تاريخ انتشار: 18 آذر 1399 ساعت 22:01:03
همصدا با محور صهیونیسم و وهابیت

✍️ران درمر سفیر اسرائیل در آمریکا روز دوشنبه در گفتگو با ام اس ان بی سی گفت چیزی که شب ها من را بیدار نگه می‌دارد فروش F-35 به امارات نیست بلکه این ایده است که ممکن است بایدن به توافق هسته‌ای با ایران بازگردد . نیکی هیلی سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل هم بخش اول صحبت های درمر در خصوص ایران را در توئیتی بازنشر داد.
✍️آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد و عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: برخی هنوز فکر می کنند که با برجام می توان به پیشرفت علمی رسید! نکته جالب اینکه جریان فکری کیهان که همراه هفتگی امثال علم الهدی هم هست در تیتر اصلی نوشت: پایان امتیاز دهی یکطرفه با نصب سانتریفوژهای پیشرفته البته کیهان حتما قادر نیست بنویسد سانتریفوژهای پیشرفته IR2 - IR6 - IR8 در ۹۹ - ۹۴ تحقیق ، طراحی ، تولید و در سطح آبشار ۶۴ عددی نصب و مورد آزمایش زیر بار قرار گرفتند.
✍️باز پخش سخنان مناظره انتخاباتی سال ۹۲ دکتر ولایتی وزیر اسبق امور خارجه و مشاور عالی امور بین الملل مقام معظم رهبری خطاب به سعید جلیلی مسئول سومین تیم مذاکره کننده با ۱+۵ که طی پنج سال مذاکره بی نتیجه باعث ارجاع پرونده هسته ای ایران از شورای حکام به شورای امنیت و صدور شش قطعنامه پی در پی تحریمی علیه ایران بود بسیار جالب توجه است.
✍️دکتر ولایتی عضو هیات عالی نظارت بر اجرای برجام پس از برشمردن اشتباهات فاحش و پر هزینه مذاکره بی ثمر دوران جلیلی که مقام معظم رهبری نیز فرمودند "برای مذاکره مذاکره نمی کنیم" تاکید کرد شما که حتی مذاکره در روابط بین الملل را نمی دانید . هر چند جملات معترضه حداد عادل ، قالیباف ، رضایی و دیگر کاندیداها هم خطاب به جلیلی که اینروزها مشغول فعالیت زود هنگام انتخاباتی است هنوز بسیار شنیدنی است.
✍️دیروز مقامات عالی عربستان و امارات از تلاش ۱+۴ و تصمیم رئیس جمهور بایدن برای بازگشت آمریکا به برجام که مستلزم لغو ابتدایی تحریم های یکجانبه علیه جمهوری اسلامی ایران است به شدت ابراز نگرانی و از بایدن خواستند در بازگشت به برجام شرایط ، منافع و امنیت کشورهای مذکور را هم در نظر داشته باشند.
✍️اینکه جریان فکری ضد برجام در داخل بدون هیچ پرده پوشی و ملاحظه خاصی همصدا و همزمان با مثلث جدید اسرائیل ، عربستان و امارات که در هفته های گذشته رابطه رسمی با اسرائیل را آشکارا کردند همچنان به موضع گیری مشترک علیه برجام اصرار داشته و از هیچ دروغ پردازی نیز ابا نمی کنند باید احساس خطر کرد . باید مراکز امنیتی مسئول با جریان همصدا با اسرائیل و عربستان بعنوان پایگاه صهیونیسم و وهابیت نسبت با قاطعیت برخورد کنند.
✍️باید همه بدانیم و هوشیار باشیم که محور صهیونیسم - وهابیت با صحنه گردانی خبیثی به نام ترامپ در ایجاد دل مشغولی چند ساله برای جمهوری اسلامی ایران موفق و چراغ خاموش امروز اسرائیل را به مرزهای کشورمان رساندند ، امروز هم در صددند با ممانعت از بازگشت بایدن به برجام که مستلزم لغو تحریم ها و جنگ اقتصادی است جمهوری اسلامی ایران را در شرایط پر فشار مذکور زمین گیر کنند.
✍️شاید بر همین اساس فرضیه ترور پر ابهام شهید دکتر فخری زاده که قطعا ضربه سنگین و غیر قابل جایگزینی برای صنایع دفاعی کشورمان محسوب می شود برای ایجاد انحراف افکار عمومی و مراکز مسئول از همصدایی آشکار ضد برجامی جریان داخلی و مثلث اسرئیل ، عربستان و امارات حائز اهمیت باشد.
✍️شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی تاکید کرد: بسیاری از قاچاقچیان مواد مخدر و سرکرده‌های سازمان‌های جنایی در اسرائیل در کنار سازمان امنیتی اسرائیل موساد در صدد انتقال مرکز فعالیت منطقه ای خود به امارات هستند به نقل از یک مقام عالی امنیتی اسرائیل هم تاکید شد: باید ایران را در اموری دیگر مشغول و از صحنه ورود اسرائیل به منطقه و حوزه پیرامونی دور نگاه داشت تا ایجاد پایگاه های منطقه ای جدید اسرائیل با سهولت بیشتری ممکن و مورد بهره برداری قرار گیرد.
✍️امروز که جریان داخلی همصدا با محور صهیونیسم و وهابیت به هر بهانه بر طبل آغاز درگیری مستقیم و جنگ بجای ناچار سازی آمریکا به لغو تحریم ها و بازگشت به برجام می کوبد و حتی راهبرد صبر استراتژیک و نرمش قهرمانه ابلاغی مقام معظم رهبری را با صدای بلند به سخره گرفته ، بر مقامات و مراکز عالی امنیتی کشورمان است تا در چارچوب تکالیف قانونی و شرعی محوله نسبت به برخورد جدی و بی مماشات با دنباله داخلی دشمن اقدام کنند.

  تعداد بازديدها: 3462
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=87948
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.