگویی و توصیح هم نیست.
✍️اینکه ضرورت حفظ و گسترش عمق استراتژیک کشور در اقصی نقاط جهان با اتکاء بر چه گزینه هایی می تواند و باید پیگیری شود قطعا نیازمند مطالعه و پاسخگویی مستمر مراکز مسئول ذی ربط است ، اما اینکه نسبت هزینه پرداختی بابت حفظ و گسترش عمق استراتژیک که بنابر ادعای دکتر فلاحت پیشه یک موردش ۳۰ میلیارد دلار است و تامین حداقل معاش زندگی مردم ۹۶درصدی کشورمان چیست ، باید به جد مورد مطالعه و بررسی قرار گیرد تا به فرمایش سردار شاهد ابتلاء کشور به خرید اقساطی نان نباشیم.
✍️فرهیختگان به جد هشدار می دهد که جهان با اصرار به ادامه ی روند موجود که به مالکیت نابرابر ۱۲٪ مردم بر ۸۴٪ ثروت جهان منجر شده است می تواند به شرایط ما مبتلا شده و بنابر ادعای سردار قالیباف شاهد حاکمیت ۴٪ بر ۹۶٪ هم باشد . دیروز روحانی در پاسخ با سوالی تاکید کرد: طی سال های اخیر بار مسئولیت سخت ترین شرایط قرن را به دوش می کشیم . اما در مورد میزان سهم ایران یا ۴٪ مورد نظر سردار قالیباف در شکل گیری سخت ترین شرایط قرن ، پیشروی دولت و مردم ایران چقدر است؟ ۲۵آذر۹۹

  تعداد بازديدها: 3273
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=88022
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.