تاريخ انتشار: 19 آبان 1399 ساعت 19:32:21
توئیت مقام معظم رهبری

✍️دفتر حفظ آثار رهبری پس از اعلام پیروزی بایدن به نقل از معظم له به انگلیسی توئیت کرد اوضاع در ایالات متحده و آنچه آنها خود در مورد انتخابات خود می گویند یک نمایش است! این نمونه ای از چهره زشت لیبرال دموکراسی در ایالات متحده است صرف نظر از نتیجه یک چیز کاملاً واضح است سقوط قطعی سیاسی ، مدنی و اخلاقی رژیم ایالات متحده است.
✍️انتخابات ۵۹ آمریکا حتما به مراتب بهتر از دوره ۵۴ الگور و بوش در ۲۰۰۰ تمام شد ، چنانکه بخشی از بزرگان جمهوریخواه طی دو روز گذشته همزبان با سران بسیاری از کشورها پیروزی بایدن را تبریک گفتند که به معنای اتمام اشتباهی به نام ترامپ است.
✍️برخی در ایران پس از چهار سال همصدایی و همراهی تمام قد با اقدامات ضد ایرانی ترامپ در تخریب برجام مانند ۲۰۱۶ در صدد مقدس نمایی نتیجه انتخابات هستند لذا ضمن یکسان خوانی ترامپ - بایدن از شکست ترامپ به انتقام الهی از آمر قتل سردار سلیمانی نام می برند چنانکه احمدی نژاد منتخب جریان اصولگرایی (۹۲-۸۴) با ارسال نامه به ترامپ نوشته بود انتخاب شما برخلاف روال معمول و خارج از اراده جریان پشت صحنه و هیات حاکمه آمریکا است.
✍️اینکه جریان اصولگرایی بایدن را پوست اندازی ترامپ بدانند مشکلی نیست ، ادعایی که پاسخگوی مشکلات کشورمان هم نیست چرا که مشکل ۴۲ ساله ایران در موضوع آمریکا علاوه بر سلطه طلبی این کشور به سرگردانی و بلاتکلیفی ایران در تنظیم یک راهبرد مشخص در موضوع آمریکا باز می گردد چنانکه توئیت انگلیسی مقام معظم رهبری به فروپاشی اصول اخلاقی و دمکراسی آمریکا تاکید داشت.
✍️شاید مناسب بود مراکز وابسته به دفتر رهبری طی سنوات گذشته به بررسی و مطالعه آثار و تبعات پیامهای ارسالی معظم له خطاب به جوامع غربی می پرداختند تا موارد جدید با تکیه بر تجربیات گذشته طراحی ، تنظیم و با اهداف مشخص ارسال می شد چنانکه احمدی نژاد در ارسال نامه های متعدد به رئیس جمهور آمریکا و سایر مقامات همواره بی پاسخ بود ، یا ترامپ در نامه ارسالی به واسطه نخست وزیر ژاپن ناموفق عمل کرد . مگر اینکه هدفش را نمایش بن بست گفتگو با ابران اعلام کرده و ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی را توجیه کند.
✍️برخی مقامات کشورمان عهد شکنی و اعمال تحریم حداکثری را نعمت الهی نامیدند ، شاید به همین دلیل نگران پیروزی بایدن هم بودند . البته شاید به امید نزول نعمات فراوان از جنس تحریم دست به دعا هم باشند.
✍️احمدی نژاد رئیس جمهور منتخب اصولگرایی که حتی با یوسف نبی شبیه سازی شد در نامه ۲۰۱۶ معتقد بود ترامپ نشان غلبه ی خواست و اراده مردم آمریکا بر دستهای قدرت پشت پرده آمریکا است . از طرفی برخی ائمه جمعه مانند تهران ، قم و مشهد معتقدند ترامپ نشانه فرو ریزی دمکراسی بود . بهرحال احمدی نژاد و ائمه جمعه مشترکا آمد و رفت ترامپ را نشانه طغیان حدود ۱۵۰ میلیون رای دهنده آمریکایی علیه آمریکا می دانند در حالیکه حضور مردم در انتخاباتمان را نشان رضایت عمومی اعلام می کنند.
✍️امید که مقام معظم رهبری با انتشار توئیت دیگری به نشانه و علائم زوال رژیم سیاسی و حکومتی اشاره کنند همانطور که نامه ارسالی امام خمینی (س) به گورباچف آخرین صدر هیات رئیسه اتحاد جماهیر شوروی به دلایل روشن فروپاشی اشاره فرمودند.
✍️تقریری از امام که ایران به ظاهر متزلزل روزهای پایان جنگ را با ذکر تفاوت های قابل اثبات وعده ی ماندگاری داد . امروز نیز باید بدانیم چرا شبیه دمکراسی به فرمایش رهبری در آستانه فروپاشی آنها نیستیم و ان شاءالله به اراده مردم خواهیم ماند. ۱۹آبان۹۹

  تعداد بازديدها: 3269
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=87653
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.