تاريخ انتشار: 11 آذر 1399 ساعت 23:21:07
تغییرپذیری حتی در طالبان

✍️طالبان هنوز روی اول سکه داعش است ، جانوران خونریزی که در روزهای نچندان دور افغانستان را ویران و دیپلماتهای کنسولگری ایران در مزار شریف را قتل عام نمودند . اما امروز در لباس هیات دفتر سیاسی طالبان با حضور در سفارت کشورمان ضمن محکوم کردن ترور محسن⁧ فخری‌زاده نسبت به مقام دانشمند هسته‌ای ایران ادای احترام کردند.
✍️بنابراین اگر فردا روزی هم هیات سیاسی داعش جهت شرکت در مراسم سفارت ایران در دمشق حضور یافته و بهترین ها را برای مردم و دولت ایران آرزو کنند حتما نباید شگفت زده شد همانطور که بارها و بارها امام خمینی (س) و مقام معظم رهبری تاکید فرمودند اگر آمریکا هم به اصلاح خود پرداخته و به حقوق حقه ی جمهوری اسلامی ایران احترام بگذارد حتما می توانیم با حفظ منافع و البته اختلافات از روابط متقابل محترمانه برخوردار باشیم.
✍️آندره آلت رئیس مجمع مدیران موسسات آموزش عالی آلمان با ارسال نامه ای خطاب به مقام معظم رهبری مراتب نگرانی عمیق خود را از وضعیت نگهداری در سلول انفرادی و اجرای مراحل حکم اعدام پزشک با تابعیت ایرانی - سوئدی اعلام کرد که حتما بعنوان عملی انساندوستانه می تواند فارغ از موضوع جرم اقدامی مورد تقدیر باشد ، مشروط براینکه انجمن های مذکور بدون احساس نژادپرستانه و برای حفظ سلامت و جان همه انسان ها دغدغه داشته و اقدام کنند ، چیزی که در مورد شهدای هسته ای کشورمان علی الخصوص شهید فخری زاده قابل مشاهده نیست.
✍️سال ها پیش در پاسخ به گلایه سفارت یکی از مقامات ژاپنی از لحن بیانیه NGO ایرانی که به کشته های مردم ناکازاکی و هیروشیما ژاپن بی توجه بودند تاکید کردیم برای کشته شدگان مردمی گریه می کنیم که برای کشته شدگان ما گریه کنند در واقع نباید و نمی توانیم فارغ از درک مناسبات سیاسی و اجتماعی رفتار و اقدامات دیگران را صرفا مبتنی بر ارزش های انسانی تلقی و تعبیر کنیم.
✍️جنجال خبری این هفته صهیونیسم در مورد حمله به یکی از پایگاه های ایرانی مستقر در خطوط مرزی سوریه - عراق و شهادت هفده نظامی و فرمانده ایرانی دیروز از سوی مقامات مسئول کشورمان تکذیب شد ، چنانکه سردار شریف سخنگوی ارشد سپاه با صدور بیانیه ای متن منتسب به سردار سلامی فرمانده کل سپاه در خصوص اعلام زمان بندی آغاز درگیری با اسرائیل و ... را تکذیب کرد.
✍️نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی که به چهره افراطی ضد برجام و دولت شناخته می شود ، دیروز در اظهاراتی متفاوت و البته بسیار هوشمندانه و دقیق تاکید کرد به خدا به روحانی و وزرایش رای نداده‌ام ، اما تخریب اینها چه سودی دارد . تظاهرات و آتش زدن عکس بایدن حمایت از ترامپ است . ایران نباید از برجام خارج شود تصور می کنم اظهارات نقوی حسینی را بتوان تبعیت شجاعانه و هوشمندانه از فرمان رهبری در تقبیح تهاجم و تخریب رئیس جمهور تعبیر کرد.
✍️همزمان با تلاش عناصر افراطی
در ایران مانند رسایی ، کریمی قدوسی ، شریعتمداری ، پناهیان و ... در اتهام سازی ترور شهید فخری زاده علیه دولت و شخص رئیس جمهور ایران شاهد شکل گیری جریان دوم خبری تخریبی علی نهادهای امنیتی علی الخصوص سپاه هستیم . بنابراین از لحظه انتشار خبر ترور دو جریان خبری تخریبی مانند دو لبه قیچی علیه جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت.
✍️جریان خبری تخریبی اول متاسفانه با نقش آفرینی آشکار عناصر داخلی مذکور مسئولیت اتهام سازی تخریبی علیه دولت را بعهده داشته و جریان دوم با منشاء بیرونی همانطور که در یادداشت کانال خبری آزادی منتشر شد مسئول ابهام آفرینی و اتهام سازی علیه نهادهای امنیتی و سپاه بعنوان مسئول ترور شهید فخری زاده هستند . دو جریان تخریبی علی الظاهر متقابل که مانند دو تیغه قیچی اعتماد مردم به حاکمیت را نشانه رفتند.
✍️ایجاد جریان های خبری تخریبی بر سیل ابهامات موج سواری کرده و چون موریانه به جویدن پایه های اعتماد اجتماعی می پردازند ، چنانکه دو جریان خبری مذکور دقیقا با تکیه بر ابهامات مرتبط با گزارش ترور در حال جولان و تخریب اعتماد عمومی هستند . بنابراین ضروری است همانطور که در یاداشت های قبل اشاره شد مراکز مسئول نسبت به توضیح و تشریح دقیق صحنه ترور اقدام  تا موج سواری جریان خبری تخریبی سهل الوصول نباشد. ۱۱آبان۹۹

  تعداد بازديدها: 3188
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=87873
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.