تاريخ انتشار: 03 آبان 1399 ساعت 19:23:42
نشست همصدایی با آمریکا

✍️تهاجم و توهین به رئیس جمهور علی رغم نهی صریح مقام معظم رهبری حتی در سطح سوال و استیضاح توسط مجلس با شدت بیشتری ادامه داشته و در نشست قم که به قول حسین شریعتمداری نماینده رهبری در کیهان همصدایی با توطئه آمریکا است از سرعت و شدت بیشتری برخوردار شد.
✍️اما نشست همصدایی با آمریکا در قم از ویژگی جدید تهاجم و تخریب شورای بزرگان جمنا و پایداری نیز برخوردار شد ، جایی که رسایی نماینده رد صلاحیت شده شورای نگهبان ، عناصر مذکور را نیز در کنار امثال روحانی و جریان فکری رقیب به قدرت طلبی ، انحصار گرایی و بی توجهی به مردم و گروه های همسو متهم کرد.
✍️افزایش حجم تهاجم و تخریب جریان سیاسی زوج شکست خورده انتخابات ۹۶ و جریانات افراطی مانند حاضرین و حامیان نشست قم علیه روحانی رئیس جمهور که در انتخابات سیزدهم حضور نداشته و حتی در حد حداقلی هم محور انتخاباتی جریان اصلاحات نمی تواند باشد نیز حائز اهمیت و قابل بررسی است.
✍️نشست قم یا به تعبیر کیهان ، بازیگران در چارچوب توطئه آمریکایی اشاره به مدیریت بازی تخریبی سوال ، استیضاح یا فحاشی علیه رئیس جمهور در مجلس توسط عناصر خارج از مجلس دارد . جریانی فکری که با اصرار به ادامه پیگیری اقدامات افراطی ابایی در بیان صریح جدایی تقابلی از گروه های همسو و عبور از مقام معظم رهبری را ندارد.
✍️انتخابات حداقلی مجلس در اسفند ۹۸ شاید مهمترین دلیل وحشت قدرت مسلط از مواجهه با اولین انتخابات ۳۰ - ۲۰ درصدی ریاست جمهوری است ، انتخاباتی حداقلیِ یکسویه و بدون رقیب از جنس مجلس یازدهم که به قهرمان سازی و اعلام پیروزی هیچ کس منجر نخواهد شد.
✍️لذا جریان مسلط ... ناگزیر در صدد چهره سازی از روحانی برای انجام عملیات روانی تخریبی انتخاباتی است تا به این وسیله حداقل از امکان ایجاد هیجان تبلیغات انتخاباتی برخوردار و انتخابات رقابتی به افکار عمومی القا گردد  ،غافل از اینکه مردم غایب در پای صندوق بخش بزرگی از افکار عمومی هستند.
✍️جریان پیروز انتخابات حداقلی مجلس اما با چند مشکل در مسیر ایجاد هیجان سازی تبلیغات انتخاباتی جدی روبرو است.
اولا رهبری به صراحت در شرایط جنگ تمام عیار اقتصادی و مقابله ی تمام قد ایران و جهان با کرونا از تخریب رئیس دولت و شخص رئیس جمهور موکدا منع فرمودند.
ثانیا روحانی از انگیره ، باور و روحیات احمدی تژادی برای تهاجم متقابل برخوردار نبوده ، هیجان سازی نخواهد کرد.
ثالثا هیچ عملی از روحانی را نمی توان مانند اعمال آشکار احمدی نژاد به اراده معطوف به مخالفت و مقابله با رهبری تعبیر کرد .
رابعا گروه های جریان اصلاحات از ابتدای انتخابات ۹۲ روحانی را به صراحت انتخاب از سر ناچاری خواندند.
✍️جریان حاکم که به دلیل قدرت پرخاشگری جریان احمدی نژاد از تسلط شکننده برخوردار است . به دلیل حمایت تام و مطلق دو دوره نهم و دهم از احمدی نژاد ۸۴ و ۸۸ علی رغم اعلام برائت و تکفیر سال های اخیر علیه حلقه احمدی نژاد هنوز قادر به رهایی از مسئولیت اعمال گذشته نامبرده نبوده و نیست.
✍️جریان مذکور در صدد است هر انتخابی را با حضور کاندیداهایی با هر نام و مرامی در قالب دوگانه سازی جریان انقلابی و جریان غرب زده تعریف و رسما جامعه را نیز به معتقدان انقلابی و مردم اغوا شده غرب زده تقسیم کنند . انقلابیونی حداقلی که به دلیل انگیزه ها و تشخص مبارزه با غرب و استکبار از منزلت بالاتری برخوردار و به قول امام جمعه مشهد می توانند و بنابر تکلیف دینی باید اکثریت جامعه متمایل به سلایق و باورهای دیگر را مدیریت و هدایت کنند.
✍️جریان حداقلی انتخاب اکثریت را در هر شرایطی مُخل عزت و استقلال کشور اعلام و لذا ناکارآمد سازی چنین منتخبینی را هم از وظایف و مسئولیت های دینی و اجتماعی یکایک معتقدین می دانند . شاید در ایجاد خلل و ناکارآمد سازی برنامه و اقدام منتخب اکثریت صواب بسیاری هم دیده باشند.
✍️انتخابات ۸۸ را فارغ از نتایج و اتفاقات و حوادث تلخ بعدی می توان از حیث کم و کیف فعالیت ها و هیجان انتخاباتی کاندیداها و مردم با شکوه ترین انتخابات پس از انقلاب دانست . شرایط فوق العاده جذابی که به دلیل منازعات و حوادث بعدی  شاید در دهه های نزدیک قابل تکرار نباشد . فرصتی طلایی که می توانست آغاز فصل جدید شور انتخاباتی جدی گروه های مردمی در روند آتی انتخابات کشورمان باشد که نشد.
✍️نشست به قول جریان فکری کیهان بازیگران در توطئه آمریکایی قم اما این روزها از زبان امثال رسایی حتی بزرگان انتخابگر اصولگرایی مانند جمنا و پایداری را نیز به دارندگان قدرت طلبی اعلام و عملا به عبور از جمنا و پایداری رسمیت دادند . بازیگران افراطی ... که در فحاشی ، حرمت شکنی و عبور از رهبری به روی دیگر سکه احمدی نژاد منتخب نهم و دهم محبوب اصولگرایی می مانند. ۲آبان۹۹

  تعداد بازديدها: 3063
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=87503
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.