تاريخ انتشار: 14 آذر 1399 ساعت 22:17:16
تیم پزشکی آیت الله

✍️سردار قالیباف رئیس مجلس در نشست خبری تلویزیون با اعلام اینکه بین مردم هستم . از ناتوانی بخشی از مردم ایران در خرید نان گفت بی آنکه بداند حداقل طی سه دهه گذشته در روزهایی که سردار پس از فرماندهی نیروی انتظامی به ۱۳ سال شهرداری تهران رسید [...] محلات زیادی در میانه تهران بودند و هستند که سفره ی خالی مردمانش به توزیع نان صلواتی رنگین بود.
✍️ایکاش قالیباف بی خالی از نشان دفاع مقدس {متوجه بود) که در تمام ۱۳ سال دوران شهرداریش مردم منطقه کوچکی در تهران با بیش از ۴۳۰۰ شهید همچنان محرومترین بود.
محله مردمی شریف که از مقامات کشور و شهرمان جز عهد شکنی ندیدند مردمان شریفی که دکتر خلبان سردار قالیباف ریش تراشیده کاپشن چرم شکولاتی پوشیده انتخابات ۸۴ را به حرمت برادر شهیدش بدرقه کردند.
✍️دیروز خبر و تکذیب خبر شدت یافتن بیماری آیت الله مصباح یزدی پدر معنوی گروههای انتخاباتی اصولگرا فارغ از اینکه مایه نگرانی یا آرامش چه کسانی است اما حائز نکته خاص و مهمی بود.
دکتر لنکرانی وزیر بهداشت دولت احمدی نژاد و دکتر محمدی بعنوان رئیس و عضو تیم پزشکی و کادر درمانی آیت الله ضمن تاکید بر هشیاری ایشان فرمودند که مراقبت ویژه و مراحل درمان تحت نظر تیم پزشکی و کادر درمانی در منزل پیگیری و انجام می شود و جای نگرانی نیست.
✍️اینکه روند درمان بیماری حضرت آیت الله مصباح یزدی تحت مراقبت تیم پزشکی و کادر درمانی ویژه کار را برای آیت الله به کجا می رساند حداقل برای من که طی ۴۲ سال گذشته هرگز به صحت و سلامت باورهای سیاسی آیت الله باور ندلشته و ندارم حائز توجه و اهمیت نیست اما همزمانی انتشار گزارش لحظه به لحظه اقدامات تیم پزشکی درمانی آیت الله در شرایطی که روزنامه های جریان معتقد و متاثر از آیت الله بر طبل ناتوانی دولت در ارائه خدمات و سرگردانی مردم مستاصل در پشت درهای مراکز بیمارستانی و داروخانه ها می کوبند جالب توجه بود.
✍️سردار قالیباف در نشست تلویزیونی تاکید کرد مصوبه راهبردی مقابله با تحریم هرگز در صدد خروج از برجام نیست ، بلکه در چارچوب مواد ۳۶ و ۳۷ مندرج در برجام که به ایران حق مقابله می دهد تنظیم شده است . خدا را شکر که بالاخره به همین اندازه به قدرت درونی مکانیسم برجام در حفظ و گسترش حقوق حقه ایران اشاره کردند.
✍️ایکاش مجلس هم بداند که دکتر محمد جواد ظریف طراح کار بلد برجام که باید همزمان در جبهه بیرونی با شش تیم قدرتمند جهان می جنگید و در داخل مراقب خجنرهای زهر آلود همصدایان ۱+۵ بود و برجام را چنان بسته است که حتی مجلسیان یازدهم ضد برجام هم می توانند با اتکا بر آن بتازند قطعا بیش از همه نسبت به ظرفیت برجام در زمین گیری آمریکا و احقاق حقوق حقه ی ایران واقف است و می توانستند با اتکا بر دیپلمات کاربلد ایران بهترین را تصویب کنند.
✍️خبرگزاری فارس با جهت گیری منفی به نقل یکی از گزینه های مندرج در یک نظر سنجی اکونومیست نوشت: فقط ۳۵٪ مردم آمریکا معتقدند که بایدن می تواند به برجام باز گردد ، در حالیکه می توانست به سایر گزینه های پر تعداد نظر سنجی هم اشاره کند اصولا تحلیل نتایج نظر سنجی با بررسی نتایج تمامی گزینه هایی که بطور مکمل طراحی و مورد سنجش قرار می گیرند ممکن است ، مثلا اکثر مردم مورد سوال گفتند با شنیدن نام جمهوری اسلامی ایران کلمات جنگ ، خشونت ، سلاح اتمی و ... به ذهنشان خطور می کند. ۱۴آذر۹۹

  تعداد بازديدها: 3088
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=87907
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.