تاريخ انتشار: 01 آبان 1399 ساعت 23:23:02
نشست قم مقابله با ...

✍️مقام معظم رهبری در سخنان مرداد ۹۷ به صراحت تاکید فرمودند: بعضی‌ها جوری حرف می‌زنند ، جوری اقدام می‌کنند که به اسم اینکه می خواهیم اوضاع را درست کنیم در نقشه دشمن کار می‌کنند خودشان ملتفت نیستند. اینهایی که خطاب می کنند به دولت که بایستی دولت برکنار بشود و از این قبیل حرف‌ها اینها دارند در نقشه دشمن کار می کنند.
✍️مدیر مسئول کیهان نیز بعنوان طی سرمقاله دیروز تاکید کرد: سخن از استیضاح رئیس جمهور در این روزها بازی در طرح توطئه براندازی آمریکا است.
✍️مقام معظم رهبری در دیدار تصویری آغاز بکار مجلس یازدهم هم با توجه به اظهارات تند برخی نمایندگان در خصوص ضرورت استیضاح رئیس جمهور با بکار گیری کلید واژه دولت باید تا آخرین روز کاری فعالیت تا امانت را به دولت بعد بسپارد ، عملا حتی سخن از استیضاح و هرگونه سلب آرامش روانی از دولت را نهی فرمودند.
✍️امام خمینی (س) نیز در موارد مشابه دقیقا چنین فرمانی صادر که بر ذائقه مخالفین خوش نمی آمد ، تا جایی که حضرت امام در مورد لحن برخی مجلس نشینان علیه فعالیت سیاست خارجی مقامات عالی نظام مانند مرحوم آیت الله هاشمی به همسویی و لحنی حتی بدتر از لحن اسراییل اشاره فرمودند.
✍️تلاش جریانی برای ایجاد تشکیک در فرمان حکومتی امام خمینی تحت عنوان فرمان مولوی و ارشادی را نیز نباید فراموش کرد .  مخالفین دولت دوران جنگ که علی رغم توضیح رئیس وقت مجلس مرحوم آیت الله هاشمی در خصوص لزوم تبعیت از فرمان صریح امام خمینی جریان مذکور تحت عناوینی مانند مقابله با دیکتاتوری با خواست امام مخالفت و به ۹۹ نفر شناخته شدند.
✍️اینکه حتی اعلام رسمی کیهان مبنی بر همصدایی با دشمن و اجرای بازی در طرح توطئه آمریکا خللی در اراده طراحان نشست قم نداشت می تواند هشدار بسیار جدی در مورد عزم جریان افراطی برای نمایش فاصله گذاری ،  مقابله رسمی و حتی عبور زود هنگام از رهبری باشد.
✍️جریان قالیباف علی رغم اینکه از ظرفیت لازم برای مدیریت و مقابله با جریان آمریکایی نشست قم برخوردار نیست ، اما می تواند مانع از ترکتازی در رویارویی آشکار جریان فوق با رهبری باشد ، هر چند جریان قالیباف هم با نگاه به جایگاه ریاست جمهوری و تلاش برای عبور از رئیس جمهور و دولت این روزها پر مشغله است ، چنانکه پس از سناریوی دوگانه سازی کادر درمان - ستاد ملی مقابله با کرونا شاهدیم که امروز سناریوی تخریبی دوگانه سازی دولت - وزرای اقتصادی را در سطح رسانه های وابسته در دستور کار داشتند.
✍️سال ها پیش که احمدی نژاد رئیس جمهور منتخب و محبوب گروههای اصولگرایی از معیار مورد تاکید مقام معظم رهبری در شناخت خیانت به مردم و ایران با جنجال آفرینی در مجلس عبور کرد شاید راه عبور از فرماین حکومتی رهبری نیز فراهم شد تا امروز شاهد برپایی نشست قم با هدف طرح ریزی اقدامات مغایر با فرامین صریح رهبری و با هدف تخریب دولت درگیر در جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن علیه ملت ایران باشیم.
✍️ایکاش مسئولین امر که در شناسایی و برخورد بسیار سریع و مقتدرانه با عوامل روشن کننده شمع مقابل دانشگاه امیرکبیر که حتما مخل امنیت ملی بودند ، کولاک کردند امروز هم به میدان آمده و با عوامل و عناصر مشخص و بی نیاز از شناسایی نشست قم که با هدف ایجاد التهاب داخلی در قم گردهم آمدند ، حداقل تحت عنوان امر به معروف مختصر برخوردی داشتند.
✍️نوشتند سردار قالیباف پس از تعلیق یک ماهه جلسه هماهنگی اقتصادی سران توسط رئیس جمهور به نشست با وزرای اقتصادی دولت اقدام کرد ، اینکه نشست هر مقام عالی جز رئیس جمهور با وزرا ، جز گزارش گیری و نمایش سیاسی چه کارکردی اجرایی دارد نمی دانم ، اما خوب است روسای مجلس و قوه قضاییه بفرمایند جلسه شورای هماهنگی اقتصادی سران سه قوه که تصمیماتش علی رغم مداخله مستقیم روسای مجلس و قوه قضاییه در حوزه اختیارات رئیس جمهور مورد نقد و تخریب رئیس دو قوه قرار می گیرد به چه معنا است ، وقتی روسای دو قوه هیچ مسئولیتی در برابر تصمیمات خود در شورای سران سه قوه به عهده نمی گیرند برگزاری جلسه و اتلاف وقت و انرژی رئیس جمهور و دولت درگیر جنگ تمام عیار اقتصادی با آمریکا و مقابله با بحران کرونا نیست؟ ۱آبان۹۹

  تعداد بازديدها: 3278
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=87487
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.