تاريخ انتشار: 29 مهر 1399 ساعت 22:53:35
نشست ... قم

✍️جریان فکری داخلی که همواره همصدا با مثلث شیطانی عمل می کند ضمن ادامه تخریب روزانه دولت در سرمقاله امروز کیهان ادعا کرد طرح موضوع استعفا یا پیگیری استیضاح رئیس جمهور توطئه آمریکا است ، اما توضیح نداده که نمایندگان عربده کش طراح استعفا ، استیضاح تا اعدام رئیس جمهور در مجلس یا برگزار کنندگان نشست ضد دولتی استیضاح رئیس جمهور در قم را هم عامل مستقیم اجرای طرح شیطان بزرگ و استکبار جهانی می دانند؟ یا همچنان جزو قبیله خودی محسوب می شوند؟
✍️اگر خواست جریان عربدی کش مجلس در تقدیم استعفا و استیضاح رئیس جمهور توطئه آمریکا است چرا ایستادگی و بی اعتنایی رئیس جمهور به خواست جریان عربده کش مجلس و هم فکران بیرون مجلس را هم به دلیل ترس از آمریکا اعلام می کنند؟
✍️رئیس جمهور طی نشست روزهای گذشته ی دولت رسما تاکید کرد: دولت با تحمل فشار ناشی از جنگ تحمیلی همه جانبه ی اقتصادی آمریکا علیه ایران با انجام اقدامات فراوان مانع از فروپاشی اقتصاد و کشور شده است.
✍️رئیسی و قالیباف که اخیرا رئیس عدلیه و رئیس نظارتی خوانده می شوند هم معتقدند دولت با اتکا بر نیروهای جوان جهادی و بکارگیری ظرفیت های خالی داخلی می تواند با مشکلات ناشی از جنگ اقتصادی اعلامی آمریکا مقابله و مانع از انتقال فشار به زندگی مردم شود.
✍️مقام معظم رهبری هم کمافی السابق تاکید دارند ایران از ظرفیتهای بسیار تولید صنعت و کشاورزی برخوردار و دولت می تواند با قطع امید از گشایش رولبط با آمریکا و بکارگیری دانشمندان جوان ، ظرفیت ها و امکانات کشورمان به رفع نیازمندی های کشور بپردازد.
✍️رئیس جمهور اخیرا در جلسه دولت خطاب به روسای دو قوه و جریان منتقد با لحنی تند اظهار کرد: خوب است بجای انتقاد و تخریب و توصیه پردازی حداقل یک راه حل عملی برای رفع مشکل ارزی ، دریافت و انتقال مطالبات ارزی به داخل کشور ارائه کنند.
✍️پس از اظهارات رییسی رئیس در خصوص احکام قضایی لزوم فعال سازی مراکز صنعتی تولیدی که به افزایش تولید داخلی و رفع نیازهای کشور منجر خواهد شد ، قالیباف رییس مجلس نظارتی نیز اظهار کرد در این جنگ اقتصادی نمی‌توان هر تصمیمی گرفت و باید مراقب اقدامات خود باشیم ، قالیباف تاکید کرد طرح هایی چون اخذ مالیات از خانه های خالی ، ساخت و تولید مسکن ، اختصاص سبد کالا به افراد نیازمند ، طرح دوفوریتی مربوط به بازار بورس و... از جمله اقدامات قابل توجه مجلس انقلابی است.
✍️براساس اعلام مرکز آمار ترکیه ایرانیان در خرید ملک در این کشور طی ۱۲ ماه گذشته با ۹۰۰٪ رشد قبل از اتباع عراق ، روسیه ، آذربایجان و افغانستان در جایگاه اول قرار دارند ، حداقل قیمت خرید یک واحد آپارتمان یک خوابه حدود ۶۰ هزار دلار معادل حدود ۲ میلیارد تومان است.
✍️دیوان عدالت اداری یکی از ایالات آلمان با تقاضای تابعیت پزشک لبنانی‌الاصل به علت امتناع از دست دادن با بانوان به دلیل اعتقادات بنیادگرایانه تبعیض آلود جنسیتی مخالفت کرد . همزمان علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان و امام جمعه مشهد در دیدار با اعضای برخی تشکل های دانشجویی دانشگاه فردوس مشهد با بیانی متناقض و گنگ اظهار کرد: تبعیض جنسیتی بین زن و مرد را خداوند آفریده است ، البته هیچ اندیشمندی نگفته در حقوق انسانی تفاوتی بین زن و مرد و وجود دارد.
✍️فیلم نعیم آبادی با بیش از ۳۰ سال نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس هم که در آخرین جلسه افتتاح پروژهای عمرانی استان کنار رئیس جمهور نشسته بود و با لحنی تمسخر و تحقیر آمیز خطاب به روحانی رئیس جمهور ، ضمن اشاره به گرانی اقلام خوراکی گفت: به داد مردم برسید علی برکه الله که روحانی هم ناچار لبخند تلخی روی لب داشت ، این روزها توسط برخی کانال های خاص باز تولید شد. ۲۹مهر۹۹

  تعداد بازديدها: 3089
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=87469
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.