تاريخ انتشار: 27 آبان 1399 ساعت 23:57:32
وزیر اسرائیلی: ایرانی ها نباید احساس راحتی کنند / آنها باید نگران حمله ترامپ به سایت هسته ای شان باشند

«یووال اشتاینیتیز» وزیر انرژی اسرائیل امروز(سه شنبه) گفت: «ایران باید نگران اخباری باشد که درباره درخواست دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برای طرح گزینه هایی مبنی بر حمله به یک سایت هسته ای در ایران مطرح شده است». اشتاینیتیز پس از طرح ادعاهایی مبنی بر نقشه ترامپ برای حمله به یک سایت هسته ای در ایران در دو ماه باقی مانده دولت خود، افزود: «ایرانی ها نباید احساس راحتی کنند».

«یووال اشتاینیتیز» وزیر انرژی رژیم صهیونیستی امروز(سه شنبه) گفت: «ایران باید نگران اخباری باشد که درباره درخواست دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برای طرح گزینه هایی مبنی بر حمله به یک سایت هسته ای در ایران مطرح شده است».

به گزارش  شفقنابه نقل از آرتی عربی، اشتاینیتیز پس از طرح ادعاهایی مبنی بر نقشه ترامپ برای حمله به یک سایت هسته ای در ایران در دو ماه باقی مانده دولت خود، افزود: «ایرانی ها نباید احساس راحتی کنند».

وی در گفتگو با رادیو ارتش اسرائیل با اشاره به اینکه از روند رایزنی های روز پنج شنبه در این خصوص آگاهی نداشته است، گفت: «اگر من ایرانی بودم، پس از این گزارش احساس راحتی نمی کردم».

وی ادامه داد: «بسیار مهم است که ایرانی ها بدانند که اگرناگهان به سمت سطوح بالایی از غنی سازی اورانیوم گام بردارند، ممکن است با قدرت نظامی آمریکا و چه بسا کشورهای دیگر روبرو شود».

پیشتر روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارنوت به نقل از یک مقام آمریکایی مدعی شده بود که ترامپ روز پنج شنبه گذشته با مشاوران ارشدش درباره امکان حمله به سایت نطنز ایران رایزنی کرده است اما آنها این گزینه را ناکام گذاشتند.

با این حال ایران نیز در مقابل گفته است که هرگونه اقدام آمریکا علیه ملت ایران با پاسخ کوبنده همراه خواهد بود.

  تعداد بازديدها: 1059
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=87731
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.